نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل بدروم بی ریزورت یک هتل 4 ستاره است که در منطقه ای آرام همراه با منظره ای زیبا از دریا واقع شده است. این هتل تمام عیار دارای استخر روباز همراه با تراس آفتاب، صندلی های راحت و سایه بان می باشد. اینترنت وای فای رایگان در مناطق عمومی در دسترس است. شما می توانید از تمام خدمات هتل به صورت 24 ساعته بهره مند شوید.

از خدمات هتل می توان به صبحانه سلف سرویس، نهار و شام اشاره نمود. شما می توانید از وعده های غذایی خود را در تراس رستوران لذت ببرید، دقیقا همان جایی که کافه بار هتل میان وعده های خوشمزه سرو می کند. انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

شما می توانید در ورزشگاه هتل ورزش کنید و یا با فعالیت های آرامش بخش مانند ماساژ و زیبایی روز پر مشغله خود را به پایان رسانید. در اوقات فراغت شما می توانید بیلیارد، دارت و تنیس روی میز بازی کنید. سونا و حمام ترکی نیز در نظر گرفته شده است.

تمام اتاق های هتل بدروم بی ریزورت تهویه ی مطبوع، مینیبار و تلویزیون صفحه تخت دارند. حمام خصوصی هر اتاق هم دارای دوش و سشوار می باشد.

فرودگاه میلاس یدروم در فاصله 38 کیلومتری هتل قرار دارد و مرکز شهر بدروم 2.5 کیلومتری هتل می باشد.

بیشترین نکته ای که مسافران این هتل بیان کردند، موقعیت جغرافیایی عالی، منظره ی خوب و کارکنانی مهربان می باشد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل بدروم بی ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل بدروم بی ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ونوسا بیچ ریزورت یک هتل 5 ستاره است که در کنار ساحل وناسا واقع شده است. این هتل استخر روباز و اتاق هایی همراه با منظره ی دریای اژه را ارائه می کند. مرکز اسپای هتل، یک باشگاه بدنسازی و حمام ترکی دارد.

در هر اتاق از هتل ونوسا بیچ ریزورت، بالکن و تلویزیون صفحه تخت موجود است. هر یک از اتاق های بزرگ دارای منظره ی دریا، تلویزیون ماهواره ای و دسترسی وای فای رایگان است.

این هتل شامل یک رستوران موجود در فضای داخلی هتل و در فضای باز، رستوران غذای دریایی، رستوران غذاهای معمولی ترکیه و رستوران غذاهای ایتالیایی می باشد. مهمانان می توانند نوشیدنی های بین المللی و کوکتل ها را در کافه بار لابی یا کنار استخر میل کنند.

برنامه های شبانه روزی توسط تیم انیمیشن Venosa برنامه ریزی می شود. امکانات آرامش بخش هتل شامل سونا، استخر سرپوشیده و درمان های زیبایی می شود. ورزش های آبی در ساحل خصوصی در دسترس هستند.

دریای Didim در فاصله 10 کیلومتری هتل قرار گرفته است و 80 کیلومتر از فرودگاه بدروم میلاس فاصله دارد. پارکینگ رایگان در هتل نیز موجود است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 8.8 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل ونوسا بیچ ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل ونوسا بیچ ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل آرمونیا هالیدی ویلج یک هتل 5 ستاره است و تنها چند قدم تا ساحل فاصله دارد. این هتل یک ساحل اختصاصی را به مهمانان ارائه می کند. استخر روباز، سرسره آبی و مرکز اسپا نیز در هتل موجود است. اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و بالکن خصوصی می باشند.

رستوران اصلی هتل صبحانه، نهار و شام، را به طور سلف سرویس سرو می کند. رستوران با منوی سفارشی، انواع مختلفی از غذاهای سنتی ترکی و غذاهای بین المللی را ارائه می کند. خدمات 24 ساعته غذا و نوشیدنی در هتل آرمونیا هالیدی ویلج در دسترس می باشد.

امکانات مرکز اسپا شامل سونا، حمام ترکی و سالن بدنسازی می شود. خدمات ماساژ نیز در صورت درخواست ارائه می شود. مهمانان می توانند در طول روز از انواع مختلف سرگرمی لذت ببرند، از جمله بازی های آب، فعالیت های ورزشی، نمایش زنده و موسیقی. زمین بازی کودکان نیز در نظر گرفته شده است.

تنها 23 کیلومتر تا مرکز شهر بدروم و 53 کیلومتر تا فرودگاه میلاس بیدروم فاصلخ وجود دارد. پارکینگ خصوصی رایگان نیز در هتل موجود است.

کارکنان مهربان، غذای خوشمزه و متنوع و لوکیشن خوب و زیبا از نکاتی بود که مسافران به آن اشاره کرده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل آرمونیا هالیدی ویلج را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل آرمونیا هالیدی ویلج ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل بدروم پارک ریزورت یک هتل 5 ستاره است که در یک مکان آرام در خلیج Gumbet و در کمتر از 80 متری ساحل واقع شده است. این هتل دارای یک استخر بزرگ در فضای باز است که توسط باغ گیاه شناسی احاطه شده است.

اتاق های تهویه مطبوع هتل با تلویزیون و حمام اختصاصی مجهز شده اند. اکثر اتاق ها دارای منظره ای از استخر و باغ اطراف است.

مهمانان می توانند از غذاهای محلی ترکی در رستوران فستیوال هتل بدروم پارک ریزورت لذت ببرند و یا نوشیدنی های تازه در کنار استخر را امتحان نمایند. خدمات اتاق نیز در دسترس است.

بچه ها می توانند در زمین بازی، اتاق بازی یا استخر کودکان سرگرم کننده باشند. بخش پذیرش 24 ساعته می تواند به ترتیب سفر به جاذبه های اصلی بدروم کمک کند. اینترنت وای فای پرسرعت در مناطق عمومی هتل در دسترس می باشد.

تعدادی از کافی نت ها و مغازه ها در 50 متری هتل پیدا می شوند. ایستگاه اتوبوس مستقیم به بدروم در نزدیکی است. فرودگاه میلاس در 33 کیلومتری آن قرار دارد. پارکینگ رایگان در محل وجود می باشد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل بدروم پارک ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل بدروم پارک ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کاستا مایا بدروم یک هتل 3 ستاره است که خدماتی مانند یک استخر در فضای باز همراه با صندلی مخصوص حمام آفتاب به مهمانان ارائه می دهد. این هتل امکانات بالایی را در اختیار شما قرار می دهد و در 5 دقیقه ای از کنار دریاچه بدروم واقع شده است.

اتاق های هتل دارای اینترنت وای فای پرسرعت، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع هستند و همچنین حمام اختصاصی با دوش و سشوار نیز موجود می باشد.

صبحانه سلف سرویس ترکی در رستوران مایا که دارای تراس تابستانی است، سرو می شود. مهمانان می توانند از نوشیدنی در تراس استخر بخار لذت ببرند.

بخش پذیرش 24 ساعته می تواند خدمات اجاره اتومبیل و خدمات ترانسفر را به فرودگاه مایلاس بدروم آیرپورت، که 35 کیلومتر دورتر از هتل است، را ترتیب دهد. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به مرکز شهر بدروم تنها 50 متر فاصله دارد.

بر اساس نظر کاربران این هتل دارای اتاق های بزرگ و تمیز هستند و نسبت به هزینه ای که می پردازید خدمات بسیار خوبی ارائه می شود. از لحاظ موقعیت مکانی نیز بسیار مورد تایید می باشد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 9.2 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل کاستا مایا بدروم را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل کاستا مایا بدروم ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ایسیس چارم بیچ یک هتل 4 ستاره واقع در Akyarlar و 16 کیلومتری شهر بدروم می باشد. این هتل دارای استخر در فضای باز و مرکز آبگرم است و همچنین دارای سونا و مرکز تناسب اندام است و مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه بار لذت ببرند. پارکینگ خصوصی رایگان نیز در هتل موجود است.

هر اتاق در این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت می باشد. بعضی از اتاق ها دارای بالکن هستند. لوازم جانبی مانند حوله حمام، دمپایی و لوازم آرایش و بهداشتی رایگان موجود است. هتل ایسیس چارم بیچ اینترنت وای فای رایگان را در دسترس مهمانان قرار داده است.

بخش پذیرش 24 ساعته و آرایشگاه در هتل موجود است.

این هتل دارای یک ساحل خصوصی و کرایه ماشین در دسترس است. می توانید در هتل ایسیس چارم بیچ، تنیس روی میز و بیلیارد بازی کنید. دیدیم در 46 کیلومتری ساحل چارم است، در حالیکه شهر کاس در 8 کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه بیدروم-ایمسیک 40 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل ایسیس چارم بیچ را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل ایسیس چارم بیچ ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل لاتانیا پارک ریزورت یک هتل 4 ستاره است که در سواحل شهر بدروم واقع شده است. مهمانان هتل می توانند وقت خود را در ساحل بگذرانند و اسکی روی آب انجام دهند. بعد از تفریح هم به یکی از 2 رستوران هتل بازگردید و غذا میل کنید.

تمامی 204 اتاق با بالکن، یخچال، فریزر و تلویزیون های ال سی دی با کانال های ماهواره ای ارائه می شوند. مهمانان نیز خدمات اتاق، آب بطری رایگان و خشکشویی را خواهند یافت.

فعالیت های سرگرمی زیادی برای مهمانان در نظر گرفته شده است که از میان آنها می توان به مرکز سلامتی و اسپا، باشگاه بدنسازی، دارت، گروه انیمیشن، چتر نجات سواری و قایق سواری اشاره نمود.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل لاتانیا پارک ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل لاتانیا پارک ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل رکسین ریزورت یک هتل 4 ستاره واقع در قلب شهر Gumbet می باشد. این هتل دو استخر روباز و یک باغ را ارائه می دهد. یک ساحل خصوصی نیز موجود است. اینترنت وای فای رایگان در مناطق عمومی هتل قابل دسترس است.

اتاق های هتل همراه با سیستم تهویه مطبوع و بالکن به مهمانان ارائه می شود. حمام اختصاصی همراه با دوش مجزا و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان موجود است. امکانات اضافی شامل یک گاوصندوق و ملافه می شود.

در هتل رکسین ریزورت شما یک زمین تنیس و یک مرکز تناسب اندام خواهید یافت. دیگر امکانات این هتل شامل کارکنان سرگرمی تیم انیمیشن، سالن مشترک و اتاق بازی می باشد. مجموعه ای از فعالیت های دیگر، از جمله مینی گلف در هتل یا اطراف آن قرار دارد.

به طور کلی خدمات هتل عبارتند از: رستوران، کافه بار اسنک، استخر شنای بزرگسالان و کودکان، کلوپ کودکان، سونا، امکانات ماساژ، ورزشگاه، بسکتبال، والیبال، تنیس، ایروبیک، طیف گسترده ای از ورزش های آبی و سرگرمی روزانه.

صبحانه روزانه در سبک سلف سرویس مجلل عرضه می شود. این فرودگاه 35 کیلومتر از فرودگاه میلاس بدروم فاصله دارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل رکسین ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل رکسین ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ایزل کلاب یک هتل 5 ستاره واقع در خلیج توربا و در کنار دریای مدیترانه می باشد. این هتل تمام عیار اتاق هایی با دکوراسیون مد روز را به مهمانان ارائه می دهد. هتل ایزل کلاب در 8 کیلومتری بدروم قرار دارد و اطراف این هتل با 5 هکتار جنگل کاج پوشیده شده است.

اتاق هایی با سیستم تهویه مطبوع همراه با بالکن و منظره ای رو به باغ یا دریا به مهمانان ارائه می شود. این اتاق ها با حمام مدرن و حوله حمام، مینی بار و تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

اطراف استخر بزرگ ساحلی هتل ایزل با تخت های مناسب برای آفتاب گرفتن مجهز شده اند. یک اسکله کشیده شده از ساحل خصوصی تا دریا وجود دارد که بسیار مناسب برای آفتاب گرفتن یا غواصی می باشد. ورزش های آبی در هتل شامل بادبان سواری، قایقرانی و غواصی می شود.

برای آرامش بیشتر مهمانان می توانند از مرکز اسپا و آبگرم تمام عیار که طیف وسیعی از خدمات درمانی را ارائه می کند، استفاده کنند.

یک کلوب کودکان برای سرگرمی بیشتر آنها نیز موجود است که در کنار استخر کودکان قرار دارد. فعالیت های دیگر شامل موسیقی زنده در تراس، نمایش در آمفی تئاتر و دیسکو در طول شب می شود. هتل دارای زمین های تنیس نیز می باشد.

رستوران اصلی ایزل، انواع غذاهای سنتی ترکی و بین المللی را در محیط داخلی هتل و فضای باز ارائه می دهد که در هر 2 حالت منظره ای از دریا را دارد. 5 کافه بار نیز در هتل وجود دارد.

ترانسفر به بدروم از بیرون هتل انجام می شود.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 9.0 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل ایزل کلاب را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 

 



:: برچسب‌ها: هتل ایزل کلاب ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل وکسی یک هتل 4 ستاره واقع در ساحل بدروم می باشد و تنها 9 کیلومتر تا ساحل کمل (Camel Beach)، ساحل یاهسی و جزیره ربیت (Rabbit ) فاصله دارد. منطقه ای که هتل در آن واقع شده یک از زیباترین قسمت های آکیارلار می باشد.

ساحل بیتز و آکواپارک ددمان بدروم در فاصله 20 کیلومتری هتل قرار دارد.

خدمات غذایی هتل با صبحانه آغاز می شود و به تربیب با نهار، میان وعده (در کافه بار استخر)، کیک خشک، چای، بستنی، شام و سوپ شبانه ادامه پیدا خواهد کرد.

تمام 149 اتاق هتل، دارای اینترنت وای فای، بالکن و تلویزیون همراه با کانال های ماهواره ای می باشند. دیگر امکانات مورد نیاز مهمانان شامل مینی بار، بطری آب رایگان و سشوار نیز موجود می باشد.

این هتل امکاناتی بی نظیر را ارائه می دهد. مهمانان می توانند در کنار استخر روباز هتل استراحت کنند و یا در ساحل اختصاصی هتل حمام آفتاب بگیرند و بادبان سواری (windsurfing) کنند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل وکسی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل وکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل بایا بدروم یک هتل 5 ستاره است که منظره ای از خلیج گوندوگان دارد. این هتل فوق العاده شامل ساحل خصوصی و اتاق هایی با طراحی مدرن و منظره ای رو به دریای اژه است. یک پارک آبی با استخرهای مختلف و یک مرکز سلامت وجود دارد.

مهمانان می توانند ماساژ تایلندی درخواست کنند و یا در مرکز سلامتی و تندرستی ورزش کنند. ورزش های آبی در ساحل ارائه می شوند و مهمانان می توانند تنیس بازی کنند. سایر امکانات هتل شامل سینما و دیسکو می باشد.

غذاهای بین المللی سلف سرویس به طور روزانه در رستوران اصلی در دسترس هستند. نوشیدنی ها و میان وعده در 5 کافه بار هتل بایا ارائه می شوند در حالی که کافه بار ویتامینه نوشیدنی های سالم سرو می کند. خدمات اتاق هم 24 ساعته ارائه می شود.

کارکنان بخش پذیرش هتل 24 ساعته برنامه های موسیقی و سرگرمی روزانه را سازماندهی می کنند. پارکینگ رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. مرکز شهر بدروم 19 کیلومتر با هتل فاصله دارد در حالی که فرودگاه میلاس در 48 کیلومتری آن واقع شده است.

همه ی اتاق های هتل بایا بدروم یک بالکن خصوصی دارند و بسیار پورنور هستند. از امکانات هتل می توان تلویزیون ماهواره ای و مینی بار را نام برد. هر حمام خصوصی وان یا دوش دارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل بایا بدروم را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل بایا بدروم ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کلاب بلو وایت یک هتل 4 ستاره است که در ساحل بدروم واقع شده است. فاصله این هتل تا ساحل کمل (Camel)، جزیره ربیت (Rabbit) و ساحل یاهسی (Yahsi) حدود 15 کیلومتر می باشد.

مهمانان این هتل ساحلی از امکانات راحتی مانند کلوب کودکان و استخر کودکان برخوردار هستند. ساحل اختصاصی بهترین جا برای گذراندن وقت می باشد. استخر روباز و زمین مخصوص بازی تنیس هم در نظر گرفته شده است.

تمام 80 اتاق هتل با بالکن مجهز شده است و همچنین خدمات اتاق 24 ساعته و تلویزیون های ال سی دی همراه با کانال های ماهواره ای ارائه می دهند. دیگر امکانات مورد نیاز مهمانان نیز شامل یخچال، سشوار و دوش موجود می باشد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل کلاب بلو وایت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل کلاب بلو وایت ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل روسو ورد یک هتل 3 ستاره است که در محله ی زیبای Gumbet و منطقه ی Asarlik واقع شده است. این هتل، مجموعه ای از اتاق هایی با طراحی مدرن، معماری زیبا و اقامتی بسیار راحت را ارائه می دهد.

علاوه بر یک رستوران، این هتل دارای استخر در فضای باز و یک کافه بار کنار استخر است. صبحانه رایگان سلف سرویس و پارکینگ رایگان نیز ارائه می شود. دیگر امکانات شامل غذای مخصوص میان وعده، سونا و اینترنت وای فای در مناطق عمومی است.

این هتل در مرکز شهر بدروم واقع شده استو تنها 0.9 کیلومتر از ساحل بیتز و 3.6 کیلومتر از بادگیرهای بدروم فاصله دارد. مرکز خرید Oasis و دروازه هم در فاصله 5 کیلومتری هتل واقع شده است.

این مقصد عالی برای همه مسافرانی است که به دنبال تعطیلات شگفت انگیز هستند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل روسو ورد را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل روسو ورد ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل وو بدروم ریزورت یک هتل 5 ستاره واقع در 5 دقیقه ای ساحل Gumbet می باشد. این هتل یک استخر رایگان، وان آب داغ، حمام سنتی و یک مرکز سلامتی و زیبایی را ارائه می دهد.

هتل در 3.5 کیلومتری آمفی تئاتر بدروم واقع شده است. جاذبه های واقع در مرکز شهر بدروم، مانند کاخ بدروم در 5 کیلومتری آن قرار دارد.

در هتل وو بدروم، مهمانان می توانند در غواصی، بادسواری (ویندسرفینگ) و قایقرانی شرکت کنند و یا در مرکز تناسب اندام از ورزش کردن لذت ببرند. در شب، کارکنان مربوط به بخش سرگرمی هتل، برنامه های کاباره، دیسکو و یا نمایش زنده موزیکال را برنامه ریزی می کنند.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 8.5 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل وو بدروم ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل وو بدروم ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل آیاز آکوا یک هتل 3 ستاره واقع در فاصله 150 متری ساحل و در امتداد دریای اژه می باشد. این هتل دارای یک استخر بزرگ روباز است و در محاصره درختان نخل قرار دارد. اینترنت وای فای رایگان نیز در اتاق وجود دارد.

مهمانان می توانند از صندلی های مخصوص حمام آفتاب در کنار استخر لذت ببرند. استخر مخصوص کودکان و یک میز بیلیارد در دسترس هستند.

مرکز شهر بدروم در 7 کیلومتری هتل قرار دارد و مینی بوس های عمومی هر 15 دقیقه برای ترانسفر به سمت شهر حرکت می کنند. فرودگاه میلاس بدروم در 40 کیلومتری هتل واقع شده است. پارکینگ رایگان نیز در هتل موجود است.

اتاقهای هتل دارای سیستم تهویه ی مطبوع، تلویزیون و بالکن یا تراس هستند. حمام خصوصی دارای دوش و توالت می باشد.

رستوران هتل، منوی نهار و شام را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. صبحانه نیز در سبک سلف سرویس سرو می شود.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 8.3 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل آیاز آکوا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل آیاز آکوا ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل رویال آسارلیک بیچ یک هتل 5 ستاره واقع در ساحلی آرام است و میزبان شما برای راحتی هرچه بیشتر در مرکز اسپا و آبگرم هتل می باشد. با کمی پیاده روی می توانید مکان های مهم و شب زنده دار بدروم برسید.

با ترکیبی از موقعیت مکانی خوب، خدمات اسپا و خدمات سرگرمی جالب، اقامتی خاطره انگیز در هتل رویال آسارلیک بیچ خواهید داشت. این هتل دارای تیم سرگرمی خود است که فعالیت های شبانه روزی خود را در 7 روز در هفته سازماندهی می کند.

در فصل تابستان این هتل رستوران اصلی خود را در تراس هتل ارائه می کند. یک رستوران با منوی سفارشی، کافه بار کنار استخر، کافه بار روی تراس و کافه بار موجود در لابی برای مهمانان باز می باشند.

هتل رویال آسارلیک منطقه ای عالی برای تعطیلات ساحلی شماست و می توانید ورزش های آبی و فعالیت های فضای باز را در ساحل آن تجربه کنید. زندگی شبانه در بدروم نیز بسیار پر جنب و جوش است، با کمی پیاده روی می توانید به کافه بارها و کلوب های شبانه برسید.

اینترنت وای فای رایگان تنها در منطقه لابی قابل دسترسی است. همچنین یک اتاق کامپیوتر وجود دارد که با پرداخت هزینه اضافی در اختیارتان خواهد بود. فرودگاه میلاس-بدروم 39 کیلومتر از هتل فاصله دارد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 8.4 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل رویال آسارلیک بیچ را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل رویال آسارلیک بیچ ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل سامارا یک هتل 5 ستاره واقع در خیابان توربای بدروم می باشد. این هتل دارای استخرهای سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، امکانات اسپا و یک ساحل خصوصی با تراس آفتاب و چتر است. اتاق های آن هم مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای و بالکن هستند.

اتاق ها و سوییت های ییلاقی هتل سامارا با وسایلی مدرن عرضه می شود. همه آنها دارای یک حمام اختصاصی با امکانات و سشوار می باشند. مینی بار استاندارد نیز موجود است.

صبحانه های روزانه، نهار و شام به سبک سلف سرویس ارائه داده می شود. رستوران هایی با منوی سفارشی نیز غذاهای دریایی و غذاهای ترکیه ای را ارائه می دهند. میان وعده ها، نوشیدنی های تازه و کوکتل در کنار استخر، ساحل و کافه بار لابی سرو می شود.

امکانات اسپا شامل سونا، حمام ترکی و سالن تناسب اندام است. خدمات ماساژ نیز ارائه می شود. شما می توانید تنیس، بیلیارد و تنیس روی میز را در هتل بدروم سامرا بازی کنید. زمین بازی کودکان نیز موجود است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 8.8 را داده اند.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل سامارا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل سامارا ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل وو بدروم ریزورت یک هتل 5 ستاره واقع در 5 دقیقه ای ساحل Gumbet می باشد. این هتل یک استخر رایگان، وان آب داغ، حمام سنتی و یک مرکز سلامتی و زیبایی را ارائه می دهد.

هر اتاق سیستم تهویه مطبوع دارد و همچنین تلویزیون با کانال های چند زبانه و صندلی راحت در اتاق ها تعبیه شده است. هر کدام از این اتاق ها دارای یک بالکن خصوصی هستند و برخی از آنها با منظره ی رو به دریا را به مهمانان ارائه می دهند.

در هتل وو بدروم، مهمانان می توانند در غواصی، بادسواری (ویندسرفینگ) و قایقرانی شرکت کنند و یا در مرکز تناسب اندام از ورزش کردن لذت ببرند. در شب، کارکنان مربوط به بخش سرگرمی هتل، برنامه های کاباره، دیسکو و یا نمایش زنده موزیکال را برنامه ریزی می کنند.

هتل در 3.5 کیلومتری آمفی تئاتر بدروم واقع شده است. جاذبه های واقع در مرکز شهر بدروم، مانند کاخ بدروم در 5 کیلومتری آن قرار دارد.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل وو بدروم ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل وو بدروم ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل زانادو آیلند یک هتل 5 ستاره است که رو به دریای اژه واقع شده و دور تا دور آن را دریا و درختان زیبای زیتون و صخره های سنگی احاطه کرده است.

اتاق های هتل همگی طراحی و امکانات لوکس دارند، امکانات اتاق ها شامل تهویه کننده هوا، تلفن همراه با پیغام گیر صوتی، مینی بار، صندوق امانات، اینترنت بی سیم و کابلی، تلویزیون LCD همراه با شبکه های داخلی و بین المللی می باشد.

این هتل دارای مرکز بدنسازی، استخر سرپوشیده و استخر جداگانه برای کودکان، دو استخر روباز، یک استخر روباز برای کودکان، بولینگ و مرکز ورزش های آبی می باشد.

سالن آفتاب و چتر آفتابی برای حمام آفتاب و استراحت موجود است. دیگر امکانات هتل شامل اتاق های بازی، بولینگ، مرکز بازی های آبی، زمین تنیس، مرکز آبگرم و مرکز سلامت با سونا و حمام بخار می شود.

همچنین مهمانان می توانند از زمین تنیس و مرکز اسپا و سلامت این هتل نیز استفاده کنند.

هتل زانادو همچنین برای افرادی که سمینار و قرار ملاقات های تجاری برگزار می کنند نیز امکاناتی دارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل زانادو آیلند را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل زانادو آیلند ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل رویال آرنا ریزورت یک هتل 5 ستاره است که در منطقه ی Gumbet واقع شده است. این هتل، منطقه ای ایده آل برای گشت و گذار در بدروم است. به دلیل موقعیت مکانی مناسب هتل، دسترسی آسان به اماکن ضروری و دیدنی شهر موجود است.

امکانات و خدمات ارائه شده در مرکز اسپای هتل، اقامتی دلپذیر را به مهمانان ارائه می کند. خدمات اتاق 24 ساعته، خدمات ویلچر، خدمات امنیتی و نگهبانی 24 ساعته و همچنین بخش پذیرش شبانه روزی در این هتل ارائه می شود.

امکانات تفریحی، شامل ساحل خصوصی، سالن بدنسازی، سونا، استخر سرپوشیده و استخر روباز می شود و برای استراحت و ریلکس کردن شما طراحی شده اند.

مرکز شهر بدروم 3 دقیقه و فرودگاه میلاس بدروم 40 دقیقه از این هتل فاصله دارند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل لا بلانچ ریزورت اند اسپا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل رویال آرنا ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل دابل تری بای هیلتون وان یک هتل 5 ستاره در چند قدمی دریاچه وان می باشد. این هتل دارای منظره ای زیبا از دریاچه وان است و طراحی داخلی لوکسی نیز دارد. اتاق های شیک هتل، با سیستم تهویه مطبوع، اینترنت وای فای رایگان و مرکز اسپا تجهیز شده اند.

طعم های منحصر به فردی از غذاهای محلی و بین المللی به صورت سلف سرویس در رستوران سرو می شود. غذاهای دریایی را نیز می توانید در رستوران اسپرانزا میل کنید. این هتل همچنین دارای 4 کافه بار مخصوص کوکتل ها، تنقلات، نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی می باشد.



مهمانان هتل می توانند از مرکز تناسب اندام، سونا یا استخر سرپوشیده هتل استفاده کنند. یک حمام ترکی سنتی مخصوص حمام حباب و بخار و یا ماساژ آرامش بخش وجود دارد.

فرودگاه وان تنها 5 دقیقه از هتل فاصله دارد. پارکینگ رایگان نیز در هتل ارائه شده است.

از نظر کاربران یکی از ایرادات این هتل، بیرون بودن از شهر می باشد ولی از همه نظر، این هتل عالی می باشد و پیشنهاد می شود که حتما در سفر خود به وان از این هتل استفاده کنید.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر وان را دارند می توانند هتل دابل تری بای هیلتون وان را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر وان را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 


:: برچسب‌ها: هتل دابل تری بای هیلتون وان ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل سان کلاب یک هتل 4 ستاره است که دقیقا در کنار آب و در مرکز منطقه Gumbet در بدروم واقع شده است. این هتل دارای یک ساحل اختصاصی، استخر بزرگ و یک مرکز اسپا و سلامتی همراه با حمام ترکی است. اینترنت وای فای رایگان در تمام مناطق عمومی هتل قابل دسترس می باشد.

اتاق های هتل شامل یخچال کوچک، تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره ای می باشد. حمام خصوصی اتاق ها نیز دارای سشوار و لوازم آرایشی رایگان است.

مهمانان می توانند در باشگاه بدنسازی تمرین کنند و در سونا و حوضچه ی آبگرم هتل لذت ببرند. خدمات لباسشویی و خدمات اتاق در دسترس هستند. زمین بازی برای کودکان در نظر گرفته شده است. کافه بارهای محلی در چند قدمی هتل هستند.

فرودگاه میلاس بدروم از هتل 24.9 مایل فاصله دارد. یک سرویس ترانسفر فرودگاهی می تواند براساس درخواست مهمانان و با پرداخت هزینه اضافی رزرو شود.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل سان کلاب را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل سان کلاب ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل بدروم بای پارامونت و ریزورت یک هتل 5 ستاره واقع در شهر بدروم ترکیه و در خلیج بغداد است. این هتل دارای یک ساحل خصوصی، استخر روباز و سرپوشیده، واحدهای مسکونی لوکس و اینترنت وای فای رایگان می باشد. دسترسی به اسپا همراه با انواع خدمات ماساژ، سالن بدنسازی، سونا و حمام ترکی برای مهمانان موجود است.

تمام واحدهای مسکونی در هتل با ظرافت تزئین شده و همچنین دارای سیستم تهویه ی مطبوع، محل نشیمن و یک بالکن با منظره دریا می باشند. امکانات هر اتاق شامل تلویزیون ماهواره ای، پخش کننده دی وی دی و مینی بار است. یک گاوصندوق نیز وجود دارد. برخی از اتاق iPad دارند.

این هتل دارای مجموعه گسترده ای از رستوران هایی است که غذاهای ترکی، ایتالیایی، آسیایی و بین المللی سرو می کند. نوشیدنی ها در کافه بارهای هتل مانند کافه بار کنار استخر ارائه می شوند. مهمانان کم سن و سال تر میتواند در کلوپ کودکان سرگرم شوند.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 8.8 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل بدروم بای پارامونت و ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل بدروم بای پارامونت و ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کلاب ولا اند اسپا یک هتل 4 ستاره واقع در بدروم ترکیه می باشد. این هتل در 2 دقیقه ای دریای اژه و در سواحل خلیج گومبت قرار دارد. با 5 دقیقه رانندگی می توانید به مرکز شهر بدروم برسید.

این هتل دارای 2 استخر روباز، اینترنت وای فای، اتاق های تهویه مطبوع و تلویزیون ال سی دی 32 اینچ می باشد. هر اتاق در هتل کلاب ولا دارای دکوراسیون ساده همراه با پارکت است. همه ی اتاق ها دارای حمام اختصاصی با دوش و سشوار می باشند.

رستوران این هتل همه چیز تمام، صبحانه، نهار و شام را به صورت سلف سرویس و بوفه ای سرو می کند. اسنک بار هتل غذاهای فست فودی ارائه می دهد و در کافه بار هتل هم انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را خواهید یافت.

مرکز آبگرم و اسپای هتل و استخر بهترین جا برای استراحت و ریلکس کردن است. شما می توانید در کلاب ولا بازی دارت یا تنیس روی میز انجام دهید. مهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کنند و از حمام ترکی، سونا یا اتاق ماساژ لذت ببرند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل کلاب ولا اند اسپا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل کلاب ولا اند اسپا ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل دابل تری بای هیلتون وان یک هتل 5 ستاره در چند قدمی دریاچه وان می باشد. این هتل دارای منظره ای زیبا از دریاچه وان است و طراحی داخلی لوکسی نیز دارد. اتاق های شیک هتل، با سیستم تهویه مطبوع، اینترنت وای فای رایگان و مرکز اسپا تجهیز شده اند.

اتاق های بزرگ هتل دابل تری بای هیلتون به زیبایی دکوراسیون شده و از وسایل مدرن استفاده کرده است. همه اتاق ها دیوار عایق صدا و تلویزیون ال سی دی دارند. بعضی از اتاق ها تراس همراه با منظره ی دریاچه، کوه و یا شهر را ارائه می دهند.

طعم های منحصر به فردی از غذاهای محلی و بین المللی به صورت سلف سرویس در رستوران سرو می شود. غذاهای دریایی را نیز می توانید در رستوران اسپرانزا میل کنید. این هتل همچنین دارای 4 کافه بار مخصوص کوکتل ها، تنقلات، نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی می باشد.


هتل دابل تری بای هیلتون وان
مهمانان هتل می توانند از مرکز تناسب اندام، سونا یا استخر سرپوشیده هتل استفاده کنند. یک حمام ترکی سنتی مخصوص حمام حباب و بخار و یا ماساژ آرامش بخش وجود دارد.

فرودگاه وان تنها 5 دقیقه از هتل فاصله دارد. پارکینگ رایگان نیز در هتل ارائه شده است.

از نظر کاربران یکی از ایرادات این هتل، بیرون بودن از شهر می باشد ولی از همه نظر، این هتل عالی می باشد و پیشنهاد می شود که حتما در سفر خود به وان از این هتل استفاده کنید.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر وان را دارند می توانند هتل دابل تری بای هیلتون وان را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر وان را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل دابل تری بای هیلتون وان ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل الیت ورد یک هتل 5 ستاره واقع در شهر وان ترکیه است. طراحی داخلی این هتل به سبک نئوکلاسیک همراه با طراحی کاخ مانند می باشد. این هتل اینترنت وای فای رایگان و مرکز اسپا در هتل همراه با حمام، سونا و استخر سرپوشیده ارائه می دهد.

این هتل دارای دارای 230 اتاق در 10 طبقه می باشد. اتاق های بزرگ هتل با طراحی ظریفش، امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی و مینیبار را دارد. همه آنها دیوار عایق صدا دارند و دارای یک حمام خصوصی هستند.

غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران شیک هتل سرو می شود. کافی شاپ هتل کیک خوشمزه همراه با یک فنجان قهوه ارائه می دهد و برای نوشیدن نوشیدنی های الکلی می توان به کافه بار هتل مراجعه کرد.

سالن بدنسازی مجهزی در هتل موجود است. پس از تمرین، مهمانان می توانند حمام بخار و یا ماساژ را انتخاب کنند. اتاق ملاقات هم در نظر گرفته شده است.

دریاچه وان 6 کیلومتر از هتل فاصله دارد و فرودگاه وان هم در 8 کیلومتری آن واقع شده است.

بر اساس نظر کاربران این هتل دارای موقعیت عالی است. هتل با دسترسی بسیار خوب به مرکز شهر واقع در خیابان کاظم کارابکیر می باشد، از همان ابتدا که وارد خیابان می شوید می توانید خریدهای خود را آغاز کنید. یک سوپر مارکت بزرگ هم روبروی هتل قرار دارد که می توانید وسایل مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنید. ایستگاه مینی بوس هم چند قدم بالاتر برای رفتن به قلعه و خانه گربه ها قرار دارد.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر وان را دارند می توانند هتل الیت ورد وان را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر وان را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل الیت ورد ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل گرند وان یک هتل 4 ستاره واقع در مرکز شهر وان می باشد. این هتل یک رستوران با منوی سفارشی و یک کافه بار دارد هم چنین یک تراس و یک سالن مشترک نیز در نظر گرفته شده است. اینترنت وای فای و خدمات 24 ساعته پذیرش در دسترس همه مهمانان می باشد.

اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و کانال های کابلی هستند. حمام خصوصی هر اتاق دوش مجزا، سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان دارند.

رستوران هتل گرند، منویی متمایز را ارائه کرده است. انواع مختلفی از نوشیدنی ها هم در کافه بار سرو می شود.

این هتل امکان برقراری جلسات اداری را فراهم آورده است. همچنین خدماتی مانند لباسشویی، اتوشویی و خشکشویی نیز ارائه می کند.

این هتل 450 متر از موزه وان، 850 متر از تئاتر وان و 4.2 کیلومتر از ایستگاه اتوبوس وان فاصله دارد. فرودگاه فرید ملن در 8.3 کیلومتری هتل قرار دارد.

بر اساس نظر کاربران این هتل موقعیت خوبی دارد، دقیقا کنار میدان بش یول قرار دارد و از میدان بش یول برای مناطقی مثل قلعه وان، اسکله گواش، روستای ییلاقی گواش، کلیسا و جزیره اکدامار و ادرمیت مینی بوس ( دلموش ) وجود دارد که به راحتی می توان با 3 تا 5 لیر به هرجا که خواستید بروید.

درضمن بش یول ابتدای خیابان جمهوریته که در این خیابان پر از رستوران و مرکز خرید است. بش یول به خیابان کاظم کارابکیر هم خیلی نزدیک است و نهایتا 500 متر فاصله دارد. خیابن کاظم کارابکیر هم پر از مغازه و رستوران و مرکز خرید است.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر وان را دارند می توانند هتل گرند وان را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر وان را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل گرند وان ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ساردور یک هتل 3 ستاره واقع در شهر وان می باشد و تنها 1 کیلومتر تا ورزشگاه شهر آتاتورک فاصله دارد. این هتل امکانات اینترنت وای فای و تراس را به مهمانان ارائه می کند و بخش پذیرش 24 ساعته و خدمات اتاق (سرو غذا در اتاق) نیز دارد.

این هتل در سال 2010 ساخته شده و در فاصله 2.2 کیلومتری موزه وان و 2.2 کیلومتر از تئاتر وان قرار گرفته است.

در تمام اتاق های هتل ساردور یک کمد لباس وجود دارد و یک تلویزیون صفحه تخت و لوازم آرایشی بهداشتی نیز موجود است. صبحانه سلف سرویس همه روزه در اختیار مهمانان قرار خواهد داشت.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر وان را دارند می توانند هتل ساردور را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر وان را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل ساردور ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل میروا یک هتل مقرون به صرفه واقع در مرکز شهر وان ترکیه می باشد. از مهم ترین امکانات ارائه شده در هتل می توان به بخش پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت وای‌ فای رایگان، پارکینگ رایگان و اجاره خودرو اشاره نموند.

اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماواره ای و یک یخچال می باشند. صبحانه سلف سرویس همه روزه در اتاق یا سالن غذاخوری سرو می شود (این هتل رستوران ندارد) و در صورت درخواست نهار و شام را برایتان سرو خواهد کرد.

لطفا به یاد داشته باشید که این هتل تنها زوج هایی که ازدواج کرده باشند را پذیرش می کند.

بر اساس نظر کاربران این هتل اینترنت نامحدود با سرعت بسیار عالی دارد. بسیار دنج و ساکت می باشد و دسترسی ساده به خیابان های اصلی شهر یعنی کاظم کارا و جمهوری دارد و با کمتر از پنج دقیقه پیاده روی به چهار راه اصلی شهر می رسید.

بعضی از امکانات و وسایل مانند سشوار، دمپایی حمام، ظروف و غیره در هتل موجود نیست.

یادتان باشد که می توانید در هتل های شهر وان به خصوص در زمان های خلوت تر، سر قیمت چونه بزنید زیرا بیشتر از ایران چونه زدن اونجا مرسومه و به عمد قیمت اعلام شده اولیه رو بالاتر می گویند که با چانه زدن به قیمت واقعی برسد.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر وان را دارند می توانند هتل میروا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر وان را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل میروا ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل تامارا یک هتل 4 ستاره واقع در مرکز وان ترکیه می باشد. این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره ای می باشد و اینترنت وای فای رایگان نیز در بخش های عمومی هتل در دسترس است. 3 رستوران و یک بار همراه با موسیقی زنده در این هتل موجود است.

پنیرهای گیاهی محلی به عنوان بخشی از صبحانه روزانه بوفه تامارا به شمار می رود. ماهی تازه، غذای کبابی و غذای سنتی ترکیه هر روز عصر سرو می شود.

یک نوشیدنی خوش آمدگویی و یک نقشه شهری رایگان توسط کارکنان هتل به طور 24 ساعته ارائه می شود. تنگه و دریاچه وان کمتر از 20 دقیقه با ماشین تا هتل تامارا فاصله وجود دارد.

هر یک از اتاق های هتل تامارا دارای یک مینی بار هستند. کف همه ی اتاق ها با فرش یا موکت پوشیده شده اند و دکوراسیون کلاسیک دارند. دمپایی و سشوار نیز در حمام اختصاصی هتل موجود است.

یک مرکز سلامتی و یک کافه بار مخصوص آبمیوه در هتل تامارا قرار دارد. مهمانان می توانند بازی هایی مانند بیلیارد را در اتاق بازی امتحان کنند و یا قهوه تازه ای را در سالن بخورند.

طبق نظر کاربران این هتل از نظر موقعیت مکانی بسیار خوب است ولی از نظر تمیزی و اخلاق کارکنان خیلی خوب نمی باشد.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر وان را دارند می توانند هتل تامارا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر وان را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل تامارا ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل الیت ورد مارماریس یک هتل 4 ستاره است که 40 متر تا ساحل فاصله دارد. صندلی های مناسب حمام آفتاب، چتر و حوله به طور رایگان در کنار ساحل و استخر در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

خدمات تمام عیار هتل خدمات صبحانه سلف سرویس، نهار و شام، تنقلات و کیک را شامل می شود. رستوران لولیوا یک منوی انتخابی از غذاهای بین المللی را به مهمانان ارائه می کند. مشروبات الکلی محلی نیز موجود می باشد.

در مرکز سلامتی fit life، شما یک سونا، حمام، اتاق بخار، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی و آرایشگاه پیدا خواهید کرد. بخش پذیرش هم 24 ساعته خدمات رسانی می کنند. سایر امکانات هتل شامل امکانات قرار ملاقات، مغازه ها و امکانات خشکشویی هم ارائه می شود.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مارماریس، به آن امتیاز 9.0 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل الیت ورد مارماریس را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.خجالتی

هتل الیت ورد مارماریس



:: برچسب‌ها: هتل الیت ورد مارماریس ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ایده آل پریمیوم یک هتل 5 ستاره واقع در مارماریس می باشد. این هتل لوکس دارای امکانات اسپا و یک استخر همراه با سرسره است. اتاق های هتل تهویه مطبوع، بالکن و منظره ی پانورامیک را به مهمانان ارائه می کند. بخش پذیرش هتل هم 24 ساعته خدمات رساتی می کنند.

اتاق های هتل با وسایل و تجهیزاتی چوبی تزیین شده اند و دکوراسیون اتاق با رنگ روشن می باشد. از تجهیزات موجود در اتاق می توان به تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، مینی بار و حمام خصوصی همراه با سشوار اشاره کرد.

هتل ایده آل پریمیوم

مهمانان می توانند در تراس آفتاب در ساحل ریلکس کنند و یا بازی بیلیارد را انجام دهند. مرکز اسپای هتل شامل استخر سرپوشیده و حمام ترکی است. اینترنت وای فای رایگان در مناطق عمومی هتل در دسترس است.

هتل در 3 کیلومتری دریای مارماریس واقع شده است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مارماریس، به آن امتیاز 8.6 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل ایده آل پریمیوم را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل ایده آل پریمیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کلاب پینتا یک هتل 4 ستاره در فاصله 2.5 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. این هتل دارای 2 استخر روباز و یک استخر سرپوشیده و 2 استخر مخصوص کودکان می باشد. هتل کلاب پینتا تنها 300 متر تا دریا فاصله دارد.

با دور شدن 2.5 کیلومتری از هتل می توانید به کافه بارهای مارماریس برسید. ترمینال اتوبوس ها نیز در 5 کیلومتری هتل واقع شده است. فرودگاه بین المللی مارماریس 90 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

در طول اقامت خود می توانید از سرگرمی های هتل مانند دارت، فوتبال، بیلیارد، تنیس، بستکتبال، تنیس روی میز و والیبال لذت ببرید. برای مسافران کم سن و سال تر، هتل یک کلوب در نظر گرفته است تا وقت خود را در آنجا بگذرانند.

تمامی اتاق های هتل دارای تلویزیون، گاو صندوق، مینی بار، تلفن و سشوار می باشند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل کلاب پینتا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل گرند یازیچی مارس یک هتل 5 ستاره رو به دریا می باشد که یک ساحل اختصاصی و استخر نیز دارد. اینترنت وای فای در این هتل رایگان ارائه می شود. اتاق های هتل دارای تهویه هوا، تلویزیون و ماهواره هستند.

تمامی اتاق ها دارای بالکن با منظره ای به سمت دریا یا باغ می باشند. یک گاو صندوق به سایز لپ تاپ نیز در اتاق ها موجود است. صبحانه، ناهار و شام در رستوران یونوس به صورت سلف سرویس و منوی باز سرو می شود. سرویس دهی هتل به صورت ALL می‌باشد.

برای سرگرمی مهمانان بازی هایی نظیر تنیس روی میز، دارت یا بیلیارد در نظر گرفته شده است. یک زمین بازی برای کودکان نیز موجود است. مرکز شهر مارماریس تا هتل مارس 3 کیلومتر فاصله دارد و فرودگاه دالامان در فاصله 100 کیلومتری آن واقع شده است.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل گرند یازیچی مارس را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل گرند یازیچی مارس ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()