هتل تولیپ پرا
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل تولیپ پرا یک هتل 4 ستاره واقع در خیابان بی اغلو می باشد. این هتل طراحی داخلی لوکس، استخر سنگ مرمر با وان آب داغ، اتاق ملاقات مجهز و یک رستوران داخلی دارد. خیابان استقلال پر جنب و جوش در چند دقیقه ای هتل قرار دارد. با چند قدم پیاده روی از هتل می توان به ایستگاه متروی سی شاهین، ایستگاه نوستالژیک تراموا و تراموای تونلی رسید که به شما امکان دسترسی آسان به منطقه سلطان محمت و بقیه استانبول را می دهد.

اتاقهای هتل پرا تولیپ به صورت ظریف و منحصر به فردی طراحی شده اند و دارای سقف برفی شکل و تخت ابریشمی هستند. این اتاق ها با امکاناتی نظیر تلویزیون های صفحه تخت و سیستم های صوتی استریو مجهز شده اند.


در کنار استخر و وان آب داغ، مرکز سلامتی و اسپا یک باشگاه بدنسازی مجهز، سونا فنلاندی، حمام ترکی و حمام بخار ارائه می شود. شما همچنین می توانید از ماساژ های درمانی و کلاسیک لذت ببرید و یا تلویزیون را در سالن تماشا کنید.

زوج های جوان برای اقامت دو نفره در طول تور استانبول، به این هتل امتیاز 8.7 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل تولیپ پرا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: