نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل دورا یک هتل 4 ستاره است که در مرکز شهر استانبول واقع شده است و تنها 10 دقیقه پیاده تا میدان محبوب و شلوغ تکسیم فاصله دارد. اتاق های تهویه مطبوع دارای امکانات مدرن هستند و سرویس Wi-Fi رایگان در سراسر هتل قابل دسترس می باشد.

این هتل اتاق هایی ضد آلرژی را ارائه می دهد و آنها دارای تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای و امکانات آماده سازی چای و قهوه و سبد میوه است. گاو صندوق سایز لپ تاپ نیز موجود است. هر اتاق منظره ای رو به شهر را ارائه می دهد.

صبحانه هتل همه روزه به صورت سرو سرویس در اختیار مهمانان قرار می گیرد و رستوران نیز غذاهای ترکی و بین المللی قابل سفارش را سرو می کند. در هنگام گوش دادن به موسیقی زنده آرامش بخش، شما می توانید یک نوشیدنی تازه در بار موجود در لابی بنوشید و لذت ببرید. خدمات اتاق نیز ارائه می شود.

مهمانان می توانند از خدمات تور و گشت و گذار در فضای سبز هتل استفاده کنند. بخش پذیرش 24 ساعته می توانند خدمات ترانسفر فرودگاهی را با پرداخت هزینه ی اضافی تنظیم کنند. در طول روز، ترانسفر رایگان به میدان تکسیم وجود دارد.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل دورا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل لامارتین یک هتل 4 ستاره واقع در نزدیکی میدان تکسیم است. این هتل با بهترین مراکز خرید و غذاخوری های استانبول احاطه شده است. هتل لامارتین اقامتی تمیز و مدرن با دسترسی رایگان به اینترنت وای فای را در اختیار شما قرار می دهد. خیابان معروف نیشانتاشی در 1.1 مایلی هتل قرار دارد.

هتل لامارتین در فاصله ی چند قدمی مرکز کنوانسیون و نمایشگاه استانبول واقع شده است. موقعیت مکانی هتل طوری می باشند که هم از لحاظ موقعیت تجاری و کسب و کار و هم از لحاظ گذراندن اوقات فراغت عالی می باشد. طراحی داخلی هتل به خوبی انجام شده و از مبلمان های مدرن استفاده شده است.

در طول روز می توانید از قهوه در محیط مدرن لابی هتل لذت ببرید. پس از یک روز سخت کاری و یا پر از خرید، از غذاهای خوشمزه ترکی یا غذاهای چینی در 2 رستوران موجود در هتل، یکی را انتخاب کنید.

زوج های جوان برای اقامت دو نفره در طول تور استانبول، به این هتل امتیاز 9.1 را داده اند.مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل لامارتین را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ددمان یک هتل 5 ستاره واقع در استانبول و در 8 دقیقه ای ایستگاه متروی Gayrettepe و مرکز خرید زورلو می باشد. این هتل یک بار روی پشت بامش دارد و منظره ای پاناروما از شهر و همچنین یک استخر سرپوشیده به همراه خدمات اسپا و آب گرم را به مهمانان ارائه می دهد.

اتاق های مدرن و سوئیت های هتل در ددمان با رنگ های گرم تزئین شده اند. این اتاق ها دارای تلویزیون ماهواره ای، آب گرم و امکانات تهیه چای و قهوه، مینیبار و حوله حمام و دمپایی برای راحتی بیشتر مهمان ها هستند. همچنین، مهمانان می توانند از Wi-Fi رایگان در سراسر هتل استفاده کنند.

مهمانان می توانند در باشگاه سلامت زندگی از وان آب گرم و سالن بدنسازی مدرن لذت ببرند. ماساژهای مختلف نیز در ارائه می شود. رستوران Turkuaz در هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی، به صورت بوفه یا سفارشی سرو می کند.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل ددمان را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل بنتلی بای مولتون یک هتل 4 ستاره واقع در مرکز استانبول است و تنها چند قدم با خیابان مشهور نیشانتاشی فاصله دارد. این هتل دارای دکوراسیون ایتالیایی و اینترنت پرسرعت وای فای می باشد. شما همچنین بیمارستان های بسیاری از قبیل بیمارستان آمریکایی و کلینیک های پزشکی تخصصی در جراحی زیبایی را در اطراف هتل پیدا خواهید کرد.

تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده است. بعضی از اتاق ها دارای منظره ی رو به شهر یا بوسفر هستند. حمام های اختصاصی هر اتاق دارای سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان هستند.

شما می توانید از انوع غذاهای ترکی و بین المللی لذت ببرید. صبحانه سرو سرویس بهترین گزینه برای آغاز روز و گشت و گذار در شهر می باشد.

مهمانان می توانند برای ریلکس کردن به سونای هتل بروند و یا برای ورزش باشگاه بدنسازی فول امکانات هتل را انتخاب کنید. امکاناتی مانند خدمات فکس و قرار ملاقات نیز ارائه می شود.

زوج های جوان به این هتل برای اقامت دو نفره در تور استانبول، امتیاز 8.6 را داده اند.مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل بنتلی بای مولتون را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.

 



:: برچسب‌ها: هتل بنتلی بای مولتون , ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل مر پارک یک هتل 4 ستاره واقع در خیابان شیشلی استانبول می باشد. از هتل تا مرکز کنفرانس و نمایشگاه های استانبول 1.8 کیلومتر فاصله وجود دارد. ایستگاه متروی Osmanbey نیز 600 متر تا هتل فاصله دارد. هتل مر پارک مرکز سلامتی و اسپا، سونا و وان آب داغ را برای رفاه بیشتر مهمانان ارائه می کند و همچنین آنها می توانند از بار موجود در هتل لذت ببرند.

هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت می باشد ولی بعضی از اتاق ها دارای نشیمن گاه مجزا هستند و مهمانان می توانند در آنجا استراحت کنند. همه ی اتاق ها یک کتری و چای و قهوه ی آماده دارند. تمامی اتاق ها حمام اختصاصی دارند. لوازم جانبی حمام شامل دمپایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و سشوار می باشد.


هتل مر پارک اینترنت رایگان پرسرعت در دسترس مهمانان قرار می دهد و بخش پذیرش 24 ساعته نیز دارد.

ایستگاه متروباس Mecidiyekoy تنها چند دقیقه تا هتل فاصله دارد. خیابان نیشانتاشی با کافه ی های مجلل و بوتیک های شیکش تنها 450 متر تا هتل فاصله دارد. میدان تکسیم هم 3 کیلومتر و کاخ Dolmabahce حدود 3.1 کیلومتر تا هتل فاصله دارند. نزدیک ترین فرودگاه به هتل فرودگاه آتاتورک نام دارد که 25 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

زوج های جوان به این هتل برای اقامت دو نفره در تور استانبول، امتیاز 8.1 را داده اند.مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل مر پارک را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل اورینت مینتور یک هتل 3 ستاره است که در مرکز استانبول قرار گرفته و نرخی مناسب و رقابتی در کنار اقامتی آرام را ارئه می دهد. این هتل اینترنت رایگان پرسرعت و صبحانه ی سرو سرویس را ارائه می دهد. صبحانه را می توانید درون اتاق خود میل کنید.

این هتل در فاصله چند قدمی بازار معروف و قدیمی استانبول، بازار بزرگ قرار گرفته است. دکوراسیون هتل بر گرفته از سبک مهمان نوازی سنتی ترکیه و عثمانی می باشد.

مهمانان می توانند از بین اتاق های معمولی و سوییت های وسیع یکی را انتخاب کنند که به زیبایی و منحصربفرد طراحی شده اند و دارای بخش پذیرایی مجزا می باشند. تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه ی مطبوع می باشند.

غذاهای سنتی ترکی و بین المللی در رستوران هتل سرو می شود که می توانید از خوردن آن لذت ببرید. همچنین می توانید در سونای بزرگ و مجلل وقت بگذرانید و استراحت کنید و یا در وان آب گرم دراز بکشید.

برای کسانی که با ماشین سفر می کنند پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است و خدمات کرایه ی خودرو هم ارائه داده می شود.

زوج های جوان برای اقامت دو نفره در طول تور استانبول، به این هتل امتیاز 8.4 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل اورینت مینتور را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل اورینت مینتور ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل شرایتون آتاکوی استانبول یک هتل 5 ستاره است که در فضای سبز 40 هزار متر مربعی و مشرف به دریای مارماریس واقع شده است و یک استخر سرپوشیده و یک استخر روباز را ارائه می دهد. مرکز اسپا و سلامتی این هتل امکاناتی نظیر سونا، ماساژ ریلکسی و چشمه ی یخ را می توان نام برد.

هتل شرایتون اتاق های بزرگ و مجلل را به مهمانان می دهد و همچنین غذاهایی با طعم خاص ترکی و بین المللی توسط سرآشپز معروفش سرو می شود. مرکز خرید گالریا در فاصله چند قدمی هتل قرار گرفته است.

به جز تلویزیون های صفحه تخت که در هر اتاق قرار داده شده، چای ساز و قهوه ساز نیز تعبیه شده است. مهمانان می توانند از خدمات 24 ساعته هتل استفاده کنند.

رستورانهای Meyturk و Cook غذاهای سرو سرویس و هم منویی برای انتخاب در نظر گرفته است. یک رستوران هم وجود دارد که مهمانان می توانند هرشب از موسیقی زنده در آن بسیار لذت ببرند.

استخرهای شنا در روباز و سرپوشیده، سونا و حمام ترکی همه برای رفاه و آرامش مهمانان در نظر گرفته شده است. زمین های تنیس و پارک بازی کودکان نیز در نظر گرفته شده است.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل شرایتون آتاکوی استانبول را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل شرایتون آتاکوی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل آکگون استانبول یک هتل 5 ستاره است که در 1.2 کیلومتری مسجد آبی و میدان تکسیم قرار گرفته است. این هتل دارای استخر سرپوشیده با تراس آفتاب و اتاق های تهویه مطبوع همراه با وای فای رایگان می باشد.

کف اتاق ها دارای کفپوش چوبی می باشد که روی آن فرش هم انداخته شده است. در این اتاق ها تلویزیون ال سی دی و مینی بار تعبیه شده است. بعضی از اتاق ها دارای اتاق پذیرایی مجزا هستند.

مهمانان می توانند برای سرگرمی و استراحت از ماساژ لذت ببرند و یا در اتاق بخار تفریح کنند. این هتل دارای یک فروشگاه برای خرید هدیه و یک میز رزرو تور است و اگر نیاز به کرایه خودرو داشته باشند می توانند از کارکنان هتل کمک بگیرند و یا اطلاعاتی در مورد جاذبه های محلی کسب کنند.

یک رستوران با تراس آفتاب وجود دارد که غذاهای بین المللی و غذاهای سنتی ترکیه را در اختیار شما می گذارد. یک بار کنار استخر نیز وجود دارد که نوشیدنی های تازه را ارائه می دهد.

زوج های جوان برای اقامت دو نفره در طول تور استانبول، به این هتل امتیاز 8.7 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل آکگون استانبول را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کلاس یک هتل 4 ستاره واقع در کنار پردیس دانشگاهی استانبول و منطقه ی لاللی می باشد. مهمانان می توانند از استخر روباز فصلی و سونا رایگان استفاده کنند. ایستگاه متروی Vezneciler تنها 650 فوت تا هتل فاصله دارد و دسترسی آسان به مناطق دیگر در شهر، از جمله میدان تکسیم و خیابان استقلال را می دهد.

اتاق های هتل با رنگ های روشن تزئین شده و اینترنت وای فای رایگان، مینیبار و امکانات تهیه چای و قهوه می باشد. هر اتاق دارای حمام مدرن و خصوصی با دوش حمام است.

مهمانان می توانند روز خود را با صبحانه های سرو سرویس آغاز کنند و غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران Tulipa میل کنند. همچنین یک بار در تراس کنار استخر وجود دارد که در طول روز به نوشیدنی های تازه و تنقلات ارائه می دهد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل کلاس را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ایبیس استایل تکسیم یک هتل 4 ستاره واقع در استانبول است که تا خیابان بومونتیدا تنها 4 دقیقه پیاده فاصله است. نقاط قوت هتل این است که در نزدیکی خیابان نیشانتاششی و مرکز کنوانسیون و نمایشگاه استانبول قرار گرفته است. این هتل در منطقه ی شیشلی قرار گرفته و از مرکز کنفرانس استانبول 1.1 مایل فاصله دارد.

صبحانه ی سلف سرویس همه روزه برای مهمانان سرو خواهد شد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل ایبیس استایل تکسیم را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل آکگون استانبول یک هتل 5 ستاره است که در 1.2 کیلومتری مسجد آبی و میدان تکسیم قرار گرفته است. این هتل دارای استخر سرپوشیده با تراس آفتاب و اتاق های تهویه مطبوع همراه با وای فای رایگان می باشد.

کف اتاق ها دارای کفپوش چوبی می باشد که روی آن فرش هم انداخته شده است. در این اتاق ها تلویزیون ال سی دی و مینی بار تعبیه شده است. بعضی از اتاق ها دارای اتاق پذیرایی مجزا هستند.

مهمانان می توانند برای سرگرمی و استراحت از ماساژ لذت ببرند و یا در اتاق بخار تفریح کنند. این هتل دارای یک فروشگاه برای خرید هدیه و یک میز رزرو تور است و اگر نیاز به کرایه خودرو داشته باشند می توانند از کارکنان هتل کمک بگیرند و یا اطلاعاتی در مورد جاذبه های محلی کسب کنند.

یک رستوران با تراس آفتاب وجود دارد که غذاهای بین المللی و غذاهای سنتی ترکیه را در اختیار شما می گذارد. یک بار کنار استخر نیز وجود دارد که نوشیدنی های تازه را ارائه می دهد.

زوج های جوان برای اقامت دو نفره در طول تور استانبول، به این هتل امتیاز 8.7 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل آکگون استانبول را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل یوکسل، یک هتل سه ستاره واقع در قلب استانبول و در فاصله چند دقیقه از بازار بزرگ و مسجد آبی قرار دارد.

اتاق های این هتل کاملا مقرون به صرفه و راحت هستند. صبحانه ی این هتل هم هرروز به صورت سلف سرویس سرو می شود. رستوران، بار و بخش پذیرش 24 ساعته از خدمات معمولی این هتل می باشد.

منطقه ی Fatih یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به آثار تاریخی، معماری و تاریخ است.

زوج های جوان به این هتل برای اقامت دو نفره در تور استانبول، امتیاز 8.4 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل یوکسل را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل الیت ورد یوروپ یک هتل 5 ستاره واقع در منطقه ی مارماریس و در 10 دقیقه ای فرودگاه آتاتورک استانبول می باشد. این هتل دارای تراس و استخر سرپوشیده است.

تمامی اتاق ها دارای کتری برقی می باشد و هم چنین حمام اختصاصی نیز موجود است. لوازم مورد نیاز حمام مانند سشوار و حوله ی حمام نیز در آن تعبیه شده است. اینترنت رایگان وای فای و تلویزیون صفحه تخت هم در اتاق ها موجود می باشد.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل الیت ورد یوروپ را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کلاژ پرا یک هتل 4 ستاره در 10 دقیقه ای خیابان محبوب استقلال استانبول واقع شده است. این هتل دارای فای رایگان و اتاق های تهویه مطبوع همراه با تلویزیون ال سی دی و مینیبار است.

اتاق های هتل پرا به سبک مدرن تزیین شده است و دارای بخش نشیمنگاه مجزا هستند. حمام های اختصاصی اتاق ها دارای سشوار و لوازم استاندارد هستند.

صبحانه ی سرو سرویس همه روزه سرو می شود و رستوران با منوی مخصوص در هتل موجود می باشد که می توانید غذاهای سنتی ترکی را در آنجا میل کنید.

شما می توانید با کمک نگهبان و یا کارکنان هتل، سفر خود را سازماندهی کنید و مناطق جذاب استانبول را دیدن کنید. خدمات خشکشویی، اتو شویی و لباسشویی نیز در دسترس است.

زوج های جوان به این هتل برای اقامت دو نفره در تور استانبول، امتیاز 9.5 را داده اند.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل کلاژ پرا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل رامادا سوییتس شیشلی یک هتل 4 ستاره واقع در استانبول است که تنها 1.5 مایل از خیابان معروف و پر از فروشگاه نیشانتاشی فاصله دارد، این خیابان پر است از کافه، رستوران و مغازه های لوکس و برند. این هتل اینترنت وای فای پرسرعت را در دسترس مهمانان قرار داده است. شما می توانید به خود در مرکز سلامتی و اسپای هتل با ماساژ آرامش بخش مانند ماساژ پزشکی، ماساژ بالی و ماساژ سنگ های گرم، آرامش ببخشید.

بهترین گزینه برای آغاز روز، صبحانه ی سرو سرویس و متنوع هتل می باشد.

تمامی اتاق های این هتل، غیر قابل سیگار کشیدن هستند و سیستم تهویه ی مطبوع دارند. تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق سایز ماهواره ای، مینی بار و خدمات اتو کردن نیز در اتاق ها موجود است. دوش، حمام خصوصی، سشوار، حوله و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان نیز برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده است.

در رستوران MED انواع غذاها سرو می شود. اسنک، نوشیدنی و میان وعده ها در بار هتل در دسترس است. رستوران های فست فود و رستوران های سنتی در اطراف هتل نیز وجود دارند.

اتاق جلسه 110 متر مربعی همراه با تراس 90 متر مربعی در دسترس است. مهمانان می توانند در باشگاه بدنسازی هتل تمرین کنند و پس از اتمام یک ماساژ ریلکس کننده(با پرداخت هزینه اضافی) دریافت نمایند. خدمات شست و شو و اتوشویی نیز در دسترس هستند. بخش پذیرش، 24 ساعته در هتل خدمات رسانی می کند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل رامادا سوییتس شیشلی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل مرمرا شیشلی یک هتل 4 ستاره واقع در استانبول است که با ترکیبی از سبک مدرن و سنتی سال 1950 ساخته شده است. این هتل دقیقا در خیابان شیشلی واقع شده و 2300 فوت تا مرکز خرید جواهر فاصله دارد. ایستگاه مترو هم تا هتل 650 فوت فاصله دارد و دسترسی را به مناطق محبوب مانند میدان تکسیم و بخش های تاریخی شهر ساده می کند. وای فای رایگان و منظره ی پانوراما استانبول در هر اتاق از این هتل حیوان دوست قابل استفاده است.

رستوران موجود در لابی هتل، منوی بازی از غذاهای شیک و لوکس را ارائه می دهد. انتخاب متنوعی از مشروبات الکلی، شراب و نوشیدنی های ملایم در لابی مارماریس شیشلی در دسترس است.

اتاق های هتل مجهز به تلویزیون هایی با صفحه نمایش دیواری و کانال های محلی و بین المللی هستند. برخی از اتاق ها دارای حمام اسپا هستند و منظره ای از شهر و بسفروس را ارائه می دهند.

مهمانان می توانند در باشگاه بدنسازی مارماریس شیشلی، که شامل تجهیزات نوار قلب و عروق می باشند، تمرین کنند. شما می توانید با کارکنان هتل از طریق برنامه تلفن همراه WhatsApp برای نیازهای خود تماس بگیرید. منوی بالشت های متنوع برای راحتی شما ارائه می شود.

مرکز تجاری Zorlu تنها یک ایستگاه مترو تا هتل فاصله دارد و برج ترامپ نیز در چند قدمی آن قرار دارد.

زوج های جوان به این هتل برای اقامت دو نفره در تور استانبول، امتیاز 8.3 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل مرمرا شیشلی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل موزاییک یک هتل 4 ستاره در مرکز استانبول می باشد و در فاصله 0.9 مایلی از بازار بزرگ و بازار ادویه قرار گرفته است. این هتل دارای یک سالن ورزشی و یک استخر سرپوشیده و حمام ترکی می باشد.

اتاق های هتل با دکوراسیونی ظریف تزیین شده اند و دارای تلویزیون ال سی دی، مینیبار و حمام اختصاصی هستند. برخی از اتاق ها نیز دارای بالکن هستند. از دیگر امکانات سرگرمی هتل می توان به مرکز اسپا همراه با سونا و سولاریوم اشاره کرد. باشگاه بدنسازی هتل دارای تجهیزات مربوط به قلب و عروق می باشد.

مهمانان هتل می توانند روز خود را با صبحانه ی سرو سرویس آغاز کنند ولی برای نهار و شام می توانید از روی منوی پیشنهادی هتل، غذای محبوب خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. در تابستان می توانید در تراس آفتاب هتل دراز بکشید و از موسیقی زنده پخش شده لذت ببرید.

زوج های جوان به این هتل برای اقامت دو نفره در تور استانبول، امتیاز 8.6 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل موزاییک را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل مرکور استانبول سیتی بسفورس یک هتل لوکس 5 ستاره است که یک رستوران روی پشت بام خود دارد و منظره ای پانارومیک را از شهر و بوسفروس به مهمانان ارائه می دهد. تمامی اتاق ها دارای اینترنت وای فای و تلویزیون ال سی دی هستند.

اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، دکوراسیون شیک و مدرن، چای و قهوه، اتاق نشیمن و مینیبار میباشند. برخی از اتاق ها نیز دارای بالکن خصوصی هستند. رستوران موجود در بام هتل مرکور، غذاهای بین المللی خاص را سرو می کند. طیف گسترده ای از سالادها، غذاهای گریل شده، دسر و میان وعده های اشتها آور در بار موجود در هتل ارائه می شود. مهمانان می توانند کیک های خانگی را در کافه د پلازا میل کنند و لذت ببرند.

این هتل امکانات تفریحی و سلامت زیادی را در اختیار مهمانان قرار می دهد که می توان استخر سرپوشیده، سونا، مرکز تناسب اندام و خدمات ماساژ را نام برد.

زوج های جوان به این هتل برای اقامت دو نفره در تور استانبول، امتیاز 8.1 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل مرکور استانبول سیتی بسفورس را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آذر 1397 | نظرات ()