نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل پرستیژ در وسیلیوسکی (Prestige on Vasilievsky) سنت پترزبورگ

هتل پرستیژ در وسیلیوسکی یکی از هتل های ۲ ستاره کشور روسیه و شهر سنت پترزبورگ می باشد. این هتل در جزیره ی وسیلیوسکی واقع شده است.

هتل پرستیژ اتاق هایی راحت همراه با اینترنت پرسرعت رایگان و هم چنین یک تلویزیون صفحه تخت ارائه می کند. با ۱۰ دقیقه پیاده روی به ایستگاه متروی Vasilieostrovskaya خواهید رسید. ایستگاه متروی Sportivnaya-2 هم تنها ۱۵ دقیقه با هتل فاصله دارد.

تمامی اتاق های این هتل با حمام اختصاصی تجهیز شده اند ولی بعضی از اتاق ها دارای وان آب داغ نیز می باشند. صبحانه ی بوفه ای رایگان همه روزه برای مهمانان داخل اتاق سرو می شود.


جهت اطلاع از پکیج های تور روسیه با همکاران ما تماس حاصل نمایید : ۸۸۵۴۲۰۹۴-۰۲۱


مسافران و مهمانان می توانند با کمک کارکنان هتل، بلیط یا تور خود را رزرو کنند و به گشت شهری بپردازند. آنها هم چنین می توانند از خدمات ۲۴ ساعته رسپشن هتل هم استفاده کنند.

خیابان Vasileostrovskiy برای مسافران علاقه مند به پیاده روی کنار رودخانه، فرهنگ و تاریخ بسیار مناسب است.

حیوانات خانگی اجازه ی ورود به این هتل را ندارند. کارکنان هتل هم به ۴ زبان ایتالیایی، فرانسوی، روسی و انگلیسی قادر به گفتگو با مهمانان می باشند.

زوج های جوان به این هتل امتیاز ۸.۹ را داده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل پرستیژ در وسیلیوسکی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.






:: بازدید از این مطلب : 660
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: