نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ایداس یک هتل 4 ستاره است که در مارماریس واقع شده و تنها 5 دقیقه تا ساحل شنی ایسملر فاصله دارد. این هتل دارای استخر روباز با بخش کودکان مجزا، مرکز تناسب اندام، سونا و حمام ترکی می باشد.

اتاق های هتل با سیستم تهویه ی مطبوع و اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره ای و مینیبار مجهز شده اند. هر اتاق دارای یک بالکن می باشد.

هتل ایداس

رستوران غذاها را به سبک سلف سرویس و سفارشی ارائه می دهد. شما می توانید از وعده های غذایی خود در داخل یا خارج از اتاقتان لذت ببرید. کافه بار اسنک، کافه بار کنار استخر و کافه بار ویتامینه، انواع نوشیدنی و تنقلات را ارائه می دهد.

مرکز شهر مارماریس در فاصله 10 کیلومتری هتل و فرودگاه دلاّمان در 100 کیلومتری آن قرار گرفته اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل ایداس را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل ایداس ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ستیا بیچ ریزورت یک هتل 4 ستاره واقع در مارماریس است که در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های مدرن و شیک است که در آنها تمامی امکانات رفاهی مدرن فراهم شده است.

اتاقهای هتل بزرگ و دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، اینترنت پرسرعت، حمام اختصاصی و ... می باشند.

هتل ستیا بیچ ریزورت

رستوران سلف سرویس غذاهای بین المللی سرو می کند. همچنین می توانید از میان وعده ها و نوشیدنی در کافه بار استخر لذت ببرید. در بخش لابی، شما امکانات تهیه چای و قهوه را پیدا خواهید کرد.

مرکز اسچای بزرگ هتل، دارای حمام ترکی، سونا، اتاق ماساژ و سالن بدنسازی است. شما همچنین می توانید از استخر در فضای باز لذت ببرید و یا می توانید در ساحا خصوصی هتل حمام آفتاب بگیرید.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مارماریس، به آن امتیاز 8.5 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل ستیا بیچ ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل ستیا بیچ ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل پسی بی یک هتل 4 ستاره واقع در مارماریس است و تنها 500 متر فاصله از دریا قرار دارد. این هتل دارای استخر های روباز و استخر سرپوشیده می باشد. خدمات اسپا و سلامتی نیز در این هتل ارائه می شود.

هتل پسی بی

تمامی اتاق ها مجهز به تهویه کننده هوا، تلویزیون و ماهواره، بالکن، صندوق امانات و حمام اختصاصی می باشند. تمامی حمام ها دارای سشوار هستند. یک گاوصندوق استاندارد نیز موجود است.

این هتل فقط 4 کیلومتر از پارک ملی مارماریس فاصله دارد و ترمینال اتوبوس مارماریس در 2 کیلومتری آن قرار دارد. فاصله فرودگاه دالامان تا هتل 93 کیلومتر می باشد. 

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مارماریس، به آن امتیاز 8.3 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل پسی بی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل پسی بی ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل پاشا گاردن بیچ یک هتل 4 ستاره است که در کنار دریای مارماریس واقع شده است و دارای ساحل خصوصی صندلی و چترهای مخصوص حمام آفتاب می باشد. یک استخر روباز نیز موجود است. تمام اتاق های هتل دارای بالکن همراه با منظره دریا و شهر می باشند.

کف تمام اتاق ها با کفپوش چوبی پوشیده شده اند و همچنین مجهز به سیستم تهویه مطبوع، یخچال و فریزر و صندوق امانات می باشند. این اتاق ها همچنین دارای یک محل نشیمن و یک تلویزیون با کانال های ماهواره ای می باشند.

مهمانان می توانند روز خود را با صبحانه سلف سرویس در ساحل خصوصی هتل آغاز کنند. برای صرف نهار و شام نیز یک رستوران با منوی سفارشی موجود است که غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. کافه بار هتل انواع مختلف نوشیدنی ها را ارائه می دهد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مارماریس، به آن امتیاز 9.0 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل پاشا گاردن بیچ را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل پاشا گاردن بیچ ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل تورونک پرمیوم یک هتل 4 ستاره واقع در قلب تورونک در شهر مارماریس می باشد. این هتل یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده را ارائه می دهد. از فعالیت هایی که برای سرگرمی شما در نظر گرفته شده است می توان بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، قایقرانی و غواصی اشاره کرد. اینترنت وای فای رایگان نیز در دسترس است.

در اینجا هر اتاق با تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، مینیبار، تهویه ی مطبوع و بالکن ارائه می شود. حمام اختصاصی با دوش مجزا، سشوار و وان اختصاصی نیز موجود است.

این هتل یک ساحل اختصاصی همراه با صندلی های حمام آفتاب و چتر را به مهمانان ارائه می دهد. سایر امکانات هتل عبارتند از سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامتی، ماساژ و حمام. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل تورونک پرمیوم را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل تورونک پرمیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل اینترمار یک هتل 3 ستاره است که در 2 کیلومتری ساحل مارماریس قرار گرفته است و شامل یک استخر روباز و اتاق های مجهز به بالکن می شود. مهمانان این هتل 3 ستاره می توانند از امکاناتی نظیر اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان بهره ببرند.

اتاق های هتل اینترمار بزرگ هستند و در تمام آن ها تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، تهویه هوای مطبوع و حمام خصوصی و مجهز به دوش وجود دارد.

مهمانان هتل اینترمار می توانند در فضای بزرگ کنار استخر به استراحت بپردازند و با بستنی های سرو شده در کافه ی استخر خود را خنک کنند. همچنین می توانید برای صرف غذا به رستوران جانکشن، واقع در مجموعه ی هتل اینترمار سری بزنید.

یک سونا و یک حمام ترکی در هتل اینترمار قرار دارند. کرایه ی دوچرخه و اتومبیل در هتل انجام می شوند.

تفرجگاه ساحلی در 1 کیلومتری هتل اینترمار واقع شده است و فرودگاه دالامان به اندازه ی یک سواری 90 دقیقه ای با هتل فاصله دارد. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل اینترمار را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل اینترمار ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل هیلتون گاردن این ازمیر بایراکلی یک هتل 4 ستاره است که روبروی ایستگاه متروی سالهانه (Salhane) در منطقه تجاری شهر ازمیر واقع شده و منظره ای از دریای اژه را دارد. با 15 دقیقه پیاده روی به ایستگاه متروی Izban می رسید و می توانید مرکز شهر را بازدید کنید و یا با سفری 35 دقیقه ای به فرودگاه عدنان مندس برسید.

در این هتل می توانید روز خود را با صبحانه دلچسب با منوی سفارشی در باغ زیبا شروع کنید. همچنین رستوران هتل با غذاهای محلی و اصیل ترکی پذیرای مهمانان خود خواهد بود. در آخر روز نیز می توانید انواع کوکتل و نوشیدنی را با منظره بی نظیری از دریای اژه میل نمایید و لذت ببرید.

مهمانان می توانند ورزش ها و فعالیت های روزانه خود را در باشگاه بدنسازی هتل ادامه دهند. همچنین مهمانان هتل می توانند همواره به کار و یا فعالیت های کاری خود از طریق اینترنت رایگان و یا مرکز تجاری هتل متصل باشند و کار خود را پیش ببرند.

این هتل دارای 3 اتاق ملاقات و همچنین فضایی برای همایش ها و برنامه های می باشد. هتل هیلتون گاردن این دارای 197 اتاق با طراحی شیک و بسیار زیبا است. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، مینی بار، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام مجزا همراه با حوله و سشوار می باشند.

از امکانات برتر و برجسته هتل نیز می توان به باغ، باشگاه بدنسازی، کتابخانه، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی و رایگان، خشکشویی، آسانسور، رستوران و کافه بار اشاره کرد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر ازمیر را دارند می توانند هیلتون گاردن این ازمیر بایراکلی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر ازمیر را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل هیلتون گاردن این ازمیر بایراکلی ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کلاب ماروی یک هتل 5 ستاره واقع در شهر ازمیر ترکیه است که با مرکز شهر 1.5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل ساحل اختصاصی دارد و اینترنت وای فای نیز در این هتل به صورت رایگان در دسترس است. هتل ماروی همچنین چند استخر و یک مرکز اسپا دارد.

اتاق های هتل کلاب ماروی مبلمان و دکوری مدرن و امروزی دارد. در هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت، تهویه کننده هوا و بالکنی خوش منظره برای ریلکس کردن وجود دارد. همچنین یک حمام اختصاصی مجهز نیز موجود است.

هتل کلاب ماروی همچنین 4 رستوران دارد، رستوران لا تراتوریا انواع غذاهای ایتالیایی را سرو می کند. "یرلیم" غذاهای محلی اورگانیک را تهیه می کند. در هتل "مدمیکس" می توانید انواع غذاهای مدیترانه ای را میل کنید و در هتل "لوی" نیز غذاهای دریایی را امتحان کنید. تعداد زیادی کافه بار و 3 اسنک بار نیز در هتل کلاب ماروی قرار دارند که عباتند از "Serenity Beach" و "Pizza & Pasta Corner". مهمانان می توانند از نوشیدنی های خنک و تازه کافه بار کنار استخر نیز لذت ببرند.

مهمانان می توانند از خدمات ماساژ و انواع خدمات درمانی در مرکز اسپا بهره مند شوند، همچنین از استخر و سرسره های آبی آن استفاده کنند. پارکینگ هتل رایگان است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور ازمیر، به آن امتیاز 10 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر ازمیر را دارند می توانند هتل کلاب ماروی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر ازمیر را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: برچسب‌ها: هتل کلاب ماروی ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل الیت ورد استانبول یک هتل 5 ستاره است که در چند قدمی میدان تکسیم واقع شده است. اتاق های این هتل دارای وان حمام آب داغ اختصاصی و اینترنت وای فای رایگان دارند. هتل الیت ورد یک مرکز اسپا و سلامتی کاملا مجهز را ارائه می دهد. دو رستوران بزرگ و وسیع، یک بار و یک کافی شاپ از مراکز غذاخوری هتل می باشد. بیمارستان تکسیم آجی بادم هم در فاصله ی 700 متری آن قرار دارد.

اتاق هتل الیت به سبک نئوکلاسیک طراحی شده اند. حمام های لوکس مرمری، فرشهای شیک و تلویزیون های صفحه تخت دیواری در اتاق ها موجود می باشند.

هتل الیت ورد استانبول

طعم متفاوتی از غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران الیت بچشید. روز خود را در سالن لابی یا بار بگذرانید و جشن بگیرید و یا به رستوران Brasserie بروید و غذاهای سبک میل کنید. با یک منو قهوه غنی، می توانید قهوه با سبک مشابه با کافه های ایتالیایی کلاسیک را امتحان کنید. اگر به دنبال سلامتی هستید، Bar Fit را انتخاب کنید که در آن شما می توانید غذاهای سبک، آبمیوه های تازه و نوشیدنی های انرژی زا را بیابید.

هتل الیت در فاصله چند قدمی از خیابان استقلال قرار دارد. فرودگاه آتاتورک 14.7 مایل از هتل فاصله دارد در حالی که فرودگاه استانبول 30.4 مایل دورتر از هتل می باشد. ایستگاه مترو تکسیم، 1.300 فوتی هتل قرار دارد و دسترسی آسان به دیگر نقاط شهر را فراهم می کند. مرکز کنفرانس Lutfi Kirdar، مرکز کنگره استانبول، کنسرت Cemal Resit Rey و مرکز تئاتر Muhsin Ertugrul در فاصله 0.8 مایلی هتل هستند.

زوج های جوان برای اقامت دو نفره در طول تور استانبول، به این هتل امتیاز 8.8 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل الیت ورد استانبول را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل الیت ورد استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ایداس یک هتل 4 ستاره است که در مارماریس واقع شده و تنها 5 دقیقه تا ساحل شنی ایسملر فاصله دارد. این هتل دارای استخر روباز با بخش کودکان مجزا، مرکز تناسب اندام، سونا و حمام ترکی می باشد.

اتاق های هتل با سیستم تهویه ی مطبوع و اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره ای و مینیبار مجهز شده اند. هر اتاق دارای یک بالکن می باشد.

هتل ایداس

رستوران غذاها را به سبک سلف سرویس و سفارشی ارائه می دهد. شما می توانید از وعده های غذایی خود در داخل یا خارج از اتاقتان لذت ببرید. کافه بار اسنک، کافه بار کنار استخر و کافه بار ویتامینه، انواع نوشیدنی و تنقلات را ارائه می دهد.

مرکز شهر مارماریس در فاصله 10 کیلومتری هتل و فرودگاه دلاّمان در 100 کیلومتری آن قرار گرفته اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل ایداس را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل ایداس ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کایا پرستیژ یک هتل 4 ستاره واقع در 5 دقیقه ای نمایشگاه بین المللی و مرکز شهر ازمیر می باشد. از امکانات این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان اشاره کرد. این هتل دارای اتاق های شیک می باشد و با منظره ای زیبا از تراس بر روی پشت بام پذیرای مهمانان می باشد.

مهمانان می توانند از غذاهای ترکی در سدیو (Sediv) و یا غذاهای مدیترانه ای در دیوان (Divan Restaurant) همراه با موسیقی زنده لذت ببرند. کافه مرحبا (Merhaba Bar) انواع نوشیدنی ها را برای مهمانان سرو کرده و با چشم انداز زیبایی که دارد پذیرای میهمانان می باشد.

از خدمات دیگر این هتل می توان به مرکز تجاری، باشگاه بدنسازی مجهز، سونا، ماساژ و سالن زیبایی اشاره کرد.

این هتل برای کسانی که علاقه مند به پیاده روی تنهایی، پیاده روی در حومه و محل های خلوت شهر می باشند مناسب است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور ازمیر، به آن امتیاز 8.5 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر ازمیر را دارند می توانند هتل کایا پرستیژ را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر ازمیر را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کاراجا یک هتل 4 ستاره واقع در 400 متری ساحل کوردون می باشد و تنها 5 دقیقه با میدان جمهوری فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به پارکینک رایگان و اینترنت وای فای اشاره کرد. اتاق های این هتل به صورت کلاسیک طراحی شده اند.

تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون های صفحه تخت با کانال های کابلی می باشند. در بیشتر اتاق ها بالکن های خصوصی با چشم انداز زیبایی از باغ وجود دارد.

هتل کاراجا هر روز صبحانه کامل سلف سرویس برای مهمانان سرو می کند. در روزهای هفته مهمانان می توانند از غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران کمپانا (La Campana) لذت ببرند. کافه کاراجا نوشیدنی های متتوع همراه با چای و بیسکوییت سرو می نماید. مهمانان همچنین می توانند از تماشای فیلم های سینمایی در هتل لذت ببرند.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور ازمیر، به آن امتیاز 9.4 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر ازمیر را دارند می توانند هتل کاراجا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر ازمیر را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کلاب کاکتوس پارادایس یک هتل 4 ستاره در ازمیر است که در کنار دریا واقع شده است. این هتل دارای یک ساحل اختصاصی در ساحل پرچم آبی است که دارای صندلی های مخصوص آفتاب و سایه بان می باشد. یک استخر روباز همراه با پارک آبی نیز در هتل تعبیه شده است. استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی و امکانات اسپا و سلامتی از دیگر خدمات هتل می باشد.

هتل کاکتوس منظره ای رو به باغ را به مهمانان ارائه می دهد. اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، محل نشیمن مجزا و تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای هستند. یک گاو صندوق، حمام خصوصی، دوش مجزا، سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان نیز در نظر گرفته شده است.

مرکز Gumuldur حدود 3 کیلومتر و مرکز شهر سلجوق 40 کیلومتر تا هتل فاصله دارند. فرودگاه عدنان مندرس در 45 کیلومتری آن است. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر ازمیر را دارند می توانند هتل کلاب کاکتوس پارادایس را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر ازمیر را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل کلاب کاکتوس پارادایس ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کنکورد دلوکس ریزورت یک هتل 5 ستاره واقع در سواحل لارا است و دارای یک استخر با منظره ای زیبا با درختان نخل و کوه های آبی است. اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع و بالکن هستند و منظره های پانورامای دریای مدیترانه را ارائه می دهند.

اتاق های هتل کنکورد دلوکس ریزورت، بزرگ و مجهز به امکاناتی مدرن هستند. آنها با تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان و حمام اختصاصی همراه با سشوار مجهز هستند.

هتل کنکورد دلوکس ریزورت

هتل دلوکس دارای 17 رستوران و کافه است. رستوران داوینچی غذاهای ایتالیایی را با یک منوی سفارشی مخصوص ارائه می دهد. رستوران کنکورد هم خانه استیک می باشد. کافه بار هاوانا و کافه بار ساحلی با صندلی های مخصوص آفتاب گرفتن و منظره دریا نیز موجود است.

هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است و خدمات بخش پذیرش 24 ساعته را ارائه می دهد و استفاده پارکینگ رایگان عمومی نیز امکان پذیر است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 8.9 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل کنکورد دلوکس ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل کنکورد دلوکس ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل لو بلو اند ریزورت یک هتل 5 ستاره است که در 6 دقیقه ای ساحل قرار دارد. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده و با اقامت در آن به راحتی می توان به ساحل دسترسی داشت. هتل دارای استخر روباز، استخر سرپوشیده، زمین تنیس و یک اسپا لوکس با امکاناتی از قبیل سونا و حمام ترکی می باشد.

هتل لو بلو اند ریزورت

مهمانان هتل می توانند برای صرف غذا به یکی از رستوران های هتل بروند. در رستوران های هتل انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی و غذاهای دریایی سرو می شود. صبحانه هم در هتل هر روز سرو می شود. در کافه هتل انواع اسنک، کیک، شیرینی، انواع قهوه و نوشیدنی را ارائه می کند. هتل دارای یک کافه بار ساحلی و هم چنین یک کافه بار در کنار استخر است که انواع نوشیدنی ها را دارد.

این هتل تا مرکز شهر کوش آداسی ۳ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی عدنان مندرس حدود ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور کوش آداسی، به آن امتیاز 8.0 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر کوش آداسی را دارند می توانند هتل لو بلو اند ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر کوش آداسی را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل لو بلو اند ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل پانوراما هیل یک هتل 4 ستاره واقع  در حاشیه ی کوش آداسی است و برخی از اتاق های آن منظره ی رو به دریای اژه دارند. این هتل دارای مرکز اسپا، امکانات ورزشی و استخر روباز همراه با تراس آفتاب است. اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران هستند.

هر یک از اتاق های هتل، بزرگ و مدرن هستند و بالکن، تهویه ی مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و یخچال دارند. اتاق هایی که منظره ای از دریا ندارند، چشم انداز کوش آداسی دارند. حمام های خصوصی با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان عرضه می شود.

امکانات اسپا شامل حمام ترکی، سونا و ماساژ ارائه می شود. تنیس، تنیس روی میز و میز بیلیارد نیز ارائه می شود. بخش پذیرش 24 ساعته می تواند برای شما ماشین کرایه کند و یا در رزرو بلیط و تور شما را یاری رساند.

ویرانه های باستانی افسس در حدود 18 دقیقه ای هتل پانوراما هیل قرار دارد. ترانسفر فرودگاهی می تواند در صورت درخواست تنظیم شود. فرودگاه ازمیر، در فاصله 79 کیلومتری هتل می باشد. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر کوش آداسی را دارند می توانند هتل پانوراما هیل را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر کوش آداسی را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل رامادا پلازا یک هتل 5 ستاره واقع در منطقه مدیترانه ای ترکیه می باشد که با محله قدیمی مارینا تنها یک کیلومتر و تا منطقه تاریخی کالیچی 700 متر فاصله دارد. این هتل ساحلی دارای مرکز اسپا و استخر و اتاق هایی با نما به سوی دریا یا کوهستان دارد.

تمامی اتاق های هتل رامادا پلازا مجهز به تهویه کننده هوا، تلویزیون LCD همراه با کانال های ماهواره ای، میز کار و بالکن اختصاصی هستند. اتاق هایی که برای ماه عسل تعبیه شده اند دارای جکوزی نیز هستند.

مرکز اسپای این هتل انواع خدمات را ارائه می دهد که شامل یک سالن بدنسازی مجهز، سونا، حمام ترکی و انواع خدمات ماساژ می شود.

فرودگاه آنتالیا کمتر از یک کیلومتر از این هتل فاصله دارد. پارکینگ هتل رایگان در اختیار مسافران قرار دارد. آنتالیا برای افرادی که به خرید کردن، ساحل و شهر تاریخی علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد. 

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 8.6 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل رامادا پلازا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

میراژ پارک ریزورت یک هتل 5 ستاره است که در گوینوک واقع شده و توسط کوه های توروس و دریای مدیترانه و همچنین درختان کاج و نارنجستان احاطه شده است و بیش از 110 هزار متر مربع مساحت دارد. این هتل 4 استخر شنا، مرکز اسپا، حمام ترکی، اتاق بخار و سونا دارد.

اتاق های نورانی هتل میراژ پارک دارای پنجره های کف تا سقف کشیده شده، گاو صندوق و تلویزیون ماهواره ای LED دارد. همچنین می توانید تهویه ی مطبوع، مینی بار که روزانه شارژ می شود، بالکن و حمام اختصاصی همراه با دوش را پیدا کنید.

مرکز اسپای هتل ماساژهای مختلفی را برای آرامش فراهم می کند. از تنیس روی میز، مینی گلف و والیبال ساحلی تا بسکتبال برای مهمانان ورزشی فراهم شده است. باشگاه کودکان نیز برای مهمانان کم سن و سال تر در دسترس است.

مرکز شهر کمر تنها 6 کیلومتر از هتل فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا در 45 کیلومتری هتل قرار گرفته و پارکینگ رایگان نیز در آن ارائه شده است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 8.6 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند میراژ پارک ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: میراژ پارک ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل میراکل ریزورت یک هتل 4 ستاره آنتالیاست که در کنار آب قرار گرفته است. این هتل دارای استخر روباز، استخر سرپوشیده و ساحل خصوصی با سایه بان و تخت آفتاب رایگان است. حمام ترکی، سونا و وای فای رایگان نیز در دسترس است.

اتاق های هتل فرش پوش شده اند و دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای و بالکن می باشند. حمام خصوصی هر اتاق دارای وان، سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان می باشند. بیشتر اتاق ها دارای منظره ی رو به دریا هستند.

4 زمین تنیس، 2 زمین فوتبال و 1 سالن بسکتبال وجود دارد. باشگاه بدنسازی، اتاق ماساژ و اتاق بازی در هتل موجود است. مسافران کم سن و سال تر می توانند از زمین بازی، 2 استخر کودکان و سرسره آب استفاده کنند.

امکانات ورزشی آب و خدمات اتاق نیز ارائه می شود. فرودگاه آنتالیا 19 کیلومتر از هتل فاصله دارد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 8.8 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل میراکل ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل میراکل ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل آگون یک هتل 3 ستاره واقع در کنار دریا در منطقه کمر آنتالیا می باشد و تنها 1.1 کیلومتر تا پارک و ساحل Moonlight فاصله دارد. این هتل دارای یک ساحل خصوصی و اتاق های تهویه مطبوع همراه با وای فای رایگان است که هر کدام دارای حمام خصوصی هستند. مهمانان می توانند از استخر روباز یا تراس آفتاب استفاده کنند و از منظره ای از کوه و استخر لذت ببرند.

در هتل، هر اتاق بالکنی با منظره ی رو به باغ دارد. هر اتاق در هتل آگون شامل کمد لباس و تلویزیون صفحه تخت می باشد.

صبحانه سرو سرویس هر روز صبح در اختیارتان قرار می گیرد. مهمانان می توانند از غذای رستوران های خانگی که متشکل از غذاهای مدیترانه ای و ترکی هستند، لذت ببرند.

کارکنان هتل به زبان آلمانی، انگلیسی و لاتویای صحبت می کنند و آماده هستند تا 24 ساعته در بخش پذیرش خدمات رسانی کنند.

منطقه کمر مارینا 1.2 کیلومتر از هتل فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه به هتل، فرودگاه آنتالیا است که 60 کیلومتری آن قرار دارد. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل آگون را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل آگون ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل شروود بریزز ریزورت یک هتل 5 ستاره لوکس است که کنار دریا واقع شده و یک ساحل ماسه ای همراه با یک بندرگاه دارد. این هتل دارای استخرهای شنای روباز، سرسره آب، سونا و حمام ترکی می باشد. اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است.

هتل شروود دارای 449 اتاق های روشن و تهویه مطبوع مرکزی، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و مینیبار است. تمام اتاق ها دارای یک بالکن هستند.

این هتل خدماتی فوق العاده مانند سرو غذا را در 5 رستوران و نوشیدنی های انتخابی ارائه می دهد. شما می توانید از غذاهای ترکی و ایتالیایی در رستوران های منو دار و غیر سلف سرویس لذت ببرید. کافه بارها در طول روز انواع مختلفی از نوشیدنی ها را سرو می کنند.

2 زمین تنیس در فضای باز وجود دارد و یک باشگاه بدنسازی همراه با تجهیزات قلب و عروق در هتل در نظر گرفته شده است. همچنین می توانید از استخر سرپوشیده نیز لذت ببرید.

هتل شروود بریزز ریزورت

برای ریلکس شدن می توانید از مرکز اسپا و خدمات ماساژ استفاده کنید. برای کودکان زمین بازی و کلوب تفریحی ‏وجود دارد، امکان کرایه دوچرخه و یا ماشین نیز وجود دارد. برای راحت تر شدن کار مسافران در این هتل یک فروشگاه از ‏انواع لوازم و یک سالن آرایش نیز موجود است. خدمات واکس کفش، خشکشویی و اتوشویی نیز ارائه می شود.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 8.5 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل شروود بریزز ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل شروود بریزز ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل سوئنو دلوکس بلک یک هتل 5 ستاره واقع در منطقه بلک و روبروی ساحل می باشد. این هتل امکاناتی نظیر یک استخر در فضای باز با چند سرسره، استخر سرپوشیده و سرسره آب جداگانه کودکان را ارائه می دهد. اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر هتل قابل دسترس است.

هر اتاق در هتل دارای تهویه ی مطبوع، بالکن یا تراس، چای ساز و قهوه ساز می باشد. در هر اتاق یک حمام خصوصی، یک مینی بار کامل و یک محل نشیمن مجزا موجود است.

در هتل سوئنو دلوکس بلک شما یک مرکز آبگرم، مرکز سلامتی مدرن و ساحلی خصوصی را پیدا خواهید کرد. شما می توانید غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران غیر سلف سرویس هتل بخورید. یک پارک آبی، مرکز بازی و سینما نیز در دسترس است. هتل همچنین فعالیت های روز و شب، باشگاه کودکان و امکانات جلسه را ارائه می دهد.

هتل سوئنو 2.4 کیلومتر از باغ Tolerance و حدود 4 کیلومتر از مرکز بلک فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا در 21 کیلومتری هتل واقع شده و ترانسفر فرودگاهی برای مهمانان در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافی انجام خواهد شد.

پارکینگ به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل سوئنو دلوکس بلک را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل الا کوالیتی یک هتل 5 ستاره واقع در منطقه ی بلک می باشد. این هتل در کنار ساحل واقع شده و دارای یک ساحل خصوصی 270  متری می باشد که یک اسکله نیز دارد. هتل امکاناتی چون 15 زمین گلف، حمام ترکی، استخرهای روباز، سرسره های آبی، سونا و خدمات اسپا را ارائه می دهد.

اتاق های هتل با دکوراسیون مدرن و عثمانی تزئین شده و اتاق هایش شامل تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی و یک بالکن هستند و همه ی آنها دارای چشم اندازی از باغ و یا دریا می باشند. اینترنت وای فای رایگان در اتاق ها موجود بوده و برخی از آنها نیز مجهز به حمام آبگرم هستند.

هتل الا کوالیتی

اسپا و مرکز سلامتی هتل خدمات مراقبت از صورت و بدن را به همراه درمان های مختلف و انواع ماساژها ارائه می دهد. یک مرکز تناسب اندام مجهز نیز در این هتل وجود دارد. برای مهمانان جوان تر نیز یک باشگاه کوچک در دسترس است.

هتل الا کوالیتی یک مرکزی به نام Q City را بازگشایی کرده است که یک مرکز آموزشی و سرگرمی جدید می باشد و در آن کودکان می توانند حرفه های مختلف را بیاموزند. آموزش از طریق سرگرمی بسیار مفید است.

هر منطقه دارای سناریوی خاصی است و مربیان واجد شرایط اطمینان حاصل می کنند که ذهن هر کودک را درگیر می کند، چیزی جدید به آنها می آموزد و ترجیح آنها برای شغل آینده شان را شکل می دهد.

خدمات نگه داری کودک و یا قدم زدن با کودک را می توان براساس درخواست شما در اختیار شما گذاشت ولی نیاز به پرداخت هزینه اضافی می باشد. رخت خواب های کودک، وان حمام نوزاد و صندلی های غذا با غذا به صورت رایگان ارائه می شوند. دیگر امکانات کودک شامل گرم کننده بطری و مخلوط کننده غذا برای تسهیل آماده سازی غذا کودکتان موجود می باشد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 8.6 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل الا کوالیتی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کرنلیا دیاموند یک هتل 5 ستاره است که تنها 5 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این هتل امکانات فوق العاده ی مانند پارک آبی و 8 استخر که دقیقا مقابل ساحل زیبای "اسکله مِوکی" (Iskele Mevkii) قرار گرفته را ارائه می دهد و دارای یک ساحل خصوصی به طول 250 متر می باشد.

مهمانان هتل كرنليا دياموند می توانند از تلویزیون های LCD و خدمات اتاق 24 ساعته ی اتاق های مدرن هتل 24 ساعته می توانند لذت ببرند. برخی از اتاق ها دسترسی خصوصی به باغ یا استخر دارند.

هتل کرنلیا دیاموند

به مرکز آبگرم هتل كرنليا دياموند سری بزنید یا در فعالیت هایی تدارک دیده شده توسط تیم سرگرمی هتل مشارکت داشته باشید. انتخاب های زیادی از ورزش های آبی، نمایش ها و کنسرت های شبانه وجود دارد.

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا با در نظر گرفتن احترام به طبیعت و محیط زیست، مکانی منحصر به فرد را ایجاد کرده است. امکانات ارائه شده با بالاترین کیفیت اجرا، تعطیلات شما را به تجربه ای فوق العاده تبدیل خواهند کرد. معماری خارق العاده ی هتل كرنليا دياموند شما را شگفت زده خواهد کرد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 8.6 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل کرنلیا دیاموند را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل سوئنو دلوکس بلک یک هتل 5 ستاره واقع در منطقه بلک و روبروی ساحل می باشد. این هتل امکاناتی نظیر یک استخر در فضای باز با چند سرسره، استخر سرپوشیده و سرسره آب جداگانه کودکان را ارائه می دهد. اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر هتل قابل دسترس است.

هر اتاق در هتل دارای تهویه ی مطبوع، بالکن یا تراس، چای ساز و قهوه ساز می باشد. در هر اتاق یک حمام خصوصی، یک مینی بار کامل و یک محل نشیمن مجزا موجود است.

هتل سوئنو دلوکس بلک

هتل سوئنو 2.4 کیلومتر از باغ Tolerance و حدود 4 کیلومتر از مرکز بلک فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا در 21 کیلومتری هتل واقع شده و ترانسفر فرودگاهی برای مهمانان در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافی انجام خواهد شد.

پارکینگ به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل سوئنو دلوکس بلک را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل بایا لارا یک هتل 5 ستاره است که در ساحل زیبای دریای مدیترانه و در منطقه لارای آنتالیا واقع شده است. این هتل بزرگ امکانات تفریحی مانند استخرهای بزرگ در فضای باز، آکوا پارک با 3 سرسره و استخر سرپوشیده را ارئه می دهد. امکانات اسپا و ورزشی در دسترس هستند.

اتاق های هتل بایا لارا شامل اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تهویه ی مطبوع و پنجره های بزرگ کف تا سقف کشده شده، می باشند. سشوار، مینیبار و کتری برقی نیز ارائه می شود. حمام اختصاصی با سشوار و دوش مجزا و حوله حمام در نظر گرفته شده است.

رستوران بایا صبحانه، میان وعده صبح، نهار، شام و میان وعده های نیمه شب، همگی را به سبک سرو سرویس ارائه می کند. رستوران های غیر سلف سرویس با غذاهای ایتالیایی، مکزیکی و ترکیه ای نیز در دسترس هستند، و نیاز به رزرو دارند. کافه بارها و میان وعده فروشی های هتل در گوشه و اطراف هتل پراکنده اند.

فرودگاه آنتالیا تنها 15 کیلومتر از هتل بایا لارا فاصله دارد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 9.4 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل بایا لارا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ریکسوس سان گیت یک هتل 5 ستاره آنتالیا است که با مساحتی به وسعت 250 هزار متر بر روی خلیج آنتالیا قرار گرفته و تنها 1 کیلومتر با ساحل فاصله دارد. این هتل 720 متر ساحل شنی اختصاصی دارد.

اتاق های هتل همگی لوکس می باشند و بالکن خصوصی دارند. تلویزیون، میز کار، یخچال، حوله و کفش راحتی نیز در تمام اتاق ها تعبیه شده اند. مرکز آنتالیا با موزه ی باستان شناسی معروف آن و دروازه ی عظیم هادریانوس با ماشین حدود 35 دقیقه تا هتل فاصله دارند.

از امکانات رفاهی این هتل می توان به سالن ورزش، زمین تنیس و زمین بازی بولینگ چهار لاینی اشاره کرد. یک پارک آبی هم در فضای هتل قرار گرفته است. مجموعه ای از فعالیت های ریلکسیشین همانند ماساژ صورت، بدن و آب درمانی هم در دسترس است. هتل رکسوس سان گیت دارای 10 استخر شنا و 2 پارک آبی (یکی مخصوص کودکان) است.

هتل ریکسوس سان گت 3 رستوران سلف سرویس و 9 رستوران با منوی سفارشی دارد که غذاهای مکزیکی، ایتالیایی و چینی سرو می کنند. تعدادی کافه، کلوپ رقص و سرگرمی های دیگر هم در آن فراهم شده است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور آنتالیا، به آن امتیاز 8.5 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل ریکسوس سان گیت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس سان گیت ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل گرانادا لاکچری بلک یک هتل 5 ستاره واقع در بلک و منطقه ی مدیترانه می باشد. این هتل تا پارک آبی و دلفیناریوم تروی تنها 2 کیلومتر فاصله دارد. یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده در هتل گرانادا موجود می باشد. مهمانان هتل می توانند از مرکز اسپا برای ریلکس کردن استفاده کنند. پارکینگ هتل رایگان است و اینترنت بی سیم نیز در سرتاسر هتل در دسترس است.

همه ی اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، گاو صندوق و مینی بار هستند. شما می توانید از هوای تازه ی مدیترانه ای در بالکن لذت ببرید. حمام خصوصی با دوش نیز برای راحتی شما در نظر گرفته شده است.

هتل گرانادا گزینه های مختلفی برای صرف غذا دارد. یک رستوران غیر سلف سرو سرویس با منوی مخصوص در هتل وجود دارد و یک رستوران نیز در سبک سلف سرویس غذا ارائه می کند. شما می توانید نوشیدنی های پرطرفدار خود را در کافه بار امتحان کنید. کافه بار دیگری نیز وجود دارد که میان وعده ارائه می دهد.

علاقه مندان به تفریحات ورزشی نظیر تنیس نیز می توانند در سالن تفریحی هتل به بازی های تنیس روی میز و دارت بپردازند. برای کودکان نیز کلوپ بازی و فعالیت های مختص کودکان وجود دارد. یک مرکز سلامتی و اسپا در هتل تعبیه شده که سونا و حمام سنتی دارد و انواع خدمات ماساژ را ارائه می دهد.

نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه آنتالیا است که 33.95 کیلومتر از هتل فاصله دارد. امکان کرایه کردن ماشین وجود دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه انجام می گیرد.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل گرانادا لاکچری بلک را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل لارا هادریانوس یک هتل 3 ستاره واقع در منطقه ی لارا می باشد و تنها 650 متر تا ساحل لارا فاصله دارد. این هتل یک استخر بی نظیر با سرسره ی کودکان، حمام و زمین بازی دارد. اینترنت وای فای رایگان در دسترس است. این هتل دارای 4 کیلومتر ساحل خصوصی است.

مهمانان های لارا هادیانوس می توانند از صبحانه های سرو سرویس متنوع در رستوران لذت ببرند و از استخر دیدن کنند. رستوران غذاهای مختلفی از قبیل کباب، ماهی و غذاهای گریل شده سرو می کند. یک کافه بار کنار استخر نیز وجود دارد که به آبمیوه های عجیب و غریب و سبک . همچنین میان وعده عرضه می کند.

کارکنان سرگرم کننده هتل 2 روز در هفته برنامه و شو دارند. خدمات ماساژ در هتل در دسترس است و میهمانان می توانند از سونا نیز استفاده کنند.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا را دارند می توانند هتل لارا هادریانوس را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر آنتالیا را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل لارا هادریانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر یک هتل 5 ستاره است که در 1.1 کیلومتری مرکز خرید جواهر و 3.8 کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است. این هتل دارای استخر سرپوشیده، استخر روباز و باشگاه بدنسازی همراه با تردمیل است. اتاق های آن دارای تلویزیون صفحه تخت و وای فای رایگان می باشند. هتل یک ترانسفر را ساعتی به میدان تکسیم و مرکز خرید جواهر می فرستد.

همه ی اتاقهای هتل بزرگ و وسیع، دارای سیستم تهویه ی مطبوع هستند و تلویزیون ماهواره ای، یک سالن با یک میز کار و مبل های بزرگ راحتی را دارا هستند. لوازم جانبی مانند دمپایی برای هر حمام خصوصی ارائه می شود.

رستوران Deliz صبحانه سرو سرویس غنی را به مهمانان ارائه می دهد. در سالن لابی، انتخاب گستره ای بین قهوه ایتالیایی و خوراکی های خانگی دارید و اینجا مناسب ترین مکان برای ملاقات هاست. مهمانان می توانند، غذاهای مدیترانه ای و ترکی در رستوران پیشرفته سلطان با دکوراسیون عالی اش، میل نمایند و یا با یک نوشیدنی تازه در تراس از منظره لذت ببرند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل گرند اوزتانیک یک هتل 4 ستاره واقع در خیابان تکسیم استانبول می باشد. این هتل اتاق هایی با دسترسی به اینترنت رایگان و تلویزیون ال سی دی را ارائه می دهد و فقط 5 دقیقه پیاده تا خیابان استقلال پر جنب و جوش فاصله دارد. از امکانات تفریحی هتل می تواند باشگاه سلامت را نام برد.

شما می توانید روز خود را با یک صبحانه سرو سرویس در رستوران ماندو شروع کنید. منوی مخصوص نیز برای ناهار و شام در دسترس است. ناهار بسته بندی شده و یا صبحانه در رختخواب می تواند براساس درخواست شما تنظیم شود. مهمانان می توانند از کیک، کوکی ها و انواع بستنی ها درلابی هتل لذت ببرند.

کارکنان هتل می توانند گشت شهری را برای مهمانان رزرو نمایند. کاخ دلمه باغچه در فاصله 1.3 کیلومتری آن قرار گرفته است. سالن کنسرت Cemal Resit Rey، سالن تئاتر هالودون، مرکز کنگره استانبول و مرکز کنگره لطفی کردار در فاصله 2 کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر از هتل فاصله دارد، در حالی که فرودگاه استانبول در 50 کیلومتری آن است.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور استانبول، به آن امتیاز 8.5 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل گرند اوزتانیک را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل گرند اوزتانیک ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل بلو وی هیستوریکال یک هتل 4 ستاره واقع در منطقه ی شیشلی است. اتاق ها دارای یک حمام اختصاصی با دوش مجزا می باشند. برای راحتی شما، حوله های حمام و دمپایی نیز در نظر گرفته شده است.

غذاهای بین المللی و میان وعده ها در رستوران و کافه ی هتل بلو وی هیستوریکال ارائه می شوند. می توانید در باشگاه بدنسازی هتل خستگی سفر و استرس روزانه ی خود را از بین ببرید. هتل بلو وی هیستوریکال موقعیت مکانی مناسبی دارد و به بسیاری از جاذبه های گردشگری استانبول نزدیک است. با 18 دقیقه پیاده روی از هتل به میدان تکسیم و با 20 دقیقه به مرکز خرید جواهر و 21 دقیقه به کاخ دلمه باغچه خواهید رسید.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل بلو وی هیستوریکال را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل بلو وی هیستوریکال ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل لا ویلا یک هتل 3 ستاره تاپ می باشد که تنها 250 متر تا میدان تکسیم و متروی تکسیم فاصله دارد. مرکز کنوانسیون لطفی کردار استانبول در 10 دقیقه ای هتل قرار گرفته است. اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس می باشد.

اتاق های هتل دارای کفپوش چوبی بلوطی هستند و تهویه مطبوع و تخت خواب های آنتی باکتریال به همراه بالشت های متنوع و پری را دارا هستند. پنجره های اتاق به زیبایی و خاص طراحی شده اند و عایق صدا نیز هستند و پرده ها کاملا نور را پوشش می دهند.

هر اتاق دارای یک تلویزیون صفحه تخت، مینیبار و جای شارژ آی پد است. حمام اختصاصی، دوش بارانی و محصولات آرایشی مولتون براون نیز تعبیه شده است.

مهمانان می توانند به راحتی از طریق مترو به مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول دسترسی پیدا کنند. خیابان استقلال پر جنب و جوش با کافه ها، رستوران ها و مغازه هایش تنها 3 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل لا ویلا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل آیکون یک هتل 4 ستاره واقع در چند قدمی میدان تکسیم و خیابان استقلال است که پر است از مغازه ها و فروشگاه های شیک و مدرن. مهمانان می توانند از امکانات اسپا و آبگرم رایگان از جمله حمام و سونا بهره مند شوند. باشگاه بدنسازی نیز به صورت رایگان ارائه می شود.

همه ی اتاق ها به سبک مدرن تزئین شده و با امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، تهویه مطبوع و مینیبار تجهیز شده اند. همچنین یک کتری برقی در اتاق موجود می باشد. حمام اختصاصی با دوش، سشوار و وان نیز در اتاق تعبیه شده است. شما می توانید از منظره ی شهر که از پنجره اتاق مشخص است لذت ببرید.

پذیرش 24 ساعته هتل آیکون، خدمات اتاق را به مهمانان ارائه می دهد. خدمات لباسشویی، خشکشویی و اتوشویی می تواند با پرداخت اضافه هزینه انجام شود. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل آیکون را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل مالکوک یک هتل 3 ستاره واقع در 1.5 کیلومتری ستون های کنستانتین استانبول می باشد. این هتل در منطقه فاتیح قرار دارد و دارای تراس می باشد. اینترنت وای فای رایگان نیز در این هتل ارائه می شود. بخش پذیرش هتل 24 ساعته خدمات رسانی می کنند و مهمانان را برای رزرو تور گردشگری یاری خواهند رساند.

آب انبار باسیلیکی استانبول در فاصله ی 2.2 کیلومتری هتل قرار دارد در حالی که فرودگاه آتاتورک حدود 15 کیلومتر با آن فاصله دارد. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل مالکوچ را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل مالکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل بلو وی سیتی یک هتل 3 ستاره واقع در منطقه ی شیشلی استانبول می باشد. اینترنت وای فای رایگان و بخش پذیرش 24 ساعته در دسترس می باشد.

هر اتاق دارای تلویزیون ماهواره ای، تهویه ی مطبوع و مینیبار است. همچنین یک کتری برقی نیز موجود است. حمام اختصاصی با دوش مجزا، سشوار و حوله حمام برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده است. شما می توانید در اتاقتان از منظره ی شهر لذت ببرید.

هر روز صبح، صبحانه در هتل سرو می شود و رستوران های زیادی در اطراف موجود است. سالن لابی مشترک و بخش رزرو تور نیز موجود است.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل بلو وی سیتی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل بلو وی سیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل گورور در شبه جزیره تاریخی استانبول واقع شده است. بخش پذیرش هتل، 24 ساعته خدمات رسانی می کند و اینترنت وای فای رایگان نیز در دسترس می باشد. هر اتاق دارای تلویزیون ماهواره ای با صفحه تخت، تهویه ی مطبوع و مینیبار است.

حمام اختصاصی اتاق ها با دوش، سشوار و لوازم آرایشی رایگان نیز در اختیارتان قرار می گیرد. شما می توانید در اتاق از منظره ی شهر لذت ببرید. امکانات جانبی مانند میز، گاو صندوق و ملافه ی تخت موجود می باشد.

هتل گورور دارای سالن های مشترک در لابی و تراس است که در آن می توانید غروب خورشید را مشاهده کنید و از منظره های Golden Horn و دریای بسفروس لذت ببرید. کارکنان هتل همچنین می توانند تور گشت شهری را برای شما تنظیم کنند. خدمات تبدیل ارز نیز ارائه می شود.

زوج های جوان به این هتل برای اقامتی دو نفره در تور استانبول، امتیاز 8.8 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل گورور را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: هتل گورور ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل گرمیر پالاس استانبول با یک موقعیت عالی در قلب استانبول قرار گرفته است. این هتل یک هتل کلاسیک با منظره ای از میدان تکسیم و همچنین منظره ی بوسفروس می باشد. هتل در فاصله ی 1.7 کیلومتری هتل قرار دارد.

اتاق های مجلل هتل، به زیبایی تزیین شده اند و با مبلمان شیک و حمام مدرن تجهیز شده اند. اتاق های هتل دارای منظره ای رو به میدان پر جنب و جوش تکسیم هستند.

در طول ماه های تابستان، تراس رستوران دوست داشتنی و بار زیبای هتل، صبحانه را به صورت سرو سرویس و شام را به صورت انتخابی از روی منو همراه با منظره ای زیبا به مهمانان ارائه می کند.  در زمان هایی که مسابقات ورزشی مهمی در حال پخش باشند، مهمانان می توانند به سالن عمومی رفته و در مانیتور بزرگ هتل مسابقه را مشاهده کرده و وعده های غذایی سنتی و یا بین المللی سفارش دهند.

هتل گرمیر پالاس در چند قدمی خیابان محبوب و شلوغ استقلال واقع شده که پر از رستوران، کافه، گالری و ... می باشد. البته میدان تکسیم نیز در نزدیکی شماست.

ترانسفر فرودگاهی یک اتوبوس را برای سرویس رفت و آمد بین فرودگاه و مرکز شهر ترتیب داده است. ایستگاه این اتوبوس ها در چند دقیقه ای هتل قرار دارند. مرکز کنفرانس Lutfi Kirdar، سالن کنسرت Cemal Resit Rey و تئاتر Muhsin Ertugrul در فاصله ی 1.2 کیلومتری آن قرار دارند.

زوج های جوان به این هتل برای اقامت دو نفره در تور استانبول، امتیاز 9.0 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل گرمیر پالاس استانبول را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 



:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل آدا استانبول یک هتل 3ستاره، واقع در 150 متری مسجد می باشد. تراس هتل منظره ی 360 درجه از دریای مارماریس و مسجد محمت پاشا را به مهمانان ارائه می کند.اینترنت وای فای پرسرعت نیز در دسترس مهمانان قرار دارد.

اتاق های هتل به زیبایی تزیین شده و تجهیزاتی مانند تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه مطبوع در آنها استفاده شده است. تمامی این اتاق ها حمام، دوش و یا جکوزی دارند.

صبحانه ی سنتی ترکی همه روزه سرو می شود. اگر هوا مساعد باشد مهمانان می توانند غذای خود را در تراس میل کنند و از منظره ی افق آسمان لذت ببرند. از این هتل می توان با 5 دقیقه پیاده روی به مسجد ایا صوفیه و یا کاخ توپکاپی برسید. پارکینگ رایگان خصوصی هم در دسترس مهمانان می باشد.

زوج های جوان به این هتل برای اقامت دو نفره در تور استانبول، امتیاز 9.4 را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل آدا استانبول را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: هتل آدا استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل تایتانیک بیزینس بایرامپاشا یک هتل 5 ستاره واقع در منطقه بایرام پاشا می باشد. نام دیگر این هتل، هتل تایتانیک بیزینس گلدن هورن نیز می باشد. اتاق های لوکس اینترنت وای فای رایگان ارائه می دهند. این هتل شامل سالن استخر سرپوشیده، استخر در فضای باز فصلی، سالن بدنسازی و مرکز آبگرم با حمام ترکی می باشد. پارکینگ رایگان نیز در هتل موجود می باشد.

روز خود را در رستوران الستا شروع کنید و از غذای گرم و سرد صبحانه سرو سرویس صبحانه یکی را انتخاب کنید و یک قهوه یا چای تازه بنوشید. رستوران ترکی Hasır واقع در طبقه 17 هتل، غذاهای محبوب آناتولی همراه با منظره ی پانورامایی از شهر را ارائه می دهد. کافی شاپ تایتانیک در تمام طول روز، برای لذت بردن از نوشیدنی ها، غذاهای سبک و چای بعد از ظهر باز است.

مرکز سلامتی هتل با سقف شیشه ای، استخر سرپوشیده و سونا ارائه می دهد. هم چنین برای ریلکس کردن خدمات ماساژ را می توانید انتخاب کنید.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل تایتانیک بیزینس بایرامپاشا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()