نوشته شده توسط : آدراپانا

سیرک بزرگ و دیدنی مسکو؛ روسیه

از طبیعت زیبای شهر مسکو، شب های رویایی و جاذبه های گردشگری بی نظیرش که بگذریم، سیرک بزرگ مسکو چیز دیگری است. سیرک جزو تفریحاتی است که از گذشته تا کنون میان مردم پرطرفدار باقی مانده است. اگر شما هم قصد سفر به روسیه را دارید، بازدید از این سیرک بزرگ و دیدنی روسیه را از دست ندهید. در ادامه با آدراپانا همراه باشید.


مطالب مرتبط: 10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه


سیرک بزرگ مسکو 65 سوپر استار دارد که از بهترین های روسیه و دنیای سیرک بین المللی به شمار می روند. سوپراستارهای سیرک بزرگ مسکو در دنیا نظیر ندارند. این سیرک دارای ۱۰۰ تُن وسیله و تجهیزات است و نمایش هایی که در طول عمرتان ندیده اید را برایتان به اجرا در می آورند.

سیرک بزرگ و دیدنی مسکو؛ روسیه

این نمایش ها شامل بندبازان، جالب ترین دلقک ها و آکروبات کارها، مردانی که از مرگ نمی ترسند و کارهایی خارق العاده انجام می دهند، می باشد که هر بیننده ای را متحیر می سازد. سیرک بزرگ مسکو آمیزه ای از برنامه های سرگرم کننده، خنده دار و شادی آفرین، مهارت و استعداد است. اگرچه به ظاهر غیرممکن به نظر می رسد اما واقعی است.

این سیرک عظیم گنجایش 3400 بازدید را دارد و حتی خرس، شیرهای دریایی، میمون‌ها هم در آن بازی می‌کنند. سیرک نیکولین مسکو (Nikulin’s circus) در مرکز شهر مسکو قرار دارد و از سال ۱۸۸۰ به فعالیت خود ادامه داده است. این سیرک به نام یکی از هنرمندان کمدین نام گذاری شده است.

سیرک بزرگ و دیدنی مسکو؛ روسیه

در ابتدا سیرک دارای ۵ ردیف صندلی بوده و با گذشت زمان بزرگ‌تر شده است. ساختمان جدید آن بین سال‌های ۱۹۸۹- ۱۹۸۷ بازسازی شد. این سیرک پس از فوت نیکولین (کمدین بزرگ روسیه) که از هنرمندان این سیرک به شمار می‌رفت به اسم او نام گذاری شد و قیمت بلیت سیرک مسکو از ۲۵۰ تا ۳۰۰۰ روبل بسته به محل استقرار صندلی نسبت به صحنه نمایش متغیر است.

سیرک مسکو تفریحی تمام عیار برای گذراندن یک روز به همراه دوستان و نزدیکانتان می‌باشد. در واقع اینجا فقط یک سیرک نیست، در لابی فروشگاه‌های هدیه و سوغات فراوانی وجود دارد که می‌توانید برای عزیزان خود خرید کنید. در تور مسکو شرکت کنید و شبی سرگرم کننده و هیجان انگیز را در این سیرک بگذرانید.

سیرک بزرگ و دیدنی مسکو؛ روسیه

سوپراستارهای سیرک بزرگ

سیکتو باریرا و لوسیا

حتی بدون یک لحظه پلک زدن در پیش چشمان شما این زن لباس هایش خود به خود یکی پس از دیگری عوض می شود. آیا آن ها واقعا جادوگرند یا این وهم و خیال است؟ یک ترفند است یا تردستی؟ شما کاملا مبهوت خواهید شد.

سیرک بزرگ و دیدنی مسکو؛ روسیه

شعبده باز

خوان پابلو مارتینز اهل مکزیک، بازیگری با استعداد درخشان که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد اکنون در سیرک بزرگ مسکو است. او به خاطر حضور در سیرک ملی سوئیس و سیرک مشهور بیلی بریتانیا شهرت زیادی دارد.

ساشا ویلیامز

او از صندلی بالا و بالاتر می رود و این درحالی است که حلقه هایی به دور تا دورش پیچیده شده اند. بدون اینکه حتی یکی از آن ها بیفتد یا تعادلش به هم بخورد بالا و بلاتر می رود. کوچکترین خطا می تواند فاجعه به بار بیاورد.

سیرک بزرگ و دیدنی مسکو؛ روسیه

سیرک بزرگ و دیدنی مسکو؛ روسیه

گروه تئاتر Rubtsov

آکروبات کارها از راه می رسند. اکنون وقت بهترین نمایش آکروباتی است. زمان بندی، کارگروهی و نمایشی فوق العاده زیبا به نظر می رسد که کار آسانی است اما کاری بس خطرناک و سخت است.

سیرک بزرگ و دیدنی مسکو؛ روسیه

سیرک بزرگ و دیدنی مسکو؛ روسیه

مرد لاستیکی

امین عبدالله فردی با استعدادهای خارق العاده، مرموز که برنامه هایش شما را مات و مبهوت می کند. در سیرک بزرگ شما گوشه ای از عجیب ترین و خارق العاده ترین شگردها را نظاره می کنید.

جهان مرگ

همانطور که فکرش را می کنید دیدنش از نزدیک رعب آور است. شما موتورسوارانی را می بینید که از جهان مرگ نمی ترسند نه یکی نه دو تا، نه سه و نه چهار انقدر سرعتشان بالاست و بر بلندای جهان فولادی موتور سواری می کنند که واقعا به زنده ماندنشان شک می کنید؛ این پسرها شما را شگفت زده می کنند.

سیرک بزرگ و دیدنی مسکو؛ روسیه

نوازندگان با استعداد و شگفت انگیز

نوازندگانی با دستان جادویی که شما را به وجد می آورند واقعا از شنیدن آهنگ فوق العاده مهیج آنها سیر نمی شوید. آهنگ های جدید، آهنگ های شاد، آهنگ های غمگین و احساسی؛ شما در این مکان شاهد بهترین های موسیقی خواهید بود.

بندبازی

شما در سیرک بزرگ مسکو شاهد بلندترین و طولانی ترین پرش با طناب خواهید بود. بندبازانی که از هیچ چیزی نمی ترسند.



:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

 

8 تا از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ؛ روسیه

در مطالب قبلی 8 تا از بهترین مراکز خرید مسکو را نام بردیم. بعد از شهر مسکو، سن پترزبورگ از مهم ترین و بزرگترین شهرهای روسیه است. از آنجایی که تورهای روسیه به صورت ترکیبی برگزار می شوند، بد نیست با 8 مرکز خرید معروف سنت پترزبورگ هم آشنا شوید. در ادامه با آدراپانا همراه باشید.


مطالب مرتبط: بهترین مرکز خرید مسکو؛ گوم


مرکز خرید المپیک پلازا Olympic Plaza

یکی از مراکز خرید معروف در شهر سن پترزبورگ المپیک پلازا می باشد که برای بسیاری از ساکنین شهر سن پترزبورگ نامی آشنا دارد و از جمله مراکز خرید و خدماتی ترکیبی به شمار می رود. بسیاری از مردم این شهر برای خریدهای روزانه به این مرکز مراجعه می کنند. این مرکز خرید که دارای ساختمانی با معماری مدرن با مساحتی در حدود ۱۳ هزار متر مربع است در سال ۲۰۱۰ توسط یک تیم معماری قوی در سن پترزبورگ طراحی و ساخته شد و مورد توجه بسیاری از اهالی شهر سن پترزبورگ قرار گرفت.

ساخت این مرکز خرید در بخش تاریخی شهر سن پترزبورگ به نوعی گذر از خط قرمز ساخت و سازهای شهری بود و مورد شکایت قرار گرفت، اما در هر حال مرکز خرید چند منظوره تأسیس شد و امروزه مشتریان بسیاری برای خرید به مرکز مراجعه می کنند.

8 تا از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ؛ روسیه

8 تا از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ؛ روسیه

در المپیک پلازا یک مرکز صدور ویزای فنلاند قرار دارد که می توان از آن مرکز برای دریافت ویزای شنگن فنلاند اقدام کرد، همچنین باشگاه تناسب اندام (Olymp) که ارائه دهنده خدمات به ورزشکاران رشته بدن ‌سازی در این محدوده از شهر سن پترزبورگ می باشد در این ساختمان وجود دارد، در بخش های فروشگاهی نیز انواع پوشاک، کیف، کفش و لوازم جانبی با مد روز دنیا در اختیار مشتریان قرار داده می شود، همچنین مشتریان می توانند مواد غذایی خود را نیز از طریق سوپرمارکت های موجود در این مرکز که در تمام ساعات روز باز هستند خریداری کنند و یا اینکه برای صرف یک وعده غذا یا نوشیدنی ساعاتی را در یکی از رستوران ها یا کافی شاپ های المپیک پلازا با دوستان و خانواده بگذرانند و از خدماتی دیگری همچون وای فای رایگان نیز بهره ‌مند شوند.

8 تا از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ؛ روسیه

مرکز خرید تی سی نوسکی Tc Nevsky

مرکز خرید Tc Nevsky Center یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در قلب سنت پترزبورگ است. این ساختمان در مرکز تاریخی شهر، در تقاطع نوسکی، خیابان روابط عمومی در مقابل ایستگاه راه آهن  و ایستگاه مترو مایاکوسکایا قرار دارد. کل مساحت زمین این مرکز ۱۰۳۰۰۰ متر مربع و بخش فروشگاه های آن ۱۹۰۰۰ متر مربع می باشد.

این ساختمان در سال ۲۰۱۰ مورد بهره برداری قرار گرفت و دارای ۱۰۰ فروشگاه متنوع می باشد که بخش عمده ای از آن ها را برند های مشهور مواد غذایی تشکیل داده اند. ساختمان Tc Nevsky دارای پنج طبقه است که بخش زیر زمین آن پارکینگ محسوب می شوند و طبقه هایی میانی آن مرکز خرید که می باشد که شامل فروشگاه های متعدد می شود و طبقه ی بلا نیز مملو از کافه ها و رستوران ها است که مکانی مناسب برای قرارهای دوستانه و تجاری به شمار می رود.

8 تا از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ؛ روسیه

8 تا از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ؛ روسیه

مرکز خریداپراکسین دوور Apraksin Dvor

مرکز خرید اپراکسین دوور Apraksin Dvor که به روسی Apraxin Dvor خوانده می شود، یک بازار زیبا و بزرگ در شهر سنت پترزبورگ است. Wilkinson Eyre معماراصلی و طراح این بازار است که طرح او در بین ده ها طرح دیگر رای مورد نظر را برای پروژه ی ساخت Apraksin Dvor به دست آورد. این بازار شامل دو ساختمان و خیابان ما بین آن ها است که توسط سقفی شیشه ای پوشانده می شود و علاوه بر فروشگاه های خرده فروشی، دارای مکان های تفریحی و سرگرمی بسیاری نیز می باشد.

یکی از مواردی که باعث شده این بازار محبوبیت به سزایی داشته باشد، قرار داشتن آن بر روی پل رودخانه ی Fontanka است که جلوه ی زیبا و منحص به فردی را به آن بخشیده است. همه ی محصولات در بازار Apraksin Dvor با قیمتی مناسب تر از مکان های دیگر مسکو ارائه می شوند و شاید همین امر نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت این بازار باشد.

8 تا از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ؛ روسیه

8 تا از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ؛ روسیه

مرکز خرید استوک من Stockmann

در شهر سن پترزبورگ که یکی از قطب های گردشگری روسیه به شمار می رود مراکز خرید معروف بسیاری وجود دارد، یکی از این مراکز معروف استوک من می باشد که در مرکز شهر سن پترزبورگ قرار گرفته و دارای موقعیت مکانی مناسب برای دسترسی عموم مردم می باشد. در نزدیکی این مرکز خرید ایستگاه مترو Ploshchad Vosstaniya قرار دارد که بخشی از مشکلات رفت و آمد را برطرف می کند.

مرکز خرید استوک من دارای پارکینگ اختصاصی می باشد که در بخش زیر زمین ساختمان آن قرار گرفته، این پارکینگ علاوه بر این که برای مشتریان این مرکز خرید مورد استفاده قرار می گیرد، برخی اوقات به عنوان پارکینگ عمومی و محلی این منطقه نیز از آن استفاده می شود.

مرکز خرید استوک من از نظر ابعادی کوچکتر از بسیاری دیگر از مراکز خرید شهر سن پترزبورگ است، اما مجموعه مغازه های موجود در این مرکز خرید ارئه دهنده محصولات متنوع بسیاری می باشند که شامل: پوشاک، کیف، کفش و غیره برای آقایان و خانم ها و کودکان، در برند های مختلف است و دارای تنوع بالا برای سلیقه های مختلف با قیمت مناسب نسبت برخی دیگر از فروشگاه ها هم سطح خود می باشد، همچنین در این مرکز فروشگاه های لوازم خانگی و لوازم آرایشی با تنوع محصول بالا وجود دارد که در برخی از این مغازه ها جهت جذب مشتری بیشتر قرعه کشی هایی نیز در طول سال انجام می شود.

8 تا از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ؛ روسیه

8 تا از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ؛ روسیه

مرکز خرید گالریا Galeria

یکی از مراکز خرید معروف در شهر سن پترزبورگ (گالریا) می باشد که سالانه مشتریان بسیاری از ساکنین شهر سن پترزبورگ و همچنین گردشگرانی که به این شهر سفر کرده اند را به خود جذب می کند، درهای این مرکز خرید در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۱۰ به روی عموم مردم گشوده شد؛ مرکز خرید گالریا در مسیری که به سمت شهر نوسکی می رود قرارگرفته است.

8 تا از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ؛ روسیه

مرکز خرید گالریا در پنج طبقه ساخته شده که در مجموع دارای ۳۰۰ مغازه، ۲۸ رستوران و کافه و ۱۰ سینما و همچنین دارای پارکینگ زیر زمینی با ظرفیت ۱۲۰۰ اتومبیل برای مشتریانی که با وسیله نقلیه خود به این مرکز خرید مراجعه می کنند می باشد.

از مجموع ۳۰۰ مغازه موجود دراین مرکز خرید، برخی شامل شعبه هایی از برند های برتر دنیا می باشد که انواع محصولات خود از جمله پوشاک، کیف و کفش و غیره را با توجه مد روز دنیا در اختیار مشتریان قرار می دهند که این محصولات با توجه به تنوع و کیفیتی که دارند به عنوان سوغاتی و هدیه انتخاب مناسبی هستند.

8 تا از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ؛ روسیه

فروشگاه بزرگ او پُنت قوژ (روی پل سرخ) Au Pont Rouge

این فروشگاه در سال ۱۹۰۶ در شهر سنت پترزبورگ توسط طراحی به نام  Konstantin de Rocherort  طراحی و ساخته و در سال ۱۹۰۷ به عنوان یک فروشگاه در سطح جهانی افتتاح شد. این فروشگاه متعلق به یک نجیب زاده اروپایی به نام Stefan Esders بود که در کنار پل قرمز و رودخانه ویکا قرار دارد. این فروشگاه با ورودی پر زرق و برق، گنبد و پله های پیچ در پیچ بسیار خیره کننده می باشد.

8 تا از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ؛ روسیه

8 تا از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ؛ روسیه

در سال ۱۹۱۹ درب این فروشگاه برای همیشه به روی مشتریان بسته شد و آنجا به یک کارگاه دوزندگی تبدیل گشت. در سال ۱۹۳۰ گنبد این فروشگاه تخریب شد و پس از آن از این ساختمان به عنوان یک گالری، دفاتر شرکت های بین الملی و هم اکنون به عنوان فروشگاه او پونت استفاده می شود؛ به همین دلیل از این ساختمان به عنوان یکی از نماد های فرهنگی مترقی و مرکز مد سنت پترزبورگ از آن زمان تا کنون نام برده می شود.

هم اکنون پس از گذشت ۱۱۱ سال، این فروشگاه شکوه و جایگاه قبلی خود را باز یافته و به مقصدی برای افراد خلاق و هنرمند سنت پترزبورگ همانند معماری به نام Lifschutz Davidson Sandilands تبدیل شده ا



:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

شاید هیچ گردشگری در روسیه، به دلیل سردی هوا، به آب بازی و یا استخر فکر هم نکند. ولی اگر محیط، سرپوشیده و بسیار مهیج باشد چطور؟ پارک های آبی از جمله مکان های بسیار جذاب هستند که بسیار مورد علاقه ی گردشگران، حتی گردشگران تور روسیه بوده اند. پارک های آبی شهر مسکو، امکاناتی فوق العاده دارد که آنها را مهیج ترین پارک های آبی مسکو ساخته است. لیست این چهار پارک به شرح زیر است. در ادامه با آدراپانا همراه باشید.


مطالب مرتبط: مراکز تفریحی سن پترزبورگ مناسب برای کودکان


پارک آبی کوا کوا در مسکو (kva kva)

پارک آبی کوا کوا kva kva مسکو گرچه بهترین پارک آبی برای بزرگسالان نیست اما مکانی فوق العاده هیجان انگیز برای فرزندانتان خواهد بود و آنها در این مکان از بازی لذت می برند و لحظات تکرار نشدنی خواهند داشت. پارک آبی کوا کوا kva kva مکانی بسیار عالی برای خوشگذرانی و تعطیلاتی فراموش نشدنی با دوستانتان است؛ لحظات عالی را خواهید داشت.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

استخر موج پارک آبی کوا کوا استخری بزرگ است که امواج اقیانوس در آن شبیه سازی شده اند و هر بیننده و شناگری را تحت تاثیر قرار می دهد. همه چیز کاملا طبیعی جلوه می کند حتی صدای امواج.

کودکان و بزرگسالان می توانند در آن شنا کنند و ساعت ها لذت ببرند. چیزی که در اینجا پایانی ندارد خنده و شادی است که یک دقیقه متوقف نمی شود. در گوشه ای از این استخر آبشاری زیبا دیده می شود که زیبایی و جذابیت پارک را دو چندان کرده است.

در گوشه ای از پارک کوا کوا شهری منحصر بفرد برای کودکان ۳ تا ۸ سال طراحی شده که واقعا سرگرم کننده و در عین حال امن است. بچه ها می توانند در این قسمت توپ بازی و آب بازی کنند و از سرسره لذت ببرند؛ حتی یک آبشار و تاب هم دارد. شهری کوچک که کودکان هرکز از بازی در آن خسته نمی شوند. یک استخر ویژه کودکان نیز وجود دارد که سطح آب آن بسیار پایین است و می توانند به راحتی و با خیالی آسوده در آن جست و خیز کنند و از آب بازی لذت ببرند.

اسلاید چند نفره، این اسلاید گزینه ای فوق العاده برای خانواده ها و کمپین های بزرگ است. دارای چهار ردیف مجزا که می توانند با سرعتی باور نکردنی سواری کنند و با هم مسابقه دهند. این اسلاید ۳۹ متر است.

اسلاید خانواده، اسلایدی شگفت انگیز که شکوه آن به همراه ستون های سنگی و جکوزی دو چندان شده است. قطعا برای شما و همسرتان تجربه ای بیاد ماندنی خواهد بود. این اسلاید برای کودکان بالای ۸ سال و بزرگسالان طراحی شده و فوق العاده زیباست. اگر شنا بلد نیستید مربی شنا همواره در آنجا حاضر است و از آموزش به شما یا کودکانتان خوشحال خواهد شد.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

شما می توانید از وسایل شنا و جلیقه های نجات پارک آبی کوا کوا استفاده کنید. همچنین دارای قفسه هایی جهت نگهداری وسایل شماست که می توانید وسایلتان را آنجا بگذارید.

اطلاعات پارک آبی کوا کوا

تلفن تماس: +۷ ۴۹۵ ۷۸۹ ۶۹۱۸

آدرس پارک آبی کوا کوا روسیه: XL Torgovyy Tsentr, Kommunisticheskaya ul., ۱, Mytishchi, Moskovskaya oblast’, روسیه، ۱۴۱۰۱۱

وبسایت: http://kva-kva.ru

پارک آبی دزدان دریائی کارائیب مسکو

پارک آبی دزدان دریائی کارائیب مسکو یکی از محبوب ترین پارک­های آبی مسکو است. یک پارک آبی فوق العاده و بزرگ که برای تفریح و سرگرمی و آبگرم درمانی طراحی شده است. یکی از هیجان انگیزترین بخش پارک کارائیب ” سیاه چاله” است. اگر مرد جنگ هستید در این قسمت می توانید اوج هیجان و لذت را تجربه کنید؛ مخصوص کسانی است که نترس اند و آماده برای صحنه های مهیج و رعب آور.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

افراد مبتدی می توانند از قسمت سقوط آزاد استفاده کنند که واقعا فوق العاده و هیجان انگیز است. این پارک آبی حتی شهر دزدان دریایی مخصوص کودکان هم دارد. همچنین دارای انواع حمام های بخار از ترکی و ژاپنی گرفته تا فنلاندی و روسی است؛ و مژده به خانم هایی که دوست دارند کل روز را از مراقبت های زیبایی استفاده کنند قطعا از کارائیب لذت خواهید برد چرا که مجرب ترین تیم مشاوره و خدمات زیبایی را دارد. علاوه بر این آبگرم درمانی، سالن زیبایی و سلامتی و انواع مختلفی از ماساژ در انتظار شماست.

جای تعجب نیست که اگر می گویند آسمان هم به زمین بیاید کارائیب، کارائیب است. شن و ماسه های سفید، آب زلال و شفاف یک آخر هفته فوق العاده. بی دلیل نیست که مسافران از سراسر جهان تنها برای دیدن این پارک آبی به روسیه سفر می کنند. کارائیب یک تکه از بهشت است. همه چیز برای لذت بردن مهیا است. این مکان دارای استخر شنا هم برای کودکان و هم بزرگسالان است. کودکان شما می توانند در کنارتان شنا کنند و آخر هفته فراموش نشدنی را با فرزندانتان بگذرانید. یک آخر هفته بی نظیر، شیرجه فراموش نشدنی، آسایش و راحتی در ساحل کارائیب.

در صورتی که کودک شما هنوز شنا بلد نیست یا از آب می ترسد مربیان شنا به آنها کمک می کنند تا شنا یاد بگیرند. واترپارک مسکو دارای مرکز آموزش ژیمناستیک و تمرینات مناسب برای کودکان و نوجوانان است و فرصتی را فراهم می سازد تا کودکان بتوانند به راحتی شنا یاد بگیرند.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

یکی از هیجان انگیزترین بخش های پارک آبی دزدان دریائی کارائیب مسکو اسلاید آب، استخر و به ویژه سرسره آبی است. شما در پیچ و خم های شدید آن احساس رانندگی واقعی می کنید. سرسره آبی سقوط آزاد برای کودکان راحت تر و امن تر است چرا که این مکان دارای سرسره آبی هم برای کودکان و بزرگسالان است. سرسره ابی سیاه چاله مخصوص بزرگسالان و کسانی که دل و جرات دارند و از کارهای هیجان انگیز لذت می برند است. مانند تونلی تاریک است که شما در پیچ و خم های آن با سرعت زیاد پرت می شوید و در یک کلام می توان گفت فوق العاده است.

از دیگر امکانات این پارک آبی می توان به حمام و سونا اشاره کرد. با یک بار حمام سونا در این پارک تمام خستگی ها از تن شما بیرون می رود. بعد از آن یک وعده غذایی خوشمزه در کافه داخل پارک می چسبد. شما می توانید از هر نوع حمام بخار ترکی، روسی، فنلاندی و یا ژاپنی استفاده کنید. این پارک آبی علاوه بر استخر، سرسره، کافه، حمام و سونا، دارای باشگاهی مجهز است که شما می توانید بدنسازی نیز کنید؛ باشگاه بدنسازی پارک آبی کارائیب یکی از بهترین و محبوب ترین باشگاه های ورزشی مسکو است.

اطلاعات پارک آبی دزدان دریائی کارائیب مسکو

سایت پارک آبی دزدان دریائی کارائیب: https://karibiya.ru/

تلفن پارک آبی دزدان دریائی کارائیب: +۷ ۴۹۵ ۷۸۰ ۶۷۹۷

یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب باز است

آدرس پارک آبی دزدان دریائی کارائیب: روسیه ، مسکو ، Zelenyy prospekt, ۱۰B

پارک آبی مورئون مسکو

مورئون Moreon، بزرگ ترین پارک آبی مسکو با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع، دارای استخرهای شنا، آبشار، سرسره و سرویس بهداشتی است. این پارک، هیجان انگیزترین پارک آبی کودکان و بزرگسالان مسکو به شمار می رود که کودکان به شدت به آن علاقه دارند. برای بزرگسالان امکاناتی نظیر سونا، حمام بخار،  اتاق یخ محیا می باشد. حمام سونا این پارک بسیار معروف است. علاوه بر این دارای استخر موج سواری با آب گرم دریاست. همیشه تور روسیه و مسکو به عنوان یک تور تفریحی و دیدنی تلقی شده است.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

پارک آبی فوق العاده و بی نظیر مورئون، آبشاری هیجان انگیز دارد که هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند؛ به طوری که پرطرفدارترین پارک آبی مسکو شناخته می شود و در حال حاضر بزرگترین پارک آبی سرپوشیده مسکو است.

مورئون یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیزترین پارک آبی ها در جهان است. کودکان به این پارک بسیار علاقه دارند و حتی اگر یک روز کامل نیز بازی کنند باز خسته نخواهند شد.

این مکان یکی از بهترین پارک های آبی در مسکو است و هر آنچه که شما برای یک روز سرگرم کننده و لذت بخش در کنار خانواده تان نیاز دارید مهیاست: موج سواری، اسلاید های آبی، حمام حرارتی. شما می توانید ساعت ها در کنار فرزندانتان بازی کنید و لذت ببرید یا بر روی شن های ساحلی استراحت کنید. از مرکز تناسب اندام، آبگرم درمانی یا سالن بولینگ استفاده کنید و سرگرم شوید.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

همچنین این پارک دارای چندین رستوران و کافه است و یکی از فوق العاده ترین مکان ها برای برگزاری جشن تولد به خصوص برای کودکانتان است.

اطلاعات پارک آبی مورئون مسکو

آدرس: Golubinskaya St, ۱۶, Moscow ۱۱۷۵۷۴, Russia

تلفن: +۷ ۴۹۵ ۳۷۴ ۵۳۳۵

پارک آبی فانتزی مسکو

پارک آبی فانتزی روسیه، یکی از فوق العاده ترین آکوا پارک های مسکو برای تمامی سلیقه ها که دارای استخر ها، برنامه های تفریحی برای کلیه سنین است.

هم سرگرمی سالم برای کودکان و هم سرگرمی های فوق العاده هیجانی برای بزرگسالان وجود دارد. اسلاید بارکودا یکی از بزرگترین اسلاید های آبی مسکو در این واترپارک قرار دارد که واقعا شگفت انگیز است و شما را به وجد می آورد. اسلاید ژاپنی این پارک نیز برای کسانی است که به دنبال هیجان هستند. این اسلاید در ارتفاع ۱۱ متری قرار دارد و فوق العاده مهیج است. یک اسلاید امن نیز برای خانواده ها دارد که کودکان و نوجوانان می توانند از آن استفاده کنند.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

استخر بلغارستانی مخصوص شناست و بسیار آرامش بخش است. شما می توانید از جکوزی نیز استفاده کنید. در استخر موج شما می توانید صدای امواج دریا را به وضوح بشنوید. استخر مخصوص کودکان برای کودکان ۳ ساله نیز وجود دارد که سطح آب آن بسیار پایین است و کودک شما می توانید با خیال راحت در آن بازی کند. بزرگسالان قطعا از سونای این پارک خسته نخواهند شد. ماندن در سونا، سیستم ایمنی بدن شما را بهبود می بخشد و باعث افزایش گردش خون شده و منافذ پوست را باز می کند. خانم هایی که دوست دارند پوستی شفاف و روشن داشته باشند حتما از سونا استفاده کنند.

کشتی قدیمی ” کالیپسو ” شما را به حال و هوای فیلم های دزدان دریایی می برد. در اطراف کشتی شما می توانید غذاهای خوشمزه و نوشیدنی سفارش دهید. یک منوی ویژه نیز برای کودکان دارد.

این کافه نیز مخصوص کودکان است دیوارها و فضای کافه با نقوش زیبا، کاشی های رنگی و درخت نخل تزئین شده اند. در این کافه شما می توانید انواع سوپ های معطر، انواع سوپ سبزیجات، مرغ ترد، پیتزا و بستنی های خوشمزه و کیک و شیرینی را سفارش دهید. این کافه شیرینی فروشی هم دارد که مطمعنا کودک شما راضی خواهد بود.

واتر پارک فانتزی مکانی بی نظیر برای گذراندن یک تعطیلات عالی است. کودکان شما در آنجا خسته نمی شوند علاوه بر شنا، سونا و ورزش های آبی اگر شما می خواهید جشن تولد کودکتان را در جایی فوق العاده خاص بگیرید؛ ما این مکان را به شما پیشنهاد می کنیم که دارای فضایی باز مخصوص بازی، فضای مخصوص برگزاری جشن و برنامه های انیمیشنی است.

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

4 تا از بهترین پارک های آبی مسکو

شما می توانید انواع بازی های کامپیوتری و ویدئویی، اسب سواری و غیره را در این پارک تجربه کنید. پارک آبی فانتزی در نزدیکی مترو مارینو مسکو قرار دارد. این واتر پارک دارای سالن ضیافتی بزرگ برای ۳۰۰ -۶۰۰ نفر است. این پارک یکی از بهترن مکان هایی است که شما می توانید کل روز را با دوستانتان و خانواده تان خوش بگذرانید و تفریح کنید.

حتی اگر شما می خواهید مراسم ازدواجتان را جشن بگیرید پارک آبی فانتزی روسیه امکانات کامل، خدمات و تشریفات مجالس، گل آرایی و چیدمان سالن، خواننده و هر آنچه برای یک مهمانی رویایی انتظارش را دارید برایتان فراهم می سازد. بسته به نوع جشن شما سالن مجهز به نورپردازی و موسیقی و تجهیزات فیلم برداری عالی تزئین می شود.

اطلاعات پارک آبی فانتزی مسکو

آدرس سایت: http://fpark.ru

شماره تلفن: +۷ ۹۶۲ ۹۱۲ ۸۷۲۱ و +۷ ۴۹۵ ۶۴۱ ۳۴۵۱

آدرس: Lyublinskaya ul., ۱۰۰, Moskva, روسیه، ۱۰۹۶۵۲



:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

ایرلاین های پروازهای داخلی و خارجی روسیه

یکی از اولین و مهم ترین عواملی که برای سفر که باید انتخاب کنید، انتخاب ایرلاین پروازتان می باشد. تصور کنید می خواهیم با تور روسیه آدراپانا سفر کنیم، کدام ایرلاین روسی یا ایرانی را انتخاب کنیم تا بهترین سفر را داشته باشیم؟ در ادامه با آدراپانا همراه باشید.


مطالب مرتبط: چگونه پرواز ارزان به روسیه تهیه کنیم؟


در این مطلب با ایرلاین ایرفلوت و شرکت هواپیمایی هما، فعال در زمینه ی سفر به کشور روسیه آشنا می شویم.

شرکت هواپیمائی ایروفلوت

ایرلاین ایرفلوت یکی از قدیمی ترین شرکت های هواپیمایی در جهان است که قدمت آن به سال ۱۹۲۳ بر می گردد. خطوط هوایی شرکت ایرفلوت دارای مقاصد مختلفی در کلیه قاره های جهان است. شما با ایرفلوت می توانید به هر نقطه ای از جهان که دوست دارید سفر کنید.

شرکت هواپیمایی ایرفلوت در جهان تک است. این ویژگی نه تنها در خدمات بلکه در خدمه نیز می باشد. مهمانداران این شرکت هواپیمایی بسیار خوش برخورد هستند. زیباترین و شیک ترین یونیفرم مهمانداری در جهان به این شرکت تعلق دارد.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

شرایط رزرو پرواز ایروفلوت

برای رزرو، راه های مختلفی وجود دارد، می توانید پرداخت را با کارت های بانکی به صورت آنلاین یا از دفاتر نمایندگی و آژانس های هواپیمایی انجام دهید. اگر سفر شما اضطراری بود و هیچ فرصتی نداشتید، جای نگرانی نیست چرا که تا ۶ ساعت قبل از پرواز امکان رزرو بلیط به صورت انلاین وجود دارد.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

یکی دیگر از مزایای این شرکت امکان اجاره اتومبیل های لوکس و اروپایی به مسافران است. شما به محض ورود به روسیه دیگر نگرانی از بابت تهیه ماشین ندارید؛ می توانید از قبل ماشینی اروپایی را از طریق نمایندگی ها و دفاتر شرکت انتخاب و اجاره کنید و با خیالی آسوده سفر کنید. به محض ورود به روسیه کارکنان شرکت شما را راهنمایی خواهند کرد و حتی بعد از پیاده شدن از هواپیما شما را تا دریافت چمدان و جلوی فرودگاه راهنمایی می کنند. در صورتی که ماشینی اجاره نکرده اید تاکسی ها و خطوط مترو در کنار فرودگاه قرار دارند و شما به راحتی می توانید به هر نقطه از کشور روسیه سفر کنید. کارکنان شرکت به گرمی و با رویی گشاده از شما استقبال خواهند کرد و شما را در هر زمینه ای راهنمایی می کنند.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد به روسیه سفر می کنید می توانید از امتیازات منحصر به فرد شرکت بهره مند شوید . این شرکت برحسب تعداد سفرها و مسافتی که سفر می کنید شما را در لیست دریافت کنندگان طرح های تخفیفی قرار می دهد.

این ایرلاین برای کودکان بین ۲ و ۱۱ ساله حدود ۵۰٪ تخفیف ویژه و برای نوزادان زیر دو سال ۹۰٪ تخفیف ویژه در نظر می گیرد.

پذیرایی در پروازهای ایروفلوت

بسته به مقصد و زمان حرکت و مدت زمان پرواز به شما صبحانه، ناهار گرم و میان وعده داده می شود. در مقاصدی مانند مانن هانوی، هوشی مین سیتی، پکن، هنگ کنگ، سئول، نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، میامی، توکیو، مرد، تورنتو، اینسبروک، سالزبورگ، بروکسل، لندن ، فرانکفورت، دوسلدورف، مونیخ، هانوفر، اشتوتگارت، آتن، هراکلیون، مادرید، بارسلونا، مالاگا، رم، میلان، ونیز، آمستردام، پاریس، نیس، ژنو، زوریخ، تنریف، بولونیا، تقسیم و تسالونیکی برای پذیرایی به شما آشامیدنی با غذای گرم داده می شود. فروش مشروبات الکلی در کلیه خطوط هوایی روسیه ، آیرفلوت از ۵ اوت ۲۰۱۳ لغو شده است.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

اگر شما غذای سفارشی می خواهید یا نمی توانید هر نوع غذایی را مصرف کنید می توانید از قبل غذا سفارش دهید. در صورت سفارش وعده غذایی خاص حداقل باید ۳۶ ساعت قبل از پرواز اطلاع دهید و رزور کنید. هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد. سفارش غذاهای ویژه در کلیه خطوط هوایی ایرفلوت انجام می شود.

انواع وعده های غذایی ویژه در ایرلاین ایروفلوت:

  • وعده های غذایی رژیمی

  • وعده های غذایی دیابتی (غذاهای کم چرب آماده بدون محصولات سرخ شده و قندی)

  • وعده های غذایی لبنیاتی (آماده بدون شیر، محصولات لبنی، ماست، پنیر، کره، بستنی، شربت، و غیره)

  • وعده غذایی کم چرب (تخم مرغ، میگو، خرچنگ یا خاویار کم چرب و غیره)

  • غذاهای گوشتی تهیه شده از گوشت های بدون چربی

  • میوه و سبزیجات تازه، روغن نباتی، شیر کم چرب ، فراورده هایی شیر

  • وعده های غذایی فاقد گلوتن (مواد غذایی ساخته شده با گندم، چاودار، جو و جو دوسر )

  • وعده های غذایی کم کالری (وعده های غذایی حاوی حدود ۱۲۰۰ کالری، آماده شده با گوشت بدون چربی، محصولات لبنی کم چرب ، میوه و سبزیجات و محصولات سرخ شده بدون چربی)

  • وعده های غذایی بدون نمک (شامل تمامی محصولات بدون نمک )

  • وعده های غذایی ساده (آماده شده با سبزیجات، میوه، آجیل، غلات و حبوبات پخته و قارچ و بدون گوشت، ماهی و محصولات لبنی)

  • وعده های غذایی مسلمانان، آماده شده بدون گوشت خوک، ژلاتین، الکل (قابل سفارش در چند پروازهای داخلی و بین المللی به جز پروازهای خروجی مسکو)

  • غذای حلال (امکان سفارش در کلیه پروازها) -مواد غذایی است که در با قواعد و الزامات حلال آماده شده باشد و دارای مهر مخصوص اند.

  • وعده غذایی هندی و غیر گیاهی (آماده بدون گوشت گاو، گوشت گوساله و یا گوشت خوک؛ ممکن است با گوشت بره، مرغ، ماهی یا شیر آماده شده باشد. غذاها گرم و تند می باشند.)

  • وعده های غذایی حلال (مهیا شده با توجه به قوانین حلال یهودی)غذاهای گیاهی (وعده های غذایی که بدون مواد با منشاء جانوری، شیر یا تخم مرغ باشند)

  • غذاهای گیاهی هندو آسیا (آماده شده بدون گوشت یا ماهی و با استفاده از محصولات لبنی ساخته شده است)

  • وعده های غذایی میوه (شامل میوه های تازه در کلیه خطوط پرواز از مسافران پذیرایی می شود)

  • وعده های غذایی کودکان (برای کودکان بالاتر از دو سال غذاهایی مانند شیر و موارد غذایی دیگر که کودک می تواند بجود در نظر گرفته شده است)

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

امکانات هواپیمای ایروفلوت:

  • صندلی های راحت

  • وعده های غذایی خوشمزه

  • سیستم چند رسانه ای

  • ارائه کیت سفری

  • بالش راحت

  • دمپایی

  • پتو

  • چشم بند برای خوابی راحت

  • مکان شارژ تلفن همراه یا لپ تاپ

  • مجلات

  • امکان بهره مندی از اینترنت پرسرعت (شما می توانید از وای فای استفاده کنید اما در صورتی که برای پرواز اختلال ایجاد شود خلبان از شما خواهد خواست تا کلیه وای فای ها یا تلفن همراهتان را خاموش کنید.)

  • شما می توانید بسته به نوع نیازتان یکی از قسمت های تجاری، دانشجویی و نخبگان یا اقتصادی را انتخاب کنید: (کلاس اقتصادی-در صورتی که شما بار و چمدان اضافه یا چمدانی خاص دارید این بخش برای شما بسیار مناسب است. کلاس نخبگان-در این بخش تعداد کمی از نخبگان می توانند شرکت کنند اما هزینه بسیار کمتری از آنها دریافت می شود. حمل بار اضافی نیز برای این دسته از افراد آزاد است.)

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

شرکت هواپیمایی هما

شرکت هواپیمایی ملی ایران که با برند و سمبل هما شناخته می شود از ادغام دو شرکت هواپیمایی ” ایراتین ایرویز ” و ” پرشین ایرویز ” تاسیس شده است و علاوه بر حمل و نقل هوایی داخل کشور حمل و نقل هوایی خارج از کشور را نیز پوشش می دهد. این شرکت بیش از ۵۵ سال سابقه فعالیت دارد که در مدت فعالیتش میلیون ها مسافر ایرانی و غیرایرانی را از طریق پروازهایی ایمن به مقصد رسانده است.

این شرکت شعبه های زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. در کلیه شهرها از جمله آبادان، اردبیل، اهواز، ارومیه، اصفهان، بندرلنگه، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، تبریز، چابهار، رشت و رامسر، زاهدان، ساری، شهرکرد، شیراز، قم، کرج،کرمان، کرمانشاه، کیش، مشهد و یزد شعبه دارد.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

شما در کلیه کشورها می توانید شعبه های این شرکت را ببینید از جمله: شارجه، رم، تاشکن، وین، ونکوور، تورنتو، توکیو، پاریس، میلان، نیکوسا، استانبول، هامبورگ، فرانکفورت، دبی، دوهه، مونیخ، جده، کراچی، کوالالامپور، کویت، لندن، مومبای، مسکو، مونترال، عشق اباد، انکارا، امستردام، ابوظبی، آلن، باکو، بانکوک، بیروت، بحرین، برلین، داکا، پکن، کلن، کپنهاگ و دمشق.

سرويس‌هاي غذايي، نوشيدني، سرگرمي، نشريات و از جمله مواردی است که در طول پرواز به مسافران عرضه می شود.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

کیترینگ هما

كيترينگ “هما” يكي از بزرگترين كيترينگ هاي خاورميانه با بيش از ۴۰ سال سابقه خدمت در صنعت تهيه و توزيع غذا است و دارای تکنولوژی ها و تجهیزات کامل و طبق اصول تغذیه و سلامت و با رعایت کلیه استانداردهای بهداشتی است. يكي از ويژگي هاي مهم و متمايز كيترينگ “هما” در مقايسه با ساير كيترينگ هاي فعال در منطقه خاورميانه استفاده از مواد اوليه تازه و با كيفيت است.

در پروازهای بین المللی سرویس غذایی متناسب با گروه سنی کودک در دو نوع نوزاد (۰-۲ سال) و کودک (۲-۱۲ سال) ارائه می گردد. مسافرین در صورت تمایل به تغییر نوع سرویس نوزاد به نوع کودک و یا نوع سرویس کودک به سرویس بزرگسال می توانند درخواست خود را در زمان تهیه بلیط اعلام نمایند.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

در پروازهاي صبحگاهي از مواد با درصد شيريني بالاتر (كربوهيدرات ها) براي تأمين انرژي بيشتر استفاده مي‌شود. براي وعده هاي ناهار در پروازها، از مواد تركيبي حاوي قندها و پروتئين‌ها استفاده مي‌شود و معمولا براي وعده هاي شام، بيشتر مواد فيبري و پروتئيني مورد توجه قرار مي‌گيرند.

برای کسانی که نمی توانند هر غذایی میل کنند و محدودیت پزشکی دارند (دیابت، کلسترول و سایر بیماری ها) و یا به غذاهای خاصی عادت دارند، گیاهخوار هستند یا بر حسب اعتقاداتشان غذا میل می کنند، مانند هندوها غذاهای سفارشی وجود دارد؛ حتی کسانی که فقط غذای دریایی میل می کنند می توانند مطابق میل خود سفارش دهند. برای این کار در زمان تهيه بليت پروازهاي بين المللي می توانید غذاهاي مخصوص (مطابق ليست غذايي موجود) درخواست کنید.

نوع هواپيما، مسير پرواز، ساعت انجام پرواز، امكانات هواپيما و مدت زمان پرواز بر روی انتخاب نوع سرویس غذا تاثیر دارد. به همراه داشتن بسته هاي يخ زده گوشت و سبزيجات، مواد روغني، مواد اسيدي مثل آبليمو و مواد چسبنده مثل خرما، عسل و مربا در داخل کابین ممنون است.

حمل اشیا گران قمیت در هواپیمای هما

شما می توانید اشیا گران قیمت خود را بر حسب وزن بار مذکور حمل کنید. بسته همراه برای اشیا گران قیمت از ۱۱۵ سانتی متر نباید بیشتر باشد. مسافر باید برای صندلی اضافه جهت قراردادن بار خود هزینه پرداخت نماید. حداکثر تعداد صندلی که هر مسافر می تواند خریداری نماید ۳ صندلی است. ورود كليه وسايل شكستني، تيز و بُرنده به داخل كابين ممنوع مي باشد. ضمنا ً كليه لوسيون ها و كرم هاي آرايشي كه حجم تيوب آنها بيش از۱۰۰ میل باشد ممنوع است. جامه دان رایگان مسافر نیز در کلیه پروازهای بین المللی موجود می باشد.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

شرکت هواپیمایی هما یکی از برترین شرکت های هواپیمایی در جهان با بیش از ۵۰ سال سابقه است. مهمانداران این شرکت هواپیمایی بسیار خوش برخورد هستند در کلیه مراحل تا رسیدن به مقصد همواره شما را با خوشرویی راهنمایی خواهند کرد.

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه

ایرلاین های پروازهای داخل و خارجی روسیه



:: بازدید از این مطلب : 895
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

نمایشگاه تجهیزات پزشکی پکن | CMEH | چین

درباره ی نمایشگاه تجهیزات پزشکی پکن:

نمایشگاه تجهیزات پزشکی پکن (CMEH) یکی از بزرگترین نمایشگاه های چین در حوزه تجهیزات پزشکی به شمار می رود. این نمایشگاه طیف گسترده ای از محصولات مختلف و متنوع حوزه پزشکی از جمله دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی، دستگاه های تصویربرداری پزشکی، اپتیک، کمک های اولیه، پرستاری توانبخشی، تجهیزات پزشکی و مواد بهداشتی، دستگاه های سنجش و معرف های تشخیصی و همچنین تکنولوژی اطلاعات پزشکی را پوشش می دهد. در واقع این رویداد بصورت مستقیم و البته جامع کل زنجیره صنعت تجهیزات پزشکی را در بر گرفته و به آن خدمت می کند. هرسال و در هر دوره از برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی پکن بیش از ٥٠٠ تولیدکننده تجهیزات پزشکی از بیش از ٢٠ کشور دنیا و همچنین ٣٠٠٠٠ نهاد خرید دولتی، خریداران بیمارستانی و توزیع کنندگان و همچنین نمایندگانی از ٢٠ کشور و منطقه دنیا دورهم جمع می شوند تا در این نمایشگاه به معاملات تجاری بپردازند و با همتایان خود در این صنعت ارتباط برقرار کنند.


جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با شماره 09120676792 تماس حاصل فرمایید.
***ساعت کار آژانس ایام معمولی 9 صبح الی 17. پنج شنبه و جمعه ها 9 صبح الی 13.***


اطلاعات نمایشگاه تجهیزات پزشکی پکن:

اطلاعات نمایشگاه شمسی میلادی
تاریخ شروع نمایشگاه 05 مهر 1397 2018 ,27 September
تاریخ پایان نمایشگاه 07 مهر 1397 2018 ,29 September
شرایط رزرو غرفه دارای ورودی رایگان
وبسایت نمایشگاه http://www.zhanyamedical.com
آدرس نمایشگاه China International Exhibition Center
محصولات ارائه شونده در نمایشگاه دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی، دستگاه های تصویربرداری پزشکی، اپتیک، کمک های اولیه، پرستاری توانبخشی، تجهیزات پزشکی و مواد بهداشتی، دستگاه های سنجش و معرف های تشخیصی و همچنین تکنولوژی اطلاعات پزشکی

خدمات آژانس برای علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه:

  • رزرو نزدیکترین هتل ها به محل برگزاری نمایشگاه

  • پیش فروش تورهای نمایشگاهی

  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

  • ترانسفر رفت و برگشت به نمایشگاه


برای خرید یا رزرو تور تا قبل از به پایان رسیدن مهلت نمایشگاه، با دفتر آژانس به شماره تلفن 88542094-021 تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

همه جا از دیدنی های تاریخی و موزه و برج هایی با معماری خاص روسیه و … صحبت می کنند ولی همه ی ما می دانیم که اینها آن چنان هم برای ما جذاب نیستند. روسیه مکان بسیار خوبی برای ماجراجویی است. از شرق به غرب کشور پر شده است از فعالیت های سرگرم کننده در خارج از منزل و تجربه سرگرم کننده برای گردشگران تور روسیه از تمام سطوح! در ادامه با آدراپانا همراه باشید.


مطالب مرتبط: مراکز تفریحی سن پترزبورگ مناسب برای کودکان


در این کشور آن قدر تفریح وجود دارد که می توانید 100 بار در اینجا زندگی کنید و هیچ تفریحی را دو بار انجام ندهید. در اینجا 10 ایده ی سرگرم کننده ماجراجویی برای شروع به شما معرفی می کنیم.

1. با اسنومبیل روی دریاچه ی یخ زده ی بایکال رانندگی کنید

شاید در زمستان هوای روسیه بسیار سرد باشد ولی این بدان معنا نیست که حتما باید در خانه بمانید و تفریح کنید. اگر قصد بازدید از دریاچه ی بایکال در ماه های فوریه، مارس یا آوریل را دارید، می توانید از آب و هوای گرانبها استفاده کنید و سطح دریاچه یخ زده را با استفاده از اتومبیل های برفی کاوش کنید!

در این منطقه بسیاری از آژانس های اجاره ای خودرو وجود دارد که می توانند شما را برای شما یک سواری شیرین آماده کنند و معنای درست زندگی شما را به شما نشان دهند.

هزینه: تور 6 ساعته ی اسنومبیل همراه با مربی، شروع از 9000 روبل (150 دلار) برای یک نفر.

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

2. صعود از کوه البروس

کوه البروس بالاترین قله در روسیه است (در واقع، بالاترین قله در اروپا است) و در لیست هر صعود کننده از ده قله برتر به قله اشاره شده است.

اگر تجربه کوه نوردی از کوه های یخبندان داشته اید، برای چالش حتما به این کوه بروید! باید کوه البروس را در مرکز سفر خود به روسیه قرار دهید. این یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود!

هزینه: 8 روز تور کوهنوردی، حدود 1000 دلار برای یک نفر.

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

3. قایقرانی و کایاک سواری در کارلیا

Karelia یکی از جالب ترین مناطق روسیه است. اگرچه جمهوری کارالیا جزئی از فدرال روسیه است، اما فرهنگی بسیار اسکاندیناویایی دارد.

کارلیا به علت داشتن رودخانه هایی که فرصت هایی برای قایقرانی، کایاک سواری و سایر ورزش های آبی ایجاد می کند، در میان ماجراجویان بسیار معروف است. شما هم می توانید در طول سفر به روسیه، قایق رانی یا کایاک سواری و یا هر دو را امتحان کنید.

هزینه: 9 روز تور قایقرانی و کایاک سواری، شروع هزینه از 12500 روبل (200 دلار) به ازای هر نفر.

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

4. بالون سواری در پرزلاوول زالسکی

این شهر، یکی از قدیمی ترین شهرهای روسیه است، خیلی قدیمی. بعضی از ساختمان های این شهر عمرشان به هزاران سال نیز می رسد. چندین کلیسای قدیمی مانند کلیسای نجات دهنده، کلیسای متروپولیتن پیتر و صومعه Troice-Danilov وجود دارد که به قرن 12 می رسد.

علاوه بر ساختمان های تاریخی، ساختمان های جدیدی نیز وجود دارد که بسیاری از آنها دارای هستند. این ساختمان ها شاید مانند سازه های قدیمی تر خیره کننده نباشند، اما هنوز هم بسیار دوست داشتنی هستند.

برای اینکه بتوانید همه این ساختمان ها را ببینید، تنها راه بالون سواری است. شما می توانید، کل شهر و اطراف دریاچه Pleshcheyevo را ببینید.

هزینه: از 5000 روبل (85 دلار) در ساعت.

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

5. پاراگلایدر از بالای کوه آی پتری در کریمه

تصور کنید که شما در بالای کوه سبز Ai-Petri ایستاده اید، یکی از زیباترین مکان های کریمه. در بالای شما، آسمان نازک مانند گنبد غول پیکر بر روی زمین گسترش می یابد. در زیر شما درختان مانند پاره های کوچک ایجاد فرش سبز به نظر می رسند. شما نفس عمیق می کشید و می پرید، و دوباره به بالا می آیید!

پاراگلایدر در هر جایی سرگرم کننده است، اما در اینجا بسیار نفس گیر است.

هزینه: 12000 روبل (200 دلار) برای یک ساعت.

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

6. کوهنوردی ویا فراتا در سوچی

“via ferrata” در واقع یک ورزش کوهنوردی است که با استفاده از یک کابل ضخیم بر سنگ خطرناک دیگر صعود می کنند. شما خودتان را به کابل متصل می کنید، و فقط از آن برای کمک در جایی که هیچ جای دست خوبی وجود ندارد استفاده کنید.

باحال به نظر میرسد، نه؟ حتما در سفر خود به سوچی این را امتحان کنید.

هزینه: شروع قیمت از 4000 روبل (70 دلار).

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

7. تور سگ سورتمه کش در یوکوتا

آلاسکا تنها جای سفر با سورتمه نیست. در منطقه یوکوتای روسیه، شما می توانید با قدرت سگی که اغلب برای کشیدن سورتمه ها، شکار و یا جمع کردن گله ی گوزن شمالی آموزش دیده است و با استفاده از استحکام یخ دریاچه ها نیز سفر کنید. اگر از منطقه بازدید می کنید، می توانید یک سورتمه به همراه سگ را اجاره کنید و منطقه را دور بزنید.

هزینه: تورهای 7 روزه از 60000 روبل (1000 دلار) شروع می شود.

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

8. اسب سواری در آلتایی

آلتا پر از شگفتی است و یک منطقه ی بسیار بکر و وحشی است که حتی نمی توانید تصورش را نیز کنید. چه راهی بهتر برای تجربه یکی از زیباترین مکان های طبیعت در روسیه از طریق اسب سواری است؟

تورهای زیادی برای انتخاب وجود دارد، مسافت و مقاصد مختلف.

هزینه: تورهای 5 روزه از 6000 روبل (100 دلار)

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

9. هلی-اسکی کامچاتکا

برای اسکی بازان ماجراجو این بهترین فرصت است. هلی کوپتر به دامنه های غیرقابل دسترس می رود و آنها را د ر بهشت مطلق قرار می دهد. کامچاتکا مکانی را برای اسکی کردن در اختیار گردشگران قرار می دهد طوری که زیر پای آنها آتش فشانی فعال هنوز وجود دارد.

هزینه: 40000 روبل (650 دلار) برای یک روز.

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

10. غار نوردی در غار اوردا

فانتزی ترین تجربه ی زندگیتان را در این غار می توانید تجربه کنید، همانند تجربه ی زندگی جدید. در این کریستال های براق و درخشانی تولید می شود که زیبایی باشکوهی به این غار می بخشد.

شما می توانید در این غار جادویی در آب شیرجه بزنید و در مورد حقایق علمی و افسانه ای مرموز که غار را دربر گرفته است، یاد بگیرید.

هزینه: در این لحظه فقط برای غواصان غار حرفه ای در دسترس است.

10 تفریح سرگرم کننده و ماجراجویی در روسیه

شما هم برای ماجراجویی های جدی در روسیه آماده هستید ؟!



:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

نمایشگاه سنگ ورونا | Marmomacc | ایتالیا

درباره ی نمایشگاه سنگ ایتالیا:

نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc) یکی از مهمترین رویدادهای مرتبط با صنعت سنگ های طبیعی در دنیاست. این نمایشگاه کل زنجیره ی تامین و تولید، از مواد خام اولیه گرفته تا محصولات نیمه تام و محصولات آماده ی این صنعت، و همچنین ماشین آلات پردازش و فناوری های کاربردی سنگ های طبیعی در معماری و طراحی ها را به شکلی جامع و کامل ارائه می کند. به عنوان جایگاهی تجاری برای تمامی بخش های مختلف این بخش از صنعت و به عنوان بستری تاثیرگذار و جایی که تجار با اطلاعات و اتفاقات روز دنیا در حوزه ی حرفه ی خود ملاقات می کنند، به راحتی می توان ادعا کرد، که نمایشگاه سنگ ورونا بستری ایده آل از لحاظ کیفیت و جامعیت و نمایشگاهی است و پیشرفته ترین عملیات ها و فرآیندهای این صنعت را در آن می توان یافت. نمایشگاه سنگ ورونا، پذیرای فعالان بخش سنگ های مرمر از ماشین آلات تا محصولات ابزاری و همچنین از دستگاه های ساینده ی سنگ مرمر تا ابزار الماسی و محصولات شیمیایی و بلوک های مرمر، تخته سنگ ها و محصولات آمادهء نهایی می باشد.


جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با شماره 09120676792 تماس حاصل فرمایید.
***ساعت کار آژانس ایام معمولی 9 صبح الی 17. پنج شنبه و جمعه ها 9 صبح الی 13.***


اطلاعات نمایشگاه سنگ ایتالیا:

اطلاعات نمایشگاه شمسی میلادی
تاریخ شروع نمایشگاه 04 مهر 1397 2018 ,26 September
تاریخ پایان نمایشگاه 07 مهر 1397 2018 ,29 September
شرایط رزرو غرفه دارای ورودی رایگان
وبسایت نمایشگاه http://www.marmomac.com/en
آدرس نمایشگاه Veronafiere
محصولات ارائه شونده در نمایشگاه ماشین آلات و آخرین تکنولوژی های مرمر و گرانیت، فروش ماشین آلات و فناوری های پردازش سنگ مرمر، اجاره ی ماشین آلات پردازش سنگ مرمر، مواد مصرفی پردازش سنگ های طبیعی و …

خدمات آژانس برای علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه:

  • رزرو نزدیکترین هتل ها به محل برگزاری نمایشگاه

  • پیش فروش تورهای نمایشگاهی

  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

  • ترانسفر رفت و برگشت به نمایشگاه


برای خرید یا رزرو تور تا قبل از به پایان رسیدن مهلت نمایشگاه، با دفتر آژانس به شماره تلفن 88542094-021 تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

آخرین بازی گروهی تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه، در مقابل تیم پرتغال و در ورزشگاه شهر سارانسک برگزار می شود. هرچند که دیدن خود بازی تیم ملی بسیار هیجان انگیز است، اما داشتن یک برنامه خوب و کامل می تواند هزینه سفر با تور ارزان روسیه را به خاطراتی با ارزش تبدیل کند. در ادامه با آدراپانا همراه باشید تا با دیدنی های سارانسک آشنا شویم.


مطالب مرتبط: بازی ایران – پرتغال در کجا برگزار می شود؟


کشور پهناور روسیه از آن دسته مقاصد گردشگری است که باید از قبل سفر برنامه ریزی داشته باشید. چه با تور جام جهانی و چه با تور روسیه ی آدراپانا سفر می کنید، باید برای خود برنامه ای کامل و از پیش تعیین شده داشته باشید تا بهترین استفاده را از زمان و پول خود کرده باشید.

اصولا بهترین راه برنامه ریزی سفر کمک گرفتن از تورهای روسیه است که با برنامه های فیکس شده اش، شما را در سفرتان کمک شایانی خواهند کرد. آژانس آدراپانا هم با برگزاری تورهای روسیه همراه با بازدیدهای مکان های دیدنی، در خدمت مسافران عزیز خواهد بود.

با توجه به این که شهر سارانسک، همانند دیگر شهرهای بزرگ روسیه، چندان از نظر گردشگری شناخته شده نیست، نیاز به معرفی دارد. در ادامه به معرفی دیدنی های سارانسک می پردازیم.

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

موزه در سارانسک روسیه

به سمت Kommunisticheskaya Ulitsa بروید تا به موزه هنرهای تجسمی موردویان ارزیا برسید. در این موزه مجسمه هایی از آثار ارزیا و نقاشی هایی از Fedot Sychkov که هر دو در جمهوری موردویا زاده شده اند به نمایش گذاشته شده است. شما برای تماشای کامل این موزه که 1500 اثر هنری را در خود جا داده است حداقل 1 ساعت زمان احتیاج دارید.

  • آدرس: خیابان Kommunisticheskaya Ulitsa شماره 61

  • آدرس سایت: http://erzia-museum.ru/ru

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

تفریحات خانوادگی

موز مردم شناسی در سارانسک روسیه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر پذیرای شماست، در فاصله ای 9 کیلومتری از شهر و در روستای Staraya Terizmorga قرار دارد. این موزه که در فضای باز قرار دارد و مردم روستا همیشه لباس های محلی به تن دارند که جاذبه ای فوق العاده ای برای تماشا خواهد بود. در این مجموعه حمام وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد و بعد از یک حمام گرم از خوراکی های معروف این منطقه لذت ببرید.

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

جاذبه های مذهبی در سارانسک

عبادتگاه آلکساندر نوسکی در کنار کلیسای بزرگ شهر عبادتگاه آلکساندر نوسکی قرارگرفته است که در سال سال 2000 به عنوان یادبود کشته های شهر در جنگ و بلایای طبیعی ساخته شده است. گنبد 6 وجهی این سازه که با آجر های سرخ ساخته شده مشخصه خوبی است که در زیاد دنبالش نگردیم.

در کنار این سازه یادبود Patriarch Nikon قرار دارد که فعالیت های خاص نیکون رو معرفی و یاد آوری کند و در کنار اینها هم نماد اصلی شهر ایستاده است، جایی که همه اهالی شهر با آن حتما یک عکس دارند.

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

اماکن تاریخی در سارانسک

از نمادهای اصلی شهر دور نشوید و تنها سر خود را بچرخانید تا کلیسای جامع تئودور اوشاکوف دوست داشتنی را بیابید. رنگ آبی آسمانی و در ترکیب با رنگ های طلایی و سفید برفی آنچنان چشم گیر است که ساعت ها وقت میخواد تا بشود از آن ها دل برید. این کلیسا که 62 متر ارتفاع دارد بین سالهای 2002 تا 2004 ساخته شده و به سبک معماری سنتی روسی است. ناقوس های این عمارت هرکدام 6 تن وزن دارد.

در کنار این کلیسای زیبا مقبره دریادارن و سلحشوران این سرزمین را هم می توانید بازدید کنید. در ضمن برای بازدید از این مجموعه محدودیت زمانی خاصی وجود ندارد.

آدرس سایت: http://www.sobor-ushakova.ru

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

فضای باز در سارانسک

سارانسک شهر فواره ها و آب نماها است. مردم شهر هم علاقه زیادی به تماشا فواره ها و وقت گذرانی در کنار این سازه ها دارند. با حضور در محوطه این آب نما می توانید فواره هایی را تماشا کنید که از سال 1980 فعال هستند و از قرن 17 میلادی این منطقه را به نام Moskovsky descent شناخته می شود.

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

تفریحات شبانه در سارانسک

کافه رزماری به خاطر استیک و نوشیدنی های معروفش ارزش تماشا و وقت گذرانی را دارد. از آنجایی که مردم شهر همه این کافه دنج را دوست دارند، این کافه به نحوی وظیفه جور شبکه های مجازی این شهر را هم به دوش می کشد. هر آنقدر که دکور این کافه رستوران زیباست غذاهای آن هم بیاد ماندنی است. از ساعت 6 عصر به بعد هم قلیان در این کافه یرو می شود.

دیدنی های شهر سارانسک در جام جهانی روسیه

هر چند که کوتاه است اما می تواند یک روز شما را در شهر سارانسک هدایت کند و خاطراتی تکرار نشدنی را یرای شما و همسفران تان بسازد.



:: بازدید از این مطلب : 577
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

بازی ایران – پرتغال در کجا برگزار می شود؟

آخرین بازی مرحله‌ی گروهی تیم ملی کشورمان در جام جهانی روسیه، در مقابل تیم قدرتمند پرتغال می باشد. اما گردشگران تور روسیه، این بازی را در کدام شهر و کدام استادیوم روسیه باید ببینند؟ در ادامه با آدراپانا همراه باشید تا با زمان و مکان برگزاری بازی ایران و پرتغال آشنا شویم.


مطالب مرتبط: نکات امنیتی ورود به استادیوم‌های جام جهانی


ورزشگاه موردویا در کوچک ترین شهر روسیه، شهر سارانسک، ساخته شده و افتتاح آن بارها به دلیل مشکلات مالی دچار تاخیر شد. افتتاحیه آن ورزشگاه در سال ۲۰۱۷ بود و همچنان در حال ساخت و پیشرفت است. ظرفیت این ورزشگاه 45 هزار نفر است که پس از جام جهانی کاهش خواهد یافت. مهم ترین دیداری که در مرحله گروهی به میزبانی این استادیوم برگزار خواهد شد، جدال تیم ملی ایران و تیم ملی پرتغال است.

بازی ایران - پرتغال در کجا برگزار می شود؟

بازی ایران – پرتغال در کجا برگزار می شود؟

استارت ساخت این استادیوم در سال 2010 خورد و پس از طراحی ظاهر آن در اواخر 2011 شروع به ساخته شدن شد. ساخت و ساز به علت کمبود بودجه بسیار آرام پیش می رفت. در اواخر سال 2014 سرعت ساخت این استادیوم بالاتر رفت و تا اواخر 2017 نسبتا کامل شد.

ورزشگاه Mordovia Arena برای بازی های جام جهانی با ظرفیت 45 هزار نفری طراحی شد ولی بعد از انجام بازی ها سطح بالایی آن حذف خواهد شد و به مسیری برای پیاده روی تبدیل می شود، هم چنین ظرفیت استادیوم به 28 هزار نفر کاهش می یابد.

بازی ایران – پرتغال در کجا برگزار می شود؟

در استادیوم موردوویا آرنا 4 مسابقه ی جام جهانی برگزار می شود و پس از جام جهانی به‌طور منظم، میزبان مسابقات مختلف جهانی خواهد بود.

DateTimeTeam #1Res.Team #2Round
۱۶ June 2018 ۱۹:۰۰  Peru  Denmark Group C
۱۹ June 2018 ۱۵:۰۰  Colombia  Japan Group H
۲۵ June 2018 ۲۱:۰۰  Iran  Portugal Group B
۲۸ June 2018 ۲۱:۰۰  Panama  Tunisia Group G
بازی ایران - پرتغال در کجا برگزار می شود؟

بازی ایران – پرتغال در کجا برگزار می شود؟

دسترسی به استادیوم موردوویا آرنا

موردوویا آرنا در لبه شرقی شهرستان کوچکی از سارانسک واقع شده و فاصله آن از سارانسک میدان سوتسکیا کمتر از یک کیلومتر و یا یک پیاده‌روی ۱۰ دقیقه‌ای است.

ایستگاه اصلی قطار سارانسک در شمال بیشتر به سمت شمال حرکت می‌کند، اما فاصله آن کمی بیش از ۲ کیلومتر یا ۳۰ دقیقه پیاده‌روی است. ترمینال اتوبوس‌رانی Saransk، در لبه غربی شهر، واقع شده است و بیش از ۴ کیلومتر فاصله دارد.

بازی ایران - پرتغال در کجا برگزار می شود؟

بازی ایران – پرتغال در کجا برگزار می شود؟

در حالی که بیشتر بخش‌های مرکزی سارانسک فاصله‌ای کوتاه تا استادیوم دارند و قابل پیاده‌روی تا استادیوم است، اما می‌توانید برای رسیدن سریع‌تر از اتوبوس ۴۴ استفاده کنید، هرچند مسیر های مختلفی از ایستگاه راه‌آهن وجود دارد، اما رسیدن به ورزشگاه از طریق پایانه‌های اتوبوس سریع تر است.

همچنین مسیرهای مارشوتکا در امتداد خیابان Volgogradskaya در کنار ورزشگاه وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

بازی ایران – پرتغال در کجا برگزار می شود؟

نشانی:

Volgogradskaya ul. Saransk، ۴۳۰۰۰۹

مراکز گردشگری اطراف استادیوم موردوویا آرنا

مورودویا آرنا یک توسعه بزرگ و جدید است که در سراسر پل رودخانه ایسار از مرکز شهر سارانسک قرار گرفته است. این بخش از یک منطقه جدید تشکیل می‌شود که شامل واحدهای مسکونی، پارک‌ها و مراکز خرید است، اما مرکز شهر در طرف مقابل پل قرار دارد.

در حال حاضر گزینه‌های زیادی برای خوردن و نوشیدن در اطراف ورزشگاه وجود ندارد، اما مرکز شهر که با یک پیاده‌روی کوتاه در دسترس است گزینه‌های زیادی دارد.

هتل‌های زیادی در سارانسک وجود دارد و هیچ‌کدام از آن‌ها در نزدیکی مورودویا آرنا وجود ندارد، اما آپارتمان‌های مختلفی برای اجاره وجود دارد. در مرکز شهر، هتل Saransk و Meridian دو گزینه هستند که با پیاده‌روی می‌توان به آن‌ها رسید، اما چند هتل دورتر نیز وجود دارد.

بازی ایران - پرتغال در کجا برگزار می شود؟

بازی ایران – پرتغال در کجا برگزار می شود؟

موقعیت سارانسک، موردوویا، روسیه
مختصات ۵۴°۱۰′۵۸″ شمالی ۴۵°۱۲′۰۵″ شرقی مختصات۵۴°۱۰′۵۸″ شمالی ۴۵°۱۲′۰۵″ شرقی
شروع به ساخت ۲۰۱۰
در حال ساخت ۲۱ آوریل ۲۰۱۸
نوع زمین چمن
هزینه ساخت ۳۰۰ میلیون یورو
معمار SaranskGrazhdanProekt
ظرفیت ۴۴٬۴۴۲
(جام جهانی)

 در انتها امیدواریم رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه با عملکرد درخشان تیم ملی ایران همراه شود.



:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

نمایشگاه و کنفرانس فناوری ارتباطات نوری | ECOC | سوئد

درباره ی نمایشگاه و کنفرانس فناوری ارتباطات نوری:

نمایشگاه و کنفرانس فناوری ارتباطات نوری سوئد (ECOC) بزرگترین نمایشگاه ارتباطات نوری اروپا است و فرصتی بی نظیر جهت ارائه محصولات و خدمات برای مخاطبان فراهم می کند. بیش از ٢٠ سال از برگزاری نمایشگاه ارتباطات نوری گوتنبرگ برگزار می گذرد و این رویداد تجاری به گونه ای رشد کرده که تبدیل به بزرگترین نمایشگاه فناوری ارتباطات نوری در اروپا و محل اصلی ملاقات تصمیم گیرندگان صنعت تکنولوژی ارتباطات نوری گشته است. در دوره قبلی، بیش از ٣٠٠ شرکت از ٢٧ کشور جهان در نمایشگاه ارتباطات نوری شرکت کرده اند که نشان دهنده برتری این نمایشگاه در ایجاد جایگاهی جهانی برای ترویج محصولات و خدمات شرکت کنندگان است.نمایشگاه ارتباطات نوری سوئدفرصتی بزرگ برای به نمایش گذاشتن محصولات موجود و جدید فراهم می کند، همچنین می توان کارکرد محصولات را به صورت عملی به نمایش گذاشت.


جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با شماره 09120676792 تماس حاصل فرمایید.
***ساعت کار آژانس ایام معمولی 9 صبح الی 17. پنج شنبه و جمعه ها 9 صبح الی 13.***


اطلاعات نمایشگاه و کنفرانس فناوری ارتباطات نوری:

اطلاعات نمایشگاه شمسی میلادی
تاریخ شروع نمایشگاه 02 مهر 1397 2018 ,23 September
تاریخ پایان نمایشگاه 04 مهر 1397 2018 ,27 September
شرایط رزرو غرفه دارای ورودی رایگان
وبسایت نمایشگاه http://www.ecocexhibition.com
آدرس نمایشگاه Swedish Exhibition Center Gothenburg
محصولات ارائه شونده در نمایشگاه شبکه های فیبر نوری و OSP و ISP برای محصولات مستقل FTTx، CTTS ، ECOC  و …

خدمات آژانس برای علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه:

  • رزرو نزدیکترین هتل ها به محل برگزاری نمایشگاه

  • پیش فروش تورهای نمایشگاهی

  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

  • ترانسفر رفت و برگشت به نمایشگاه


برای خرید یا رزرو تور تا قبل از به پایان رسیدن مهلت نمایشگاه، با دفتر آژانس به شماره تلفن 88542094-021 تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1397 | نظرات ()