نوشته شده توسط : آدراپانا

راهنمای سفر به لنکاوی

مالزی سرزمین آفتاب و جنگل و آب و هوای شرجی است و لنکاوی نماینده تمام عیار این شرایط است. لنکاوی بهشتی در جنوب شرقی آسیا است و بسیاری از کسانی را که اولین بار به این محل سفر کرده‌اند شگفت زده می‌کند. بی دلیل نیست که در سال 2007 توانست عنوان World Geopark را از یونسکو دریافت کند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید در ادامه با آدراپانا همراه باشید.


مطالب مرتبط: راهنمای سفر به کوالالامپور


لنکاوی مجمع الجزایری در سواحل شمال غربی مالزی و متشکل از ۹۹ جزیره است که زیباترین جاذبه های اکوتوریستی را در میان جزایر مالزی داراست. اولین ژئوپارک مالزی در لنکاوی تاسیس شده و بسیاری از نقاطش در حفاظت سازمان یونسکو می باشد. همچنین یکی از زیباترین و شگفت انگیز ترین پل های معلق جهان به نام اسکای بری (SKY BRIDGE) در این جزیره وجود دارد که با دو خط تلکابین به طول حدود ۹۲۰ متر می توان به آن رسید و در تله کابین شاهد مناظر بسیار حیرت انگیزی خواهید بود. این جزایر به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای استوایی، از لحاظ پوشش گیاهی و سواحل بی نظیر است.

 

لنکاوی خیلی بزرگ نیست و دارای آبهای گرم، سواحلی پوشیده از شن سفید و غذاهای خوشمزه است و برای گذراندن یک هفته تعطیلات مناسب می باشد. البته گاهی برای تجربه ی همه ی امکانات این جزیره 6 روز کافی نیست و باید بیشتر اقامت داشته باشید.

سواحل پر زرق و برق، جنگل های بارانی، آبشارها، صخره های عجیب و غریب و جنگل هایی با طیف گسترده ای از حیات وحش تنها چند جاذبه ی گردشگری لنکاوی هستند.

اطلاعات ضروری

زبان رسمی مالایی
واحد پول رینگیت
نوع برق شهری ۲۴۰ ولت و ۵۰ هرتز است.(type G)
کد کشور +۶۰
اختلاف ساعت با تهران ۴ ساعت و نیم از تهران جلوتر است.
شماره‌های اضطراری
  • پلیس و آمبولانس: ۹۹۹
  • آتش‌نشانی و امداد و نجات ۹۹۴
فرودگاه‌های بین‌المللی فرودگاه بین المللی لنکاوی

آب و هوای لنکاوی

آب و هوای لنکاوی در تمام طول سال، گرم و مرطوب، همراه با بارش های پراکنده و آسمان ابری است، که خوشبختانه هرگز خیلی شدید نیست.

با توجه به اینکه لنکاوی در نزدیکی خط استوا واقع شده است، از یک طبیعت استوایی و همچنین دریای نسبتا آرام آندامان در تمام طول سال برخوردار است. با توجه به اینکه آب و هوای لنکاوی پایدار و ثابت است، مردم محلی و مسافران، در هر زمانی از سال می توانند از جزیره گرمسیری لنکاوی بازدید کنند.

 

بین ماه های نوامبر و آوریل، آب و هوای لنکاوی دارای تعادل خوبی بین آفتاب و بارش های سبک باران دارد و در نتیجه بهترین زمان برای داشتن یک تعطیلات خوب می باشد. دمای در طول روز نسبتا ثابت است و بین 30 تا 35 درجه سانتی گراد تغییر می کند و در شب نیز، دمای هوا بین 28 تا 29 درجه سانتی گراد است.

اینطور گفته می شود که گردشگران می توانند تا بعد از ظهر انتظار آفتابی پایدار و در شب، آسمانی صاف را داشته باشند. همچنین آب و هوای لنکاوی دارای سطح نسبتا بالای رطوبت است، به طوری که اغلب دیده می شود که مردم محلی و گردشگران، در طول بعد از ظهر های سوزان، در پانتای سنانگ و پانتای تنگاه به استراحت می پردازند. این جزیره به دلیل موقعیت غواصی عالی و سرگرمی های پرهیجان آبی مانند جت اسکی، پاراسیلینگ، در این زمان از سال بسیار پرطرفدار و محبوب است.

 

با توجه به گرمسیری بودن لنکاوی، بین ماه های سپتامبر و اکتبر به دلیل بادهای موسمی، بارش های شدید را در این شهر می توان تجربه کرد. با وجود آنکه گاهی اوقات بارش ها همراه با رعد و برق های شدید هستند، آب و هوای لنکاوی را معمولا خیلی تحت تاثیر قرار نمی دهند. بنابراین، دریا در اطراف لنکاوی در مقایسه با دیگر مقصدهای توریستی در سواحل شرق، نسبتا آرام است. در طول فصل بارانی نیز، بازدید کنندگان زیادی به منظور لذت بردن از فعالیت هایی مانند خرید کالاهای معاف از گمرک و بهره گیری از ماساژ در مراکز متعدد آبگرم در جزیره به لنکاوی سفر می کنند.

 

به طور میانگین گرم ترین ماه در لنکاوی فوریه (بهمن تا اسفند) و سردترین ماه جولای (تیر تا مرداد) است. اکتبر (مهر تا آبان) مرطوب ترین ماه سال در لنکاوی است، اگر از باران بیزار هستید، برای ماه اکتبر تور لنکاوی رزرو نکنید. نوامبر (آبان تا آذر) خشک ترین ماه سال در شهر لنکاوی مالزی است. به طور کلی بهترین ماه برای سفر و لذت بردن از ساحل و شنا کردن ماه آوریل است. بیشتر باران ها در ماه های جولای، آگوست و سپتامبر اتفاق می افتد. خشکی هوا در ماهای ژانویه، فوریه، مارس، آوریل، مه، اکتبر، نوامبر و دسامبر دیده می شود. به طور میانگین گرم ترین ماه فوریه و سردترین جولای است. اکتبر مرطوب ترین ماه سال در لنکاوی است، اگر از باران بیزارید، این ماه سال به لنکاوی نروید. نوامبر خشک ترین ماه سال در لنکاوی است.

 

کجا اقامت کنیم؟

معمولا ترجیح اکثر ما این است که قبل از سفر، وضعیت اقامت مان را در آن شهر مشخص کنیم و از قبل هتلی را رزرو نماییم. در سفر به لنکاوی لازم نیست نگران اقامت تان باشید. همین که به لنکاوی رسیدید، می توانید بین هتل های ۵ ستاره، مسافرخانه های راحت و یا کلبه های ییلاقی آرام و بی سر و صدا یکی را برای اقامت خود انتخاب نمایید. اگر اقامت در هتل را ترجیح می دهید، هتل برجایا، هتل ساحلی مریتوس و هتل آندامان بهترین هتل های این جزیره هستند.

 

چه چیزی بخوریم؟

وضعیت خوراکی و مواد غذایی در این جزیره بسیار متنوع است و وعده های غذایی را می توانید از دکه ها، رستوران ها، ریزورت ها به صورت غذاهای سنتی مانند برنج پخته شده، نارگیل حلقه شده و موز تا غذاهای بین المللی چینی، بالی و آلمانی سفارش دهید.

غذا خوردن در مالزی تجربه ای لذت بخش است، چرا که ماهیت چند فرهنگی این کشور طیف وسیعی از آشپزی های محلی و شیوه های ابداعی غذا را به وجود آورده است. شما با تنوع چشمگیر مواد غذایی، دسرها و میوه هایی که روبرو هستید می توانید با توجه به ذائقه خود غذایی مناسب پیدا کنید. در واقع غذاهایی که در این جزیره نوش جان خواهید کرد، شامل غذاهای مالایی، چینی، هندی، اروپایی و تایلندی است و محبوب ترین رستوران های جزیره در شهرک کواه، سنانگ، سواحل تنگاه و کوک قرار گرفته اند. غذاهای این جزیره علاوه بر تنوع زیاد دارای قیمتی مناسب هستند که معروف ترین آن ها “چارکوای ‌تو” نام دارد که درواقع مخلوطی از نودل برنج با میوه‌های دریایی است.

 

لاکسا یا سوپ نودل و ناسی کاندار غذایی از ترکیب برنج با چند نوع خورش کاری است که هر جای جزیره که باشید، می توانید آن را پیدا کرده و نوش جان کنید. با این حال اگر ذایقه تان زیادی ایرانی است هیچ غذایی را به غذای ایرانی ترجیح نمی دهید، رستوران جزیره، رستوران علی بابا، رستوران ناب و رستوران تهران از رستوران های ایرانی موجود در نزدیکی مرکز شهر می باشند.

 

در این شهر یک سری رستوران زنجیره ای به نام ناندوز(Nandos) وجود دارد که مرغ های خوشمزه ای سرو می کند که به ذائقه ایرانی بسیار نزدیک بوده و می توانید آن ها را نیز امتحان نمایید. اگر هم دوست دارید غذاهای مالزی رو تست کنید بهتر است از محلی ها آدرس بگیرید چرا که  خود محلی‌ها اغلب به غذاخوری های خوبی می روند که برای توریست‌ها شناخته شده نیست. در ضمن فراموش نکنین که صرف غذا بیرون از هتل یا محل اقامت، قطعا ارزان تر خواهد بود. رستوران کاسا دل مار و رستوران پریویلج هم از بهترین رستوران های لنکاوی از نظر توریست ها می باشند.

 

سوغاتی های لنکاوی

این جزیره پس از برخورداری از آرامشی بی حد و حصر، برگ برنده دیگری هم دارد و آن مراکز خرید بدون عوارض گمرکی است که خود عاملی برای جذب توریست می باشد. اگه عاشق خرید هستید، جزیره لنکاوی می تواند جای مناسبی برایتان باشد. یکی از معروف ترین بازارهای لنکاوی، بازار Langkawi Night Market است که هم می توانید از غذاهای خوشمزه و ارزان قیمت آن و هم فروشگاه های پوشاک آن بهره ببرید. Cenang Mall و Langkawi Parade MegaMall نیز از مراکز خرید پرطرفدار لنکاوی به حساب می آیند. این جزیره، منطقه ای آزاد و معاف از هزینه های گمرک است و تنها کافی است حداقل ۴۸ ساعت از اقامت تان در آن گذشته باشد تا بتوانید از این مزایا استفاده کنید.

 

لوازمی که باید برای سفر به لنکاوی به همراه داشته باشید

به غیر از کلاه و کرم ضد آفتاب چیز خاصی نیاز ندارید. فروشگاه های زیادی در لنکاوی وجود دارند که اگر چیزی را فراموش کردید به همراه ببرید را می توانید در آنجا خریداری کنید. لوازم آرایشی و بهداشتی در مالزی بسیار ارزان هستند و ترجیحاً می توانید چنین وسایلی را مستقیم از فروشگاه ها خریداری کنید و از خانه نیاورید (به غیر از کرم های ضد آفتاب که بسیار گران قیمت هستند). لباس مناسب برای لنکاوی لباس های راحت و تابستانی هستند.



:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

نمایشگاه قلیان فرانکورت | Hookah | آلمان

درباره ی نمایشگاه قلیان فرانکورت:

نمایشگاه قلیان فرانکورت (Hookah) تنها نمایشگاهی است که در مورد قلیان، تنباکو، زغال و سایر ابزار های مورد نیاز قلیان برگزار می شود. این رویداد جلساتی برای عاملان صنعتی از سراسر جهان فراهم می کند، بنابراین محل مناسبی برای ایجاد و پرورش ارتباطات و یا جستجوی مستقیم مشتریان است. با شرکت در این نمایشگاه می توانید از تحولات اخیر اطلاع یابید، بر رقابت ها نظارت داشته باشید و همه نوآوری های جدید را کشف کنید. نمایشگاه قلیان فرانکورت فرصت های ارزشمندی مانند ارائه انواع قلیان های متنوع به بازدید کنندگان فراهم می کند. از طرف دیگر به غرفه داران فرصت توسعه تجارت و افزایش مخاطبان شخصی برای خرید محصولات را ارائه می دهد. با شرکت در این نمایشگاه می توانید از پیشنهادات متعدد دخانیات رهبران جهانی استفاده کنید.


جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با شماره 09120676792 تماس حاصل فرمایید.
***ساعت کار آژانس ایام معمولی 9 صبح الی 17. پنج شنبه و جمعه ها 9 صبح الی 13.***


اطلاعات نمایشگاه قلیان فرانکورت:

تاریخ های ذکر شده احتمالی هستند و با توجه به نمایشگاه های سال گذشته، انتظار می رود که در این تاریخ ها نمایشگاه برگزار شود.

اطلاعات نمایشگاه شمسی میلادی
تاریخ شروع نمایشگاه 31 فروردین 1397 2018 ,20 April
تاریخ پایان نمایشگاه 02 اردیبهشت 1397 2018 ,22 April
شرایط رزرو غرفه دارای ورودی رایگان
وبسایت نمایشگاه http://hookahfair.com/frankfurt
آدرس نمایشگاه Messe Düsseldorf GmbH
محصولات ارائه شونده در نمایشگاه لوازم عروس، مجلات عروس، کفش عروس، پوشاک کودکان، لباس شب، لباس داماد، پوشاک مردانه، لباس عروس و …

خدمات آژانس برای علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه:

  • رزرو نزدیکترین هتل ها به محل برگزاری نمایشگاه

  • پیش فروش تورهای نمایشگاهی

  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

  • ترانسفر رفت و برگشت به نمایشگاه


برای خرید یا رزرو تور تا قبل از به پایان رسیدن مهلت نمایشگاه، با دفتر آژانس به شماره تلفن 88542094-021 تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

نمایشگاه کامپیوتر هانوفر | CeBIT | آلمان

درباره ی نمایشگاه کامپیوتر هانوفر:

نمایشگاه کامپیوتر هانوفر (CeBIT) بزرگترین رویداد دنیا در صنعت کامپیوتر، شبکه و فن آوری اطلاعات و ارتباطات است که همه ساله با حضور فعالان علوم کامپیوتر، ارتباطات و مخابرات در محل نمایشگاه های شهر هانوفر برگزار می شود. این نمایشگاه به عنوان معیاری برای کاربرد خلاقیت و هنر در صنعت فناوری اطلاعات شناخته می شود که جالب ترین و خلاقانه ترین ایده های عملی شده را می توان درآن یافت. طیف وسیعی از کمپانی‌ها، سازمان‌ها و مراکز معتبر پژوهشی مرتبط با تکنولوژی‌ های نوین ارتباطی و اطلاعاتی در نمایشگاه کامپیوتر آلمان شرکت می‌ کنند و دستاوردهای تخصصی خود را در معرض دید عموم و کارشناسان این صنعت قرار می‌ دهند. نمایشگاه فناوری اطلاعات هانوفر معروف به سبیت، که مورد توجه سیاستمداران نیز هست، فرصت بسیار خوبی برای تولیدکنندگان محصولات و خدمات فناوری اطلاعات برای عرضه و فروش آنها به تمام دنیاست.


جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با شماره 09120676792 تماس حاصل فرمایید.
***ساعت کار آژانس ایام معمولی 9 صبح الی 17. پنج شنبه و جمعه ها 9 صبح الی 13.***


اطلاعات نمایشگاه کامپیوتر هانوفر:

تاریخ های ذکر شده احتمالی هستند و با توجه به نمایشگاه های سال گذشته، انتظار می رود که در این تاریخ ها نمایشگاه برگزار شود.

اطلاعات نمایشگاه شمسی میلادی
تاریخ شروع نمایشگاه 21 خرداد 1397 2018 ,11 June
تاریخ پایان نمایشگاه 25 خرداد 1397 2018 ,15 June
شرایط رزرو غرفه دارای ورودی رایگان
وبسایت نمایشگاه https://www.cebit.de/en
آدرس نمایشگاه Messegelände, 30521, Hannover, Germany
محصولات ارائه شونده در نمایشگاه امنیت تجارت و سیستم های تجاری، ارتباطات و شبکه، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، فروش، بازاریابی و آنالیز داده، مراکز داده، راهکارهای تجارت الکترونیک، مدیریت محتوای شرکتی، راهکارهای ورودی / خروجی، راهکارهای سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)، منابع انسانی، (HR) و تجارت، بخش زنجيره تامين جهاني، راهکارهای اینترنت اشیا (IoT)، فرصت های شغلی نمایشگاه سبیت (CeBIT) و …

خدمات آژانس برای علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه:

  • رزرو نزدیکترین هتل ها به محل برگزاری نمایشگاه

  • پیش فروش تورهای نمایشگاهی

  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

  • ترانسفر رفت و برگشت به نمایشگاه


برای خرید یا رزرو تور تا قبل از به پایان رسیدن مهلت نمایشگاه، با دفتر آژانس به شماره تلفن 88542094-021 تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

نمایشگاه لباس کار شانگهای | OUE | چین

درباره ی نمایشگاه لباس کار شانگهای:

نمایشگاه لباس کار شانگهای (OUE) بزرگترین رویداد چین برای ارائه و تجارت لباس های مخصوص کار و یونیفرم های خاص به شمار می آید. در این رویداد محصولاتی مانند لباسهای سبک غربی، لباس عروسی، انواع یونیفرم از مهد کودک تا دانشگاه و یونیفرم کار برای تمام صنایع به نمایش درمی‌آید. این نمایشگاه برای غرفه‌داران جایگاهی کامل و عالی برای ارائه‌ خدمات و محصولات جدیدشان است. از سوی دیگر نمایشگاه لباس کار چین فرصتی عالی برای سازمان‌های مختلف و همچنین برای کسانی که با این حرفه ارتباط دارند محسوب می‌شود تا خدمات موجود در این حوزه را مشاهده کنند. این رویداد می تواند شانسی منحصر به فرد برای کشف فرصتهای شغلی تجاری برای بازدیدکنندگان جوان باشد. نمایشگاه لباس کار شانگهای به نام تجاری نوآورانه‌ای در فرهنگ نمایشگاه‌های ملی تبدیل شده است. به عنوان جایگاهی بین المللی و تجارتی دراین زمینه‌، نمایشگاه لباس کار چین به عنوان مهره‌ اصلی در توسعه این صنعت شناخته می‌شود.


جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با شماره 09120676792 تماس حاصل فرمایید.
***ساعت کار آژانس ایام معمولی 9 صبح الی 17. پنج شنبه و جمعه ها 9 صبح الی 13.***


اطلاعات نمایشگاه لباس کار شانگهای:

اطلاعات نمایشگاه شمسی میلادی
تاریخ شروع نمایشگاه 30 فروردین 1397 2018 ,20 April
تاریخ پایان نمایشگاه 01 اردیبهشت 1397 2018 ,21 April
شرایط رزرو غرفه دارای ورودی رایگان
وبسایت نمایشگاه www.globaloue.com/en
آدرس نمایشگاه مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی و جهانی شانگهای (SWEECC)
محصولات ارائه شونده در نمایشگاه لباس‌های سبک غربی، لباس عروسی، لباس‌های رسمی سفارشی دوخته شده، لوازم جانبی (کراوات، محصولات چرمی، شال ابریشمی، و غیره) و…

خدمات آژانس برای علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه:

  • رزرو نزدیکترین هتل ها به محل برگزاری نمایشگاه

  • پیش فروش تورهای نمایشگاهی

  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

  • ترانسفر رفت و برگشت به نمایشگاه


برای خرید یا رزرو تور تا قبل از به پایان رسیدن مهلت نمایشگاه، با دفتر آژانس به شماره تلفن 88542094-021 تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

نمایشگاه هنر دبی (آرت دبی) | aeedc| امارات

درباره ی نمایشگاه هنر دبی:

نمایشگاه هنر دبی (آرت دبی) یک رویداد هنری بین المللی به شمار می آید که ریشه در خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا دارد. این نمایشگاه که به نمایشگاهی نوآورانه و جهانی مشهور است طی سال های گذشته به محل اجتماع رو به رشد هنرهای معاصر منطقه تبدیل شده است. نمایشگاه هنر دبی (آرت دبی) که به عنوان یکی از مهمترین مراکز ملاقات جهانی دنیای هنر امروز به رسمیت شناخته شده، ضمن کیفیت و تنوع برجسته، بر حفظ و نگهداری مقیاس انسانی و محبوبیت خود تاکید دارد. نمایشگاه هنر دبی (آرت دبی) علاوه بر سالن های گالری، برنامه ای گسترده و غیر انتفاعی نیز تدارک دیده است که فهرست پویایی از پروژه های هدفمند؛ فیلم و برنامه های رادیویی، برنامه های مخصوص هنرمندان و موزه داران، برنامه های آموزشی برای کودکان تا متخصصین شامل مدرسه یکساله هنر، نمایشگاه سالانه آثار برندگان جایزه هنری گروه ابراج و گردهمایی جهانی هنر مورد تحسین منتقدین را شامل می شود.


جهت هماهنگی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری با شماره 09120676792 تماس حاصل فرمایید.
***ساعت کار آژانس ایام معمولی 9 صبح الی 17. پنج شنبه و جمعه ها 9 صبح الی 13.***


اطلاعات نمایشگاه هنر دبی:

تاریخ های ذکر شده احتمالی هستند و با توجه به نمایشگاه های سال گذشته، انتظار می رود که در این تاریخ ها نمایشگاه برگزار شود.

اطلاعات نمایشگاه شمسی میلادی
تاریخ شروع نمایشگاه 01 فروردین 1397 2018 ,21 March
تاریخ پایان نمایشگاه 04 فروردین 1397 2018 ,24 March
شرایط رزرو غرفه دارای ورودی رایگان
وبسایت نمایشگاه http://www.artdubai.ae
آدرس نمایشگاه Madinat Jumeirah, Al Sufouh Road, Dubai, UAE
محصولات ارائه شونده در نمایشگاه برنامه های آموزشی، گردهمایی جهانی هنرمندان، نمایشگاه نقاشی و …
  • رزرو نزدیکترین هتل ها به محل برگزاری نمایشگاه

  • پیش فروش تورهای نمایشگاهی

  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

  • ترانسفر رفت و برگشت به نمایشگاه


برای خرید یا رزرو تور تا قبل از به پایان رسیدن مهلت نمایشگاه، با دفتر آژانس به شماره تلفن 88542094-021 تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

بهترین مرکز خرید مسکو؛ گوم

خرید از مراکز خرید همیشه مطمئن تر و ساده تر است. به خصوص اگر آن مرکز خرید بسیار بزرگ، شیک و لوکس باشد. مرکز خرید گوم یکی از بزرگترین مراکز خرید مسکو است. برای آشنایی بیشتر با این مرکز خرید با آدراپانا همراه باشید.


مطالب مرتبط: در سوچی از کجا خرید کنیم؟


مرکز خرید “گوم” یا همان “فروشگاه زنجیره ای ایالتی” همانطور که گفتیم، یکی از بزرگترین مراکز خرید در شهر مسکو است. این مرکز خرید در میدان سرخ مسکو واقع شده است. ساختمان این مرکز خرید خود یک بنای تاریخی است چرا که بنای اولیه آن در سال 1920 میلادی احداث شده است.

بهترین مرکز خرید مسکو؛ گوم

پروژه ساخت بنای اولیه گوم در سال 1893 و با تلاش های بی وقفه و همکاری معمار معروف الکساندر پومرانتسو (Aleksander Pomerantsev) و مهندسی ولادیمیر شوخوف (Vladimir Shukov) به پایان رسید. استفاده از چهارچوب فولادی و سقف شیشه ای در طراحی این بنا همسو با مدرن ترین تکنولوژی آن زمان بود. در اواخر قرن نوزدهم مرکز خرید گوم با 1200 فروشگاه شگفت انگیز به بزرگترین مرکز خرید اروپا تبدیل شد.

در سال 1928 در راستای تصمیمات استالین مبنی بر استفاده از ساختمان گوم به عنوان مقر اصلی مقامات دولت، مرکز خرید بسته شد. اما در سال 1953 با افتتاح مجدد این مرکز خرید به یکی از افسانه ای ترین جاذبه های شوروی در میدان سرخ تبدیل گردید.

بهترین مرکز خرید مسکو؛ گوم

بهترین مرکز خرید مسکو؛ گوم

امروزه می توان از این مجتمع با قدمتی بالغ بر 100 سال به عنوان مرکز خریدی پیشرو در مسکو و یکی از ساختمان های نمادین این شهر نام برد. نقطه عطفی در بین مراکز خرید مسکو که مانند نگینی در بین انگشتر میدان سرخ می درخشد.

فضای داخلی گوم بسیار باشکوه و به صورت سه طبقه با یک سقف شیشه ای ستودنی طراحی شده، در وسط این مجتمع یک آبشار زیبا قرار دارد که می توان در آن عکس هایی جادویی را ثبت کرد و قرارهایی به یادماندنی را رقم زد.

بهترین مرکز خرید مسکو؛ گوم

این مرکز خرید کافه ها، رستوران ها و گالری های متعددی را در دل خود جای داده و در مسکو از آن به عنوان یک مرکز فرهنگی نیز یاد می شود. فروشگاه های لوکس این مجتمع جایگاه برندهای برتر جهانی و گران ترین لباس های دنیاست. به طور کلی این مجموعه با ارزش تاریخی و تجاری بسیار بالا نه تنها محبوب ترین مرکز خرید شهر بلکه یکی از بزرگترین جاذبه هی توریستی مسکو به شمار می رود.

مغازه های این مرکز خرید غالبا لوکس هستند و شما می توانید برندهایی مانند لویی ویتون، دیور، هوگوباس، بربری و غیره را در این پاساژ پیدا کنید. گوم همچنین یک مرکز فرهنگی به شمار می رود که نمایشگاه های متعدد عکاسی هم در آن برگزار می شود.

بهترین مرکز خرید مسکو؛ گوم

بهترین مرکز خرید مسکو؛ گوم

گوم کودکان

عمدتاً هر مجتمع تجاری دارای فروشگاه های مخصوص کودکان نیز می باشد. گرچه گوم تنها مرکز خرید بزرگ مسکو نیست اما قطعاً محبوب ترین آنهاست. در این مرکز خرید محبوب فروشگاه هایی یافت می شود که تمام علاقمندی های کودکان از کفش، لباس، کتاب، اسکوتر و اسباب بازی را ارائه می دهند. فروشگاه های افسانه ای که دیدن آنها برای بزرگسالان نیز خالی از لطف نیست و خاطرات شیرین کودکی را در ذهنشان زنده می کند.

بهترین مرکز خرید مسکو؛ گوم

سینما گوم 

سینما گوم با طراحی کلاسیک و ارائه پیشرفته ترین استانداردهای تکنولوژی در سه سالن مختلف آخرین فیلم های کلاسیک، فیلم های کلاسیک سینمای شوروی و خارجی را نمایش می دهد.

اطلاعات کلی:

ساعات کاری : 10 صبح تا 10 شب

آدرس : Red Square, 3, Moskva, Russia, 101000

شماره تماس : ۰۰۷۴۹۵۷۸۸۴۳۴۳



:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

آسمانی سپید در دل شب سیاه؛ سن پترزبورگ

تصور کنید که جای شب و روز عوض شود، شب روشن باشد و روز تاریک! بله همچین چیزی غیر ممکن می باشد ولی در سن پترزبورگ روسیه چند روزی از سال شب ها تاریک نمی شود و به اصطلاح به آن پدیده ی شب های سپید می گویند. در ادامه با آدراپانا همراه باشید.


مطالب مرتبط: راهنمای سفر به سن پترزبورگ


به جرات می توان گفت که شهر سن پترزبورگ یکی از رمانتیک ترین و زیباترین شهرهای کشور روسیه می باشد. حتی مردم سن پترزبورگ هم جدا از زیبایی های این شهر دارای طبع خونگرم تری از دیگر شهرهای این کشور می باشند، شاید این امر به واسطه حضور چندین میلیونی گردشگران خارجی در شهر سن پترزبورگ می باشد. یکی از این زیبایی های شهر سن پترزبورگ شب های سفید می باشد که تعداد بی شماری از گردشگران تور روسیه را به این شهر می کشاند تا از نزدیک شاهد این واقعه ی بسیار جالب و منحصر به فرد باشند. این پدیده جالب به دلیل موقعیت جغرافیایی این شهر و قرار گرفتن در موقعیتی که به دلیل وسعت مدار عرضی، پدیده غروب خورشید اتفاق نمی افتد.

آسمانی سپید در دل شب سیاه؛ سن پترزبورگ

آسمانی سپید در دل شب سیاه؛ سن پترزبورگ

این پدیده تنها به سن پترزبورگ منحصر نیست، ولی این شبها تنها در نواحی شمالی جذابیت خاصی دارد. از آخر ماه می تا اویل جولای شبها در این شهر روشن هستند ولی شب سپید واقعی از 11 ژوئن تا 2 جولای (21 خرداد تا 11 تیر ماه) ادامه دارد.

علی رغم وجود مشکلات در این فصل از سال در شهر سن پترزبورگ به دلیل ازدحام گردشگر اعم از کمبود و گرانی هتل و غیره هیچ کدام از این مسائل باعث نمی شود که عاشقان این شهر از سفر به روسیه و لذت بردن از پدیده شب های سفید منصرف شوند. در طول شب های سفید سن پترزبورگ تقریبا هر شب گردشگران تور روسیه می توانند شاهد برگزاری انواع جشن ها باشند.

آسمانی سپید در دل شب سیاه؛ سن پترزبورگ

آسمانی سپید در دل شب سیاه؛ سن پترزبورگ

تقریبا هر شب اپرا، باله و کنسرت های کلاسیک در سالن تئاتر این شهر برگزار می شود. این مراسمات معمولا بعدازظهر از ساعت ۱۷ یا ۱۸ به بعد شروع می شوند ولی ممکن است بعضی اوقات ساعت ۱۲ یا ۱۴ بعدازظهر نیز اجرا شوند. معمولا بلیت های این مراسم دو ماه قبل از شروع فصل گردش به دلیل بالا بودن متقاضی به پایان می رسد. بسیاری از کنسرت ها در این فصل در فضای باز برگزار می شود که بسیار برای گردشگران تور روسیه لذت بخش می باشد.

آسمانی سپید در دل شب سیاه؛ سن پترزبورگ

آسمانی سپید در دل شب سیاه؛ سن پترزبورگ

علاوه بر برنامه های رقص و موسیقی شبانه و آتش بازی ها و اجراهای زنده، مراسم باز شدن پل های متحرک نیز بسیار جذاب و دیدنی است. همچنین کارناوال ها و فستیوال های بسیاری در شب های سفید سن پترزبورگ برگزار می شود که بیشتر در حومه پترهوف به اجرا گذاشته می شود. در این کاناوال ها بازیگران با پوشیدن لباس کاترین و پتر، وقایع تاریهی را نشان می دهند. این فستیوال در فضای باز انجام می شود. همچنین در محوطه میدان کاخ، ستاره های هنری مراسم موسیقی برگزار می کنند.

آسمانی سپید در دل شب سیاه؛ سن پترزبورگ

نقطه اوج مراسم هنری و تفریحی این شهر در شب های سفید مراسم بادبان های سرخ می باشد که بزرگ ترین گردهمایی سالانه شهروندان سن پترزبورگ و گردشگران تور روسیه می باشد. این مراسم که توسط شهرداری سن پترزبورگ برگزار می شود هر ساله پس از جنگ جهانی دوم به بهانه برگزاری جشن پایان مدارس اقدام آتش بازی های بسیار دیدنی می کند که طرف داران بسیاری دارد.

آسمانی سپید در دل شب سیاه؛ سن پترزبورگ

آسمانی سپید در دل شب سیاه؛ سن پترزبورگ

تاثیر پدیده ی شب های سفید روسیه روی مردم چیست؟

اگر چه شب های سفید روسیه و شهر سن پترزبورگ واقعا زیباست و مردم زیادی از سراسر دنیا را به خود جذب می کند اما تاثیرات منفی آن را روی زندگی مردم این شهر نباید نادیده گرفت. روشنایی روز و نبود تاریکی در شب، باعث بروز کم خوابی در ساکنان بومی شهر شده است. با وجود این، مردم شهر سعی می کنند تا از این فرصت استفاده کنند و در شب های سفید سن پترزبورگ، به پیاده روی های طولانی در خیابان های خلوت شهر بپردازند.



:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

با فرودگاه های مسکو آشنا شوید

اولین مکانی از هر شهر یا کشور که گردشگران می بینند، فرودگاه آن منطقه است. روسیه، سرزمین تزارها، حدود ۲۷۰ فرودگاه دارد که در حوزه‌های مسافری، ترابری یا نظامی فعالیت می‌کنند. در ادامه با آدراپانا همراه باشید تا با برخی از آنها آشنا شوید.


مطالب مرتبط: با کاخ کرملین شکوهمند آشنا شوید


مسکو پایتخت روسیه و در عین حال پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهر قاره اروپا است که به دلیل وجود جاذبه‌های زیبایی نظیر کاخ کرملین، کلیسای سنت باستیل، میدان سرخ، تئاتر بولشوی و … یکی از جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری در سطح جهان است.

همان طور که گفتیم، صنعت هوانوردی در کشور روسیه دارای اهمیت به سزائی است. در حدود ۲۷۰ فرودگاه در سراسر روسیه وجود دارند که در حوزه‌های مسافری، ترابری یا نظامی فعالیت می‌کنند. از این تعداد در حدود ۸ فرودگاه به نام‌های فرودگاه میاچکوف (Myachkovo Airport)، فرودگاه بیکوف (Bykovo Airport)، فرودگاه بین‌المللی دوموده‌دوو (Domodedovo International Airport)، فرودگاه خودینکا (Khodynka Aerodrome)، فرودگاه بین‌المللی اوستافیف (Ostafyevo International Airport)، فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو (Sheremetyevo International Airport)، فرودگاه بین‌المللی ونوکووا (Vnukovo International Airport)، فرودگاه رامنسکویه (Zhukovsky International Airport)، در شهر مسکو مستقر هستند.

با فرودگاه های مسکو آشنا شوید

فرودگاه بین‌المللی دوموده‌دوو

این فرودگاه به همراه دو فرودگاه شرمتیوو و ونوکووا سه فرودگاه اصلی و بزرگ مسکو محسوب می‌شوند؛ البته فرودگاه بین المللی پوموده‌دوو جایگاه نخست را به لحاظ ترافیک مسافر و بار را در اختیار داشته و در مجموع، بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین فرودگاه روسیه به شمار می‌رود. همچنین دوموده‌دوو تنها فرودگاهی است که در روسیه متعلق به بخش خصوصی است.

مشخصات

  • نوع فرودگاه: همگانی (مسافری)

  • کد یاتا: DME

  • کد ایکائو: UUDD

  • ارتفاع از سطح دریا: ۱۷۹ متر

  • قطب اصلی خطوط هوایی: گلوباس (Glubus)، ردوینگز (Red Wings)، راس لاین (Rus Line)، اس ۷ (S7)، اورال (Ural)، وی آی ام (VIM) و یامال (Yamal)

  • فاصله هوایی تا تهران: ۴/۲۴۶۴ کیلومتر معادل ۳ ساعت و ۱۱ دقیقه پروازی

فرودگاه دوموده‌دوو دارای فقط یک ساختمان با کاربری پایانه است؛ این ساختمان به دو بخش مجزا برای پروازهای داخلی و خارجی تقسیم شده است.

با فرودگاه های مسکو آشنا شوید

با فرودگاه های مسکو آشنا شوید

دسترسی به فرودگاه بین‌المللی دوموده‌دوو

فرودگاه بین‌المللی دوموده‌دوو در فاصله ۴۲ کیلومتری جنوب شرقی مرکز مسکو قرار دارد.

قطار: این فرودگاه دارای ایستگاه قطاری – قطار بی‌وقفه – مجزا برای انتقال مسافران به مرکز مسکو در مدت ۴۵ تا ۶۰ دقیقه است.

اتوبوس: اتوبوس‌های شماره ۳۰۸، ۱۱، ۲۶ و ۳۰ مسافران به ترتیب مسافران را به مرکز مسکو و نزدیکترین شهرهای همجوار انتقال می‌دهند.

مسیرهای شهری: این فرودگاه به دلیل برخورداری از پارکینگ وسیع دارای موقعیت مناسبی برای تردد تاکسی‌ها، کرایه خودرو و نیز خودروهای شخصی است.

فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو

این فرودگاه نیز یکی از سه فرودگاه اصلی شهر مسکو است که در سال ۲۰۱۵ با جابجایی سه میلیون نفر مسافر جایگاه پرترافیک‌ترین فرودگاه فدرراسیون روسیه را به خود اختصاص داد.

مشخصات

  • نوع فرودگاه: همگانی (مسافری)

  • کد یاتا: SVO

  • کد ایکائو: UUEE

  • ارتفاع از سطح دریا: ۱۹۲ متر

  • قطب اصلی خطوط هوایی: ایروفلوت (Aeroflot)، نوردویند (Nordwind)، رویال فلایت (Royal Flight)

  • فاصله هوایی تا تهران: ۴/۲۴۶۴ کیلومتر معادل ۳ ساعت و ۱۱ دقیقه پروازی

فرودگاه شرمیتوو دارای ۴ پایانه مسافری عمومی به ترتیب B (برای پروازهای ارزان قیمت)، C (پروازهای چارتری)، D و E و F (پروازهای بین المللی) و یک پایانه ویژه (پایانه A) برای پروازهای اختصاصی و تجاری است. در مجموع، پایانه‌‌های فرودگاه بر اساس موقعیت جغرافیایی به دو گروه شمالی و جنوبی تقسیم شده‌اند که از طریق اتوبوس‌های ویژه می‌توان بین این پایانه‌ها به راحتی تردد کرد.

با فرودگاه های مسکو آشنا شوید

با فرودگاه های مسکو آشنا شوید

دسترسی به فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو

فرودگاه شرمیتوو در ۲۹ کیلومتری شمال‌غربی مرکز مسکو قرار دارد.

قطار: خط اختصاصی ایرواکسپرس در مدت ۳۵ دقیقه مسافران را از فرودگاه تا مرکز شهر انتقال می‌دهند.

اتوبوس: اتوبوس‌هاس شماره ۸۱۷ و ۸۵۱ هر ۱۰ دقیقه از فرودگاه به سمت نقاط مشخص در مسیر در سطح شهر مسکو حرکت می‌کنند. همچنین اتوبوس N1در طول شب و هر ۳۰ دقیقه مسافران را از فرودگاه به شهر و برعکس جابجا می‌کند.

مسیرهای شهری: این فرودگاه در جوار بزرگراه Leningradskoye قرار دارد و تاکسی‌های فرودگاه معمولا از این مسیر برای تردد استفاده می‌کنند.

با فرودگاه های مسکو آشنا شوید

فرودگاه بین‌المللی ونوکووا

فرودگاه ونوکوووا پس از دو فرودگاه شرمیتوو و دوموده‌دوو سومین فرودگاه اصلی شهر مسکو است که در سال ۲۰۱۵ میلادی با جابجایی تقریبا ۱۶ میلیون نفر مسافر جایگاه سومین فرودگاه پرتردد روسیه را به خود اختصاص داد.

مشخصات

  • نوع فرودگاه: همگانی (مسافری)

  • کد یاتا: VKO

  • کد ایکائو: UUWW

  • ارتفاع از سطح دریا: ۲۰۹ متر

  • قطب اصلی خطوط هوایی: گازپروماویا (Gazpromavia)، آی-فلای (I-Fly)، پوبدا (Pobeda)، روسییا (Rossiya)، یو تیر اویشین (U Tair Aviation)

  • فاصله هوایی تا تهران: ۴/۲۴۶۴ کیلومتر معادل ۳ ساعت و ۱۱ دقیقه پروازی

در حال حاضر پایانه A فرودگاه برای پروازهای داخلی و خارجی و پایانه D برای پروازهای داخلی (ورودی) مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از سال ۲۰۱۶ پایانه B ااز دور فعالیت خارج شده است.

با فرودگاه های مسکو آشنا شوید

با فرودگاه های مسکو آشنا شوید

دسترسی به فرودگاه بین‌المللی ونوکووا

  • این فرودگاه در ۲۸ کیلومتری از جتوب غربی شهر مسکو قرار دارد.

  • قطار: خط مستقیم ایرو اکسپرس (Aeroexpress) در مدت ۳۵ دقیقه مسافران را از مقابل پایانه فرودگاه به مرکز شهر انتقال می‌دهد.

  • اتوبوس: اتوبوس‌های مستقر در فرودگاه به شماره‌‌های ۶۱۱ و ۶۱۱k در کنار اتوبوس‌های ویژه بخش خصوصی آماده انتقال مسافران به ایستگاه‌های مختلف در سطح شهر هستند.

  • تاکسی: تاکسی‌های فرودگاه به صورت شبانه‌روزی آماده سرویس‌دهی به مسافران در سطح و حومه شهر مسکو هستند.

  • مترو: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سال ۲۰۲۰ میلادی خط ۸ مترو مسکو از این فرودگاه به شبکه قطار شهری مسکو ملحق خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آدراپانا

نکاتی که راجع به روسیه نمی دانستید!

تصمیم برای سفر، آشنایی با دیدنی ها و یا آشنایی با غذاهای خوشمزه ی مقصدتان کافی نمی باشد. هر کشوری نکات مهمی دارد که می تواند جزوی از فرهنگ آن منطقه باشد و دانستن آنها به داشتن سفری خوب به شما کمک کند.


مطالب مرتبط: سفر به روسیه و دانستنی های آن


1. کافه Ziferblat رایگان در روسیه

این کافه در سپتامبر ۲۰۱۱ شروع به کار کرد و اکنون ۴ شعبه در سراسر دنیا دارد. در آنجا می‌توانید بعد از کار یا در اوقات فراعت غذا یا قهوه رایگان بخورید و فقط براساس زمانی که آنجا هستید پول بپردازید. هدف این کافه فراهم کردن مکانی راحت مانند خانه است.

 

2. بایدها و نبایدها و خرافات مردم روسیه

فقط بچه‌ها و افراد متاهل می‌توانند گوشه‌ی میز بنشینند. اگر مجردها گوشه‌ی میز بنشینند به مدت ۷ سال ازدواج نمی‌کنند(یا ازدواج موفقی نخواهند داشت). باید به تعداد گل‌ها در دسته‌ی گل دقت کنید زیرا تعداد فرد برای مراسم عزاداری است و تعداد زوج برای مراسم شادی است. برخی تصور می‌کنند اگر کسی در خانه سوت بزند وضع مالی خانواده افت می‌کند. همچنین خرافات بسیار عجیب دیگری نیز وجود دارد.

 

3. راه فرار از ترافیک روسیه

در مسکو همیشه ترافیک وجود دارد و ثروتمندان آمبولانس اجاره کرده و از آن برای تردد در شهر استفاده می‌کنند.

 

4. شهرهای ناشناخته ی روسیه

شهرهای ممنوع الورودی در روسیه وجود دارد که فقط افراد خاصی اجازه ورود به آن را دارند. ممکن است این منطقه تاسیسات نظامی، هسته‌ای، علمی یا منطقه‌ی مرزی باشد. ورود به برخی از شهرها برای همه‌ی شهروندان روسیه آزاد است اما برخی دیگر نیاز به مجوز دارند. ۴۴ شهر ممنوع‌الورد وجود دارد که ۱۵ شهر آن هنوز نام و محل آن‌ها مشخص نیست.

 

5. پیتر سوم، موشی را اعدام کرد

پیتر سوم در سال ۱۷۶۲ به مدت ۶ ماه بر روسیه حکومت کرد. هنری ترویات (Henri Troyat) در بیوگرافی پیتر سوم می‌نویسد او آنقدر سربازهای اسباب‌بازیش را دوست داشت که وقتی موش سر یکی از آن‌ها جوید آن موش را اعدام کرد. برای این کار چوبه‌دار مینیاتوری درست کردند و بعد از سه روز موش در ملا عام اعدام شد.

 

6. زبانی منقرض شده

زبان Ter Sami در Kola Peninsula تقریبا منقرض شده است. این زبان تا قرن ۱۹، ۴۵۰ متکلم داشت اما با پایان قرن ۲۰ تنها ۶ نفر و تا سال ۲۰۱۰ تنها دو فرد پیر به این زبان صحبت می‌کردند.

 

7. جرایم عجیب رانندگی

براساس قانون راهنمایی و رانندگی روسیه رانندگی با ماشین کثیف جرم محسوب می‌شود و راننده‌ی خاطی به ویژه اگر پلاک ماشین گلی و کثیف باشد، باید جریمه شود.

 

8. زیباترین متروی دنیا در مسکوی روسیه

سیستم متروی مسکو یکی از معماری‌های بی‌نظیر دنیا است. نقاشی‌های دیواری، مجسمه‌ها و موزاییک‌هایی که استفاده شده‌اند بسیار زیبا هستند و این مترو یکی از چشمگیرترین سیستم‌های حمل‌ونقل است. هنگامی که در سال ۱۹۳۵ این مترو شروع به کار کرد دارای ۱۱ ایستگاه و ۷ مایل بود که همگی در یک خط قرار داشتند، اما اکنون دارای ۲۰۰ ایستگاه است و در سه سال آینده ۳۵ ایستگاه جدید و ۷۵ مایل دیگر به آن اضافه خواهد شد. متروی مسکو یکی ار زیباترین مکان هایی است که باید در طول روسیه از آن بازدید کنید.

 

9. رستوران دو قلوها

مردم روسیه تمایل دارند در رستوران‌های خاص غذا بخورند و رستوران ستاره‌های دوقلو (Twin Star restaurant) یکی از آن‌ها است که کارکنان آن فقط دوقلوها هستند. موسس این رستوران با الهام از فیلم Kingdom of Crooked Mirrors در سال ۱۹۶۴ این رستوران را تاسیس کرد. در اینجا اگر بخواهید غذای اروپایی، روسی، تایلندی یا برگر بخورید، دوقلوهای مجزایی هر کدام را سرو می‌کنند.

 

10. لبخند در روسیه اهمیت و معنای زیادی دارد

در روسیه لبخند امری شخصی است و لبخند زدن به غریبه‌ها قابل‌قبول نیست. فروشنده‌ها هرگز لبخند نمی‌زنند. آن‌ها فقط به کسانی که دوست دارند یا می‌خواهند با آن‌ها آشنا شوند لبخند می‌زنند اما هنگام لبخند دندان‌هایشان را نشان نمی‌دهند. اگر کسی بدون دلیل لبخند بزند از نظر آن‌ها مشکوک است. یادتان باشد در طول تور روسیه، به غریبه ها لبخند نزنید.



:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()